
Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Istu situaciju blokiranja puta i "grupnog duvanja" sam prosao pre nekih godinu dana u zr kad sam prvi put i video taj "daljinski" alkometar.nuk napisao:paja napisao: Nego možda sam ja neobavešten ili je stvarno novo, ali sad imaju neke alkometre koji se ne prislanjaju na usta ego se duva sa distance od par cm...........
Nije novo, imaju ih vec godinu dana.
Taj samo pokazuje prisutnost alkohola ako postoji pa ako predjes prvi nivo, ides na drugi gde cuclas onaj klasicni
Kako sam cekao u redu 6-7 min a bas sam zurio,cim je prisao prozoru sa tim cudom ja zgrabio da dunem ne bi li sto pre zavrsio a on ga trgao nazad sav poplasen kao da cu mu pojesti novu igracku. Papan, nisam znao da se taj ne stavlja u usta pa samo sto ga nisam obliznuo

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Evo koliko je nekog briga za zakon. Noć, kiša... jeste grad i postoji osvetljenje, ali ovaj ispred mene ima ZR tablice, pretpostavljam da ovako neispravan vozi do BG-a i nazad.

Ispred njega je pick-up kome isto tako ne radi ni jedno svetlo pozadi, a u traci pored (nisam mogao da slikam) jedna Corsa C, takođe ni jedno svetlo pozadi ne radi. Posle na novosadskom vidim jedan Focus I generacije, karavan, na D tablice. Njemu ne radi prednji desni far, ali on ga tera tako, zabole ga. Verovatno do Mađarske, sumnjam da ga tamo neće zaustaviti zbog toga.
Baš puno ljudi ili ne pali svetla ili su im neispravna, ali to niko ni ne kontroliše ni kažnjava. Sijalica ima da se kupi na svakoj pumpi, a ljudi nisu svesni da rizikuju život zbog 100-200 dinara.

Ispred njega je pick-up kome isto tako ne radi ni jedno svetlo pozadi, a u traci pored (nisam mogao da slikam) jedna Corsa C, takođe ni jedno svetlo pozadi ne radi. Posle na novosadskom vidim jedan Focus I generacije, karavan, na D tablice. Njemu ne radi prednji desni far, ali on ga tera tako, zabole ga. Verovatno do Mađarske, sumnjam da ga tamo neće zaustaviti zbog toga.
Baš puno ljudi ili ne pali svetla ili su im neispravna, ali to niko ni ne kontroliše ni kažnjava. Sijalica ima da se kupi na svakoj pumpi, a ljudi nisu svesni da rizikuju život zbog 100-200 dinara.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ma sijalice nisu obavezne... A panduri u toku dana vataju kome ne radi far, to su im najsladje pare...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
U toku dana hvataju, a noću ništa izgleda. To što sijalice nisu obavezna oprema ne znači da auto treba da ti je neispravan. Zato svratiš na prvu pumpu, kupiš i zameniš sijalicu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ma mislio sam nisu obavezne na kolima... Zaboravih da nisu i po zakonu...
Pre neko vece na auto putu slovenac sa Vectrom, ne rade mu stopaljke. Ja taman hteo da mu objasnim da upali farove, kad ono, farovi sijaju...
Pre neko vece na auto putu slovenac sa Vectrom, ne rade mu stopaljke. Ja taman hteo da mu objasnim da upali farove, kad ono, farovi sijaju...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Fotkanje u voznjitrojanac napisao:Evo koliko je nekog briga za zakon. Noć, kiša...

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ne vala, bilo je crveno na semaforu, stojimo. 
Na slici je zeleno, tek se upalilo.

Na slici je zeleno, tek se upalilo.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pijanim vozačima zauvek oduzeti dozvolu!
Vozačima koji izazovu saobraćajnu nesreću ili policija pri kontroli zaključi da su već vozili u stanju teške alkoholisanosti sa više od 1,2 promila alkohola u krvi, mora biti trajno oduzeta dozvola i ni pod kojim uslovima ne bi smeli ponovo da sednu za volan - kaže Milan Vujanić, šef Katedre za bezbednost na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.
Ovaj predlog profesora Milana Vujanića bio je u radnoj verziji Zakona o bezbednosti u saobraćaju, ali je Ministarstvo unutrašnjih poslova ublažilo tu odredbu.
Prema važećem zakonu, vozačima kojim saobraćajna policija izmeri više od dozvoljene granice alkohola u krvi, dozvola se oduzima od tri pa do 12 meseci, u zavisnosti od stepena alkoholisanosti. Vozački ispit ponovo polažu samo oni kojima policija izmeri više od dva promila alkohola u krvi.
- To znači, koliko god pijani vozači bili, oni će moći opet da sednu za volan. Vrlo malo njih će ponovo da polaže, ali onim najrizičnijima, kojima policija izmeri oko 1,2 promila alkohola u krvi, dozvola je oduzeta od šest do 12 meseci. To je sramno. Kakva je garancija da vozač koji je pre šest meseci vozio potpuno pijan neće to ponovo sutra uraditi? - pita Vujanić nadležne.
Profesor Vujanić predlaže da se zakon pod hitno izmeni i da se kazne pooštre.
- Nije u pitanju novčana kazna, onaj ko vozi pijan taj će i da plati kaznu. Ali, ako vozači znaju da će ostati doživotno bez dozvole, neće sesti za volan. Dakle, trajna zabrana polaganja i doživotno oduzimanje dozvole svima onima koji su više od jednog puta vozili u stanju teške alkoholisanosti ili ako su samo jednom u takvom stanju izazvali nesreću. U Kaliforniji takvim vozačima oduzimaju i automobil, po kratkom postupku. Izmena ovog dela zakona bi spasla živote nedužnih na ulicama - kategoričan je Milan Vujanić.
U toku vikenda na beogradskim ulicama dogodile su se dve stravične nesreće koje su izazvali pijani vozači. Košarkaš Kimani Frend vozeći automobil sa 0,98 promila alkohola u krvi, pre dva dana je usmrtio devojku Nevenu Dragutinović. Druga nesreća dogodila se na mostu Gazela.
Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da svi koji voze pijani znaju da je to zabranjeno, ali ne znaju koliko je to opasno.
- Nedostatak edukacije je ključni problem. Kako za stasale vozače, tako i za početnike i za one koji tek obučavaju. Problem je u stavu vozača koji smatraju da je sasvim u redu da voze pijani. Neki to opravdavaju time da alkohol ne utiče na njihove vozačke sposobnosti, neki veruju da im se ništa loše ne može desiti, a neki svesno rizikuju jer ne žele da daju novac za taksi. Najefikasnije oružje je prevencija i edukacija koja treba svim sadašnjim i budućim vozačima veoma direktno da predoči rizike od vožnje pod dejstvom alkohola. Ona sada ne postoji - kaže Okanović.
Sudski veštak Slađana Grujičić podvlači da je vozač potpuno nesposoban i izuzetno opasan u saobraćaju čim pređe dozvoljenu granicu alkohola u krvi, a pogotovo u stanju teškog pijanstva.
- Zbog toga se vozači preko ove izmerene doze vode na trežnjenje. Koliko god se činilo vozačima da “nisu mnogo popili” i da “mogu da voze”, to je zavaravanje. Koncentracija, refleksi, rasuđivanje, reagovanje, sve je umanjeno za najmanje 30 odsto - objašnjava Grujičić.
Kampanja za vezivanje pojasa
Agencija za bezbednost saobraćaja počinje kampanju da vozačima ponovo skrene pažnju na važnost vezivanja pojaseva u vozilima, a promoter je sportistkinja Milica Mandić koja je letos na Olimpijadi u Londonu u tekvondou osvojila zlatnu medalju. Bilbordi će biti postavljeni na 10 lokacija od kojih su tri u Beogradu, a ostale u većim gradovima Srbije. Pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branimir Miletić izjavio je da su snimljena dva nova spota o bezbednosti pešaka. Agencija će pritom insistirati na vezivanju sigurnosnih pojaseva tokom vožnje, kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima.
Izvor: Blic
Video sam kod isključenja sa autoputa ka Šidu, na novosadski autoput, ovaj bilbord sa Milicom. Podržavam te kampanje, maksimalno, ali dokle god nema kontrole i kažnjavanja od strane policije, džabe sve.
Za pijanstvo apsolutno podržavam što strožije kazne.
Vozačima koji izazovu saobraćajnu nesreću ili policija pri kontroli zaključi da su već vozili u stanju teške alkoholisanosti sa više od 1,2 promila alkohola u krvi, mora biti trajno oduzeta dozvola i ni pod kojim uslovima ne bi smeli ponovo da sednu za volan - kaže Milan Vujanić, šef Katedre za bezbednost na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.
Ovaj predlog profesora Milana Vujanića bio je u radnoj verziji Zakona o bezbednosti u saobraćaju, ali je Ministarstvo unutrašnjih poslova ublažilo tu odredbu.
Prema važećem zakonu, vozačima kojim saobraćajna policija izmeri više od dozvoljene granice alkohola u krvi, dozvola se oduzima od tri pa do 12 meseci, u zavisnosti od stepena alkoholisanosti. Vozački ispit ponovo polažu samo oni kojima policija izmeri više od dva promila alkohola u krvi.
- To znači, koliko god pijani vozači bili, oni će moći opet da sednu za volan. Vrlo malo njih će ponovo da polaže, ali onim najrizičnijima, kojima policija izmeri oko 1,2 promila alkohola u krvi, dozvola je oduzeta od šest do 12 meseci. To je sramno. Kakva je garancija da vozač koji je pre šest meseci vozio potpuno pijan neće to ponovo sutra uraditi? - pita Vujanić nadležne.
Profesor Vujanić predlaže da se zakon pod hitno izmeni i da se kazne pooštre.
- Nije u pitanju novčana kazna, onaj ko vozi pijan taj će i da plati kaznu. Ali, ako vozači znaju da će ostati doživotno bez dozvole, neće sesti za volan. Dakle, trajna zabrana polaganja i doživotno oduzimanje dozvole svima onima koji su više od jednog puta vozili u stanju teške alkoholisanosti ili ako su samo jednom u takvom stanju izazvali nesreću. U Kaliforniji takvim vozačima oduzimaju i automobil, po kratkom postupku. Izmena ovog dela zakona bi spasla živote nedužnih na ulicama - kategoričan je Milan Vujanić.
U toku vikenda na beogradskim ulicama dogodile su se dve stravične nesreće koje su izazvali pijani vozači. Košarkaš Kimani Frend vozeći automobil sa 0,98 promila alkohola u krvi, pre dva dana je usmrtio devojku Nevenu Dragutinović. Druga nesreća dogodila se na mostu Gazela.
Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da svi koji voze pijani znaju da je to zabranjeno, ali ne znaju koliko je to opasno.
- Nedostatak edukacije je ključni problem. Kako za stasale vozače, tako i za početnike i za one koji tek obučavaju. Problem je u stavu vozača koji smatraju da je sasvim u redu da voze pijani. Neki to opravdavaju time da alkohol ne utiče na njihove vozačke sposobnosti, neki veruju da im se ništa loše ne može desiti, a neki svesno rizikuju jer ne žele da daju novac za taksi. Najefikasnije oružje je prevencija i edukacija koja treba svim sadašnjim i budućim vozačima veoma direktno da predoči rizike od vožnje pod dejstvom alkohola. Ona sada ne postoji - kaže Okanović.
Sudski veštak Slađana Grujičić podvlači da je vozač potpuno nesposoban i izuzetno opasan u saobraćaju čim pređe dozvoljenu granicu alkohola u krvi, a pogotovo u stanju teškog pijanstva.
- Zbog toga se vozači preko ove izmerene doze vode na trežnjenje. Koliko god se činilo vozačima da “nisu mnogo popili” i da “mogu da voze”, to je zavaravanje. Koncentracija, refleksi, rasuđivanje, reagovanje, sve je umanjeno za najmanje 30 odsto - objašnjava Grujičić.
Kampanja za vezivanje pojasa
Agencija za bezbednost saobraćaja počinje kampanju da vozačima ponovo skrene pažnju na važnost vezivanja pojaseva u vozilima, a promoter je sportistkinja Milica Mandić koja je letos na Olimpijadi u Londonu u tekvondou osvojila zlatnu medalju. Bilbordi će biti postavljeni na 10 lokacija od kojih su tri u Beogradu, a ostale u većim gradovima Srbije. Pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branimir Miletić izjavio je da su snimljena dva nova spota o bezbednosti pešaka. Agencija će pritom insistirati na vezivanju sigurnosnih pojaseva tokom vožnje, kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima.
Izvor: Blic
Video sam kod isključenja sa autoputa ka Šidu, na novosadski autoput, ovaj bilbord sa Milicom. Podržavam te kampanje, maksimalno, ali dokle god nema kontrole i kažnjavanja od strane policije, džabe sve.
Za pijanstvo apsolutno podržavam što strožije kazne.
Posetite www.garaza.rs !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24675
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa bravo, mortus pijanoj stoci i peske treba zabraniti da se krecu, da ih ne ubije neki nesrecnik.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Одг: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jel zna neko kolika je kazna za vozace putnickih vozila (fizicka lica) koji u zimskim uslovima voze na letnjim gumama?
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
5.000 dinara. (Samo ako je na putu sneg ili led)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Одг: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

sent using Tapatalk
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ej, stiglo mi resenje pre koju nedelju sto sam prosle godine naduvao. Dobio sam tri meseca zabrane, koja je procedura da mi se "startuje" da zabrana? Da li je potrebno da odem u SUP mozda (imam novu saobracajnu - karticu), ili tece od dana izdavanja resenja? Negde sam ostavio resenje i ne mogu da ga nadjem, a koliko se secam nije konkretno pisalo od kada tece zabrana, ili mozda ja nisam dobro skontao.
PS. Bilo bi dobro da tece od momenta izdavanja resenja, secam se da je datum bio negde polovina oktobra, sto mu dodje da je proslo vec mesec i po, ali ne verujem da je tako, bilo bi previse dobro
PS. Bilo bi dobro da tece od momenta izdavanja resenja, secam se da je datum bio negde polovina oktobra, sto mu dodje da je proslo vec mesec i po, ali ne verujem da je tako, bilo bi previse dobro

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13565
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Stigne ti posebno obaveštenje kad kreće zabrana