2019 Porsche Taycan
Re: 2019 Porsche Taycan
meni ovaj auto bas ruzno i jadno izgleda, ko neki kinez, prednji kraj posebno a i poceli da se proseravaju sa imenima uzas
Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Cross turismo


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2019 Porsche Taycan
Restyling for the Porsche Taycan Cross Turismo.
The power of the base Taycan now reaches 408 continuous hp compared to 326 previously. 0 to 100 is dispatched in 4.8s.
On the Turbo S version, continuous power reaches 775 hp (+150 hp), push-to-pass brings this to 870 hp and Overboost allows it to reach 952 hp (+191 hp). It goes from 0 to 100 km/h in 2.4 seconds, or 0.4 seconds less than previously.
On the battery side, the Performance Plus has 105 kWh, compared to 93 kWh previously. WLTP autonomy increases by up to 35% depending on the version. In the most optimized configuration, the Taycan thus reaches 678 km, or 175 km more than before the restyling. The new rims optimized for aerodynamics, revised thermal management and the new generation heat pump allow these new data. The maximum charging power increases from 270 to 320 kW, and the 800 V batteries can absorb 300 kW for five minutes.



























The power of the base Taycan now reaches 408 continuous hp compared to 326 previously. 0 to 100 is dispatched in 4.8s.
On the Turbo S version, continuous power reaches 775 hp (+150 hp), push-to-pass brings this to 870 hp and Overboost allows it to reach 952 hp (+191 hp). It goes from 0 to 100 km/h in 2.4 seconds, or 0.4 seconds less than previously.
On the battery side, the Performance Plus has 105 kWh, compared to 93 kWh previously. WLTP autonomy increases by up to 35% depending on the version. In the most optimized configuration, the Taycan thus reaches 678 km, or 175 km more than before the restyling. The new rims optimized for aerodynamics, revised thermal management and the new generation heat pump allow these new data. The maximum charging power increases from 270 to 320 kW, and the 800 V batteries can absorb 300 kW for five minutes.



























Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32167
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2019 Porsche Taycan
Ima sam tu čast i zadovoljstvo da budem deo ovogodišnjeg Porsche Experience događaja, koji je održan danas. Nešto kraće nego inače, jer nekad je to višednevni događaj. No svakako da sam bio prijatno iznenađen pozivom i oduševljen činjenicom da ću voziti neke od aktuelnih modela Porschea. Akcenat je na novom Taycanu i Panameri, za koje je pripremljena i prezentacija na odredištu, u vinariji Tarpoš.
Nemam nešto bogat foto materijal jer očekujem da nam pošalju profi fotke i video materijal, a mi smo više uživali u vožnji. No evo nekoliko fotki, a ispod ću napisati i utiske.
Imao sam prilike da vozim Taycan i vozim se u Taycanu turbo, mada je to relativno kratka ruta od par desetina kilometara, lokalnim putevima preko Kosmaja, gde smo pratili kolonu i nismo mogli da vozimo neki naš tempo. Tako da za neke detaljnije utiske nije bilo vremena ni mogućnosti.
Auto je svakako unapređen, a najveći benefit dolazi sa većom baterijom i dometom koji je realno 400-500km iako fabrički podaci po WLTP standardu kažu i do 600km za Taycan, a turbo model čak 635km.
Razlika između ova dva modela je znatna, 408KS vs 884KS sa ubrzanjem od 4.8s vs 2.7s. Cifre su prosto neverovatne, a u nekoliko kratkih trenutaka kad je bilo moguće zalepiti gas osećaj je bukvalno kao ispaljena raketa. Naravno, upravljanje i sve ostalo je na visini zadatka tako da se apsolutno bez problema kontroliše, a Taycan i Panamera sada imaju Active Ride, sistem nezavisnog ogibljenja na svakom točku. https://www.motor1.com/features/712424/ ... tive-ride/
Što im omogućava da vozilo bude uvek poravnato i ne oseća naginjanje u krivinama. Ovaj sistem se može upotrebiti i praktično, tako što se ceo automobil podigne kada se otvore bilo koja vrata, radi lakšeg ulaska. I po zatvaraju vrata, on se spusti na predviđenu visnu za vožnju. Veoma zanimljivo, ali pre svega je fenomenalno u vožnji.
Cene ne bih komentarisao, kao ni elektro pogon kao primarni, jer svedoci smo da se neke stvari menjaju. Ko danas želi ekskluzivan, sportski, elektro automobil, sasvim sigurno da Taycan pruža zaista mnogo, ako ne i najviše. Ja se ne bih bunio.
Pa ni taj domet od realnih 500km nije toliko ograničavajući, obzirom da se novi Taycan sada puni maksimalno sa 360kW, te neki brzi punjač će ga napuniti dok popijete kafu. I uz samo jedno stajanje stiže se, na primer do mora. Pritom su svi opremljeni toplotnom pumpom, koja vodi računa da baterija uvek bude u optimalnom temperaturnom režimu, bez obzira na spoljnu temperaturu.
Nemam nešto bogat foto materijal jer očekujem da nam pošalju profi fotke i video materijal, a mi smo više uživali u vožnji. No evo nekoliko fotki, a ispod ću napisati i utiske.
Imao sam prilike da vozim Taycan i vozim se u Taycanu turbo, mada je to relativno kratka ruta od par desetina kilometara, lokalnim putevima preko Kosmaja, gde smo pratili kolonu i nismo mogli da vozimo neki naš tempo. Tako da za neke detaljnije utiske nije bilo vremena ni mogućnosti.
Auto je svakako unapređen, a najveći benefit dolazi sa većom baterijom i dometom koji je realno 400-500km iako fabrički podaci po WLTP standardu kažu i do 600km za Taycan, a turbo model čak 635km.
Razlika između ova dva modela je znatna, 408KS vs 884KS sa ubrzanjem od 4.8s vs 2.7s. Cifre su prosto neverovatne, a u nekoliko kratkih trenutaka kad je bilo moguće zalepiti gas osećaj je bukvalno kao ispaljena raketa. Naravno, upravljanje i sve ostalo je na visini zadatka tako da se apsolutno bez problema kontroliše, a Taycan i Panamera sada imaju Active Ride, sistem nezavisnog ogibljenja na svakom točku. https://www.motor1.com/features/712424/ ... tive-ride/
Što im omogućava da vozilo bude uvek poravnato i ne oseća naginjanje u krivinama. Ovaj sistem se može upotrebiti i praktično, tako što se ceo automobil podigne kada se otvore bilo koja vrata, radi lakšeg ulaska. I po zatvaraju vrata, on se spusti na predviđenu visnu za vožnju. Veoma zanimljivo, ali pre svega je fenomenalno u vožnji.
Cene ne bih komentarisao, kao ni elektro pogon kao primarni, jer svedoci smo da se neke stvari menjaju. Ko danas želi ekskluzivan, sportski, elektro automobil, sasvim sigurno da Taycan pruža zaista mnogo, ako ne i najviše. Ja se ne bih bunio.
Pa ni taj domet od realnih 500km nije toliko ograničavajući, obzirom da se novi Taycan sada puni maksimalno sa 360kW, te neki brzi punjač će ga napuniti dok popijete kafu. I uz samo jedno stajanje stiže se, na primer do mora. Pritom su svi opremljeni toplotnom pumpom, koja vodi računa da baterija uvek bude u optimalnom temperaturnom režimu, bez obzira na spoljnu temperaturu.
Posetite www.garaza.rs !
- shandu90
- Postovi: 13341
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2019 Porsche Taycan
Kakva je unutrasnjost u odnosu na stari taycan? Meni licno se nije svidela, mnogo jeftina i to porsche sebi nije smeo da dozvoli. I mercedes ima elektricne modele pa se itekako potrudio da ne odskace od standardnih modela.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32167
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2019 Porsche Taycan
Ne deluje mi enterijer jeftino. Možda to Mercedes radi bolje, ali ovo nije baš jeftin izgled enterijera.shandu90 napisao: 19 Jun 2024, 08:29 Kakva je unutrasnjost u odnosu na stari taycan? Meni licno se nije svidela, mnogo jeftina i to porsche sebi nije smeo da dozvoli. I mercedes ima elektricne modele pa se itekako potrudio da ne odskace od standardnih modela.

Danas je izgleda sva čar u ekranima, a ovde ih ima nekoliko.
Mada Panamera deluje za klasu bolje, moram priznati.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32167
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2019 Porsche Taycan
Evo malo detaljnije o novitetima... https://www.garaza.rs/novi-porsche-pana ... -u-srbiju/
Posetite www.garaza.rs !