Servis - Razno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Cuveni JTD sesti.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
pa ne znam. verujem za ove 2.2 i 3.0 motore ali 2.0HDI, 2.0 DCI ??? onoliki problem sa 2.0HDI u raznim iteracijama. i 1.5 Kia nisam siguran da su ispred na primer 1.3 mjet, ne samo po savrsenim motorima nego i po uticaju koji su ucinili na sceni malolitraznih dizela.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Sta je problem sa 2.0 dci? Za njega bas nista lose nisam cuo cak ga i hvale zadojeni mrzitelji svega sto nije iz Dojclanda. Jedino potrosnja velika sto je ..
Super je kanal, gledam vec dva sata skoro, kakva se sve govna proizvode mada ne treba ni da nas cudi
Ovaj nesretni 1.6 PSA-BMW mi je hit
Super je kanal, gledam vec dva sata skoro, kakva se sve govna proizvode mada ne treba ni da nas cudi
Ovaj nesretni 1.6 PSA-BMW mi je hit

Re: Servis - Razno
Kakav problem sa 2.0 HDI? Vozimo jedan, presao sad vec skoro 450.000 km, NIJEDAN jedini problem nije imao. Zamejeni samo grejaci (ali oni su svakako potrosnja roba). U pitanju je 8v, sa 90KS. Fenomenalan (iako trom i bucniji) motor. Sve zivo izdrzava, i mislim da moze da gura milionce bez ikakvih kvarova, ako se redovno radi servis na 10.000km. To je jedan od najpouzdanijih i najtrajnijih motora koji postoji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Kakvi su oni od 136 ks što idu u 308?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
pa sam si napisao sta je problem za listu 10 najboljih dizel motora: trom, bucniji i mala snaga za 2000ccm. zastareo jos u vreme kada je izasao. te karakteristike tvog motora je imao 10 godina stariji VW 1.9TDI, cak mislim da nije toliko trom kao taj HDI barem ne u golfu 4.cozmo napisao: 11 Feb 2020, 09:13Kakav problem sa 2.0 HDI? Vozimo jedan, presao sad vec skoro 450.000 km, NIJEDAN jedini problem nije imao. Zamejeni samo grejaci (ali oni su svakako potrosnja roba). U pitanju je 8v, sa 90KS. Fenomenalan (iako trom i bucniji) motor. Sve zivo izdrzava, i mislim da moze da gura milionce bez ikakvih kvarova, ako se redovno radi servis na 10.000km. To je jedan od najpouzdanijih i najtrajnijih motora koji postoji.
Re: Servis - Razno
Kakve to veze ima sa problemima na motoru? Vozio sam 1.9 TDI 90KS i bucniji je od 2.0 HDI u kabini (sad da li Picasso ima bolju izolaciju od Golfa 4 u to ne ulazm). Nije ni taj nesto ugladjen, bas se cuje unutra kao traktorce. Ali svaki motor ako moze da zakolje preko 500.000km bez ikakvih kvarova to je znak da je motor vrhunski napravljen. HDI linearnije isporucuje snagu, ako poredimo 1.9 TDI 90ks i 2.0 HDI 90ks, sto po meni dosta utice na komfor voznje, odnosno manje zamara. Manja je buka na ubrzanju kod HDI. U leru su oba ko traktrorce malo. Takvi su, i taj 2.0 je derivat motora starije tehnologije.
2.0 HDI od 110KS je vec druga prica, kao i onaj od 136KS koji se ne provaljuju u kabini da rade, ugladjeni su bas bas, a veoma su pouzdani i trajni.
A Skoro sam vozio i Leona 2.0 TDI 140 KS DSG, 2008. Kuku majko koja buka i kakav traktor od motora.
2.0 HDI od 110KS je vec druga prica, kao i onaj od 136KS koji se ne provaljuju u kabini da rade, ugladjeni su bas bas, a veoma su pouzdani i trajni.
A Skoro sam vozio i Leona 2.0 TDI 140 KS DSG, 2008. Kuku majko koja buka i kakav traktor od motora.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Jeste traktor cozmo ali i taj Leon ima katastrofalnu izolaciju .
Odlican je 2.0 hdi u 308 ali i malo ih ima. Nazalost najvise je 1.6 hdi..
Lepo kaze ovaj celavi Rus , vecina problema je posledica evropskog long life servisa.
Ne znam da li sam spominjao vec na 320d f30 koji je ufezen iz Belgije prvi servis radjen na 36 hiljada, drugi na 69 a treci na 96 k . Da je ne znam kakvo ulje mora sjebati motor
Odlican je 2.0 hdi u 308 ali i malo ih ima. Nazalost najvise je 1.6 hdi..
Lepo kaze ovaj celavi Rus , vecina problema je posledica evropskog long life servisa.
Ne znam da li sam spominjao vec na 320d f30 koji je ufezen iz Belgije prvi servis radjen na 36 hiljada, drugi na 69 a treci na 96 k . Da je ne znam kakvo ulje mora sjebati motor
Poslednja izmena od Heineken u 11 Feb 2020, 11:18, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Servis - Razno
Ne mora da znači. Često naši majstori ne vrate sve zaštite i izolacije pa je bila veća. I to ne vraćaju u 99% slučaja, ne mogu da uklope ili je ekdnostav o višak delova, kome to treba...
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Pauzirao sam pre otkrivanja 1. mesta i kazem u sebi šta ostaje TDI neki? Kao ma ne verujem, mora biti neki bmw stari velike zapremine..
Dobro mesto za hdi, taj od 2.0 90 je bas trom, 110 nisam probao pre, a 136 im je najbolji..To je u 308 retko, c5 i 407 vrlo čest... Mada kod nas dominiraju 1.6..
A mislim nekako me ne čudi da su zauzeli dobra mesta veliki dizeli..to mi se nekako podrazumeva..
Nisam razumeo 2.0 dci 150 sta je rekao...Ništa posebno nije zamerio. Samo njegova nesreća je što je u autima koje niko neće. Megane guzonja retko ko uziam sa njim niti ih ima, laguna opet slabo je ko želi...
Dobro mesto za hdi, taj od 2.0 90 je bas trom, 110 nisam probao pre, a 136 im je najbolji..To je u 308 retko, c5 i 407 vrlo čest... Mada kod nas dominiraju 1.6..
A mislim nekako me ne čudi da su zauzeli dobra mesta veliki dizeli..to mi se nekako podrazumeva..
Nisam razumeo 2.0 dci 150 sta je rekao...Ništa posebno nije zamerio. Samo njegova nesreća je što je u autima koje niko neće. Megane guzonja retko ko uziam sa njim niti ih ima, laguna opet slabo je ko želi...
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
2.0 dci lanac izdrzi do 300k i skup zamajac jako..
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Skup znači šta? Soma evra ili 

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
500eur.
Prve serije su imale problem sa lancem koji se rastegne nakon 200-250 hiljada, to je navodno rešeno nakon 2008. Ili 2009. godine
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Prve serije su imale problem sa lancem koji se rastegne nakon 200-250 hiljada, to je navodno rešeno nakon 2008. Ili 2009. godine
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
200-250k km za danasnje pojmove lanca, BMW, VW benzin je premija, iako bi trebao biti skoro vecan.
2.0dci stvarno utrefljen,ali jbg nema ga vise.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
2.0dci stvarno utrefljen,ali jbg nema ga vise.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока