Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Eto - nekome opet dobro: diskredituje se najbolji ruski PVO sistem kratkog dometa.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Cime se ovaj lik bavi/o ne znam, ali eto i on spominje integraciju kao problem u ovom slucaju.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Posle sinocne posete Iranu, ako je po tome kako im izgledaju aerodromi i kako ide prihvat i otprema putnika i aviona, ne d’o im Bog tako kilavima da zarate sa nekim.
Posto su me iz bgd pratili na radar24, receno mi je da smo nestali sa ekrana jedno dvadeset minuta pred sletanje. Kada sam saznao da cu u Iran, poceo sam da trazim firmine letove na FR24 ali ih nisam video i ako u sistemu vidim da su otisli, tako da su nesto uradili definitivno da ih skinu i sa FR.
Kompanija je odlucila da posalje ovaj let jer joj je izuzetno isplatljiv, a letove za druge gradove u Iranu, koji idu u slicno vreme, su stornirali.
I ako u FAA NOTAM-u pise svasta za letove iznad Irana, mi smo samo dobili -NIL-, sto bi laicki znacilo da je sve OK i da nema bitnih desavanja, te da let moze komforno da ide.
Destinacija je na vrlo velikoj nadmorskoj visini, sa svih strana okruzena planinskim vrhovima.
Znam da nam ne bi puno pomoglo ali smo odradili nesto sto smo praktikovali i u JATu, a i u narednim firmama kada sam isao u ratna podrucija.
Poniranje smo poceli posle proracunate tacke za tu fazu leta, tako da smo isli velikom vertikalnom brzinom. Sva svetla, pa i anti-collision su bila pogasena do pred dve milje pred pistu.
Poletanje je bilo sa maksimalnom snagom i bez redukcije potiska, sa brzinom za max rate of climb.
Posto su me iz bgd pratili na radar24, receno mi je da smo nestali sa ekrana jedno dvadeset minuta pred sletanje. Kada sam saznao da cu u Iran, poceo sam da trazim firmine letove na FR24 ali ih nisam video i ako u sistemu vidim da su otisli, tako da su nesto uradili definitivno da ih skinu i sa FR.
Kompanija je odlucila da posalje ovaj let jer joj je izuzetno isplatljiv, a letove za druge gradove u Iranu, koji idu u slicno vreme, su stornirali.
I ako u FAA NOTAM-u pise svasta za letove iznad Irana, mi smo samo dobili -NIL-, sto bi laicki znacilo da je sve OK i da nema bitnih desavanja, te da let moze komforno da ide.
Destinacija je na vrlo velikoj nadmorskoj visini, sa svih strana okruzena planinskim vrhovima.
Znam da nam ne bi puno pomoglo ali smo odradili nesto sto smo praktikovali i u JATu, a i u narednim firmama kada sam isao u ratna podrucija.
Poniranje smo poceli posle proracunate tacke za tu fazu leta, tako da smo isli velikom vertikalnom brzinom. Sva svetla, pa i anti-collision su bila pogasena do pred dve milje pred pistu.
Poletanje je bilo sa maksimalnom snagom i bez redukcije potiska, sa brzinom za max rate of climb.
Re: Vazduhoplovi
Noću često vidim da avioni od Fruške gore pale svetla za sletanje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Bitno da je proslo ok. Valjda ce se opametiti sad, i na neko vreme smanjiti letove ka tamo. Inace, -NIL- u NOTAM-u, ne verujem. Posle svega sto se desilo!?zuzazu je napisao: ↑11 Jan 2020, 15:48Posle sinocne posete Iranu, ako je po tome kako im izgledaju aerodromi i kako ide prihvat i otprema putnika i aviona, ne d’o im Bog tako kilavima da zarate sa nekim.
Posto su me iz bgd pratili na radar24, receno mi je da smo nestali sa ekrana jedno dvadeset minuta pred sletanje. Kada sam saznao da cu u Iran, poceo sam da trazim firmine letove na FR24 ali ih nisam video i ako u sistemu vidim da su otisli, tako da su nesto uradili definitivno da ih skinu i sa FR.
Kompanija je odlucila da posalje ovaj let jer joj je izuzetno isplatljiv, a letove za druge gradove u Iranu, koji idu u slicno vreme, su stornirali.
I ako u FAA NOTAM-u pise svasta za letove iznad Irana, mi smo samo dobili -NIL-, sto bi laicki znacilo da je sve OK i da nema bitnih desavanja, te da let moze komforno da ide.
Destinacija je na vrlo velikoj nadmorskoj visini, sa svih strana okruzena planinskim vrhovima.
Znam da nam ne bi puno pomoglo ali smo odradili nesto sto smo praktikovali i u JATu, a i u narednim firmama kada sam isao u ratna podrucija.
Poniranje smo poceli posle proracunate tacke za tu fazu leta, tako da smo isli velikom vertikalnom brzinom. Sva svetla, pa i anti-collision su bila pogasena do pred dve milje pred pistu.
Poletanje je bilo sa maksimalnom snagom i bez redukcije potiska, sa brzinom za max rate of climb.
Re: Vazduhoplovi
Da, NIL. Kada smo pitali zasto let ide, operativni nam kaze da pogledamo NOTAM
Svetla se pale na 10.000 ft
To je oko 30 milja pre aerodroma
Svetla se pale na 10.000 ft
To je oko 30 milja pre aerodroma
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- meidling
- Postovi: 1123
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu
Jel dobijate bar neki dodatak za otežane uslove rada?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Jel dobijate bar neki dodatak za otežane uslove rada?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Zu, drago mi je da je sve prošlo dobro!
Meni to liči na VIP prevoz, znači neka osoba ili delegacija. Leti povremeno Cesna Citation iz Beograda i do zapadnoevropskih gradova. Ne znam da li konkretno ta ista, ali rekao bih da je reč o avionu Vlade Srbije.
Pre neku noć začuh buku intenziteta otprilike kao kad poleće Silk Way B747. Pogledah FR, kad ono sleće Il-62MGr (kargo) na Surčin, svi podaci osim tipa aviona N/A. Nisam skrolovao da vidim odakle je došao, ali rekao bih pre da je Ukrajina nego Rusija. Mislim da nije ništa doneo, nego došao po "namensku" robu. Ameri su tu pošteniji ("oni sve rade javno da ne bi izgledalo tajno" ): lepo u povratku bude odredište npr. Džeda - Saudijska Arabija, ili kuda već odlete.
Rusi kad isporučuju vojnu opremu uvek lete na Batajnicu, i praktično uvek sa tvoje strane, čak i kad imaju mali leđni vetar. Kad baš moraju da se okrenu, urade to iznad Banata i Dunava. Uvek se drže dalje od Avale. Kao da još pamte 1964. godinu i sudbinu sovjetske delegacije...
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Hvala, čika @snork
@Geza , to ce pre biti Air Pink.
@meidling , nema nikakvog dodatka, i ako firma bere kajmak na ovakvim letovima. Jedina smo firma u svetu koja radi Mogadiš (moguce da ce da krene i Emirates, jer su osetili miris para). Rade se i vukojebine po Africi tri puta mesecno. Firma krije broj obolelih od malarije. Ima ih dosta koji su pokupili Plasmodium falciparum.
U JAT-u se ovakav rad placao znacajno vise i bio je po dobrovoljnom principu. Kod kapitaliste, ako neces - znas gde su vrata...
@Geza , to ce pre biti Air Pink.
@meidling , nema nikakvog dodatka, i ako firma bere kajmak na ovakvim letovima. Jedina smo firma u svetu koja radi Mogadiš (moguce da ce da krene i Emirates, jer su osetili miris para). Rade se i vukojebine po Africi tri puta mesecno. Firma krije broj obolelih od malarije. Ima ih dosta koji su pokupili Plasmodium falciparum.
U JAT-u se ovakav rad placao znacajno vise i bio je po dobrovoljnom principu. Kod kapitaliste, ako neces - znas gde su vrata...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Zu, da li na takvim letovima kompanija sastavlja posadu uglavnom sa stranim pilotima?
Re: Vazduhoplovi
Trenutno 6 aviona čeka sletanje na Surčin. Žešća magla napolju.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
ATR-ovi iz Beča, Venecije, Ljubljane, Praga se vrteli u krug do malopre, a sada su konačno odlučili (tj. kontrola letenja je odlučila) da odlete za Niš.
Boinzi i Airbusi sve vreme sleću normalno. Da li je moguće da ATR-ovi imaju lošiju navigacionu opremu i zašto je to tako?
Boinzi i Airbusi sve vreme sleću normalno. Da li je moguće da ATR-ovi imaju lošiju navigacionu opremu i zašto je to tako?
Ђенерал Јанковић
- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
ATR nema mogucnost CAT III sletanja koliko znam, tj nema autoland funkciju. Dok Boeing i Airbus mogu da slecu fakticki po nulta vidljivosti dokle god je pista CAT III
- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Trenutni meteoroloski uslovi na BG aerodormu u X-plane 11. Zanimljivo.