Servis - Razno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Nevezano, od istog brenda mesaju u raznim fabrikama ista ulja i ne budu potpuno iste karakteristike, uopste ne mora da bude za neko periferno trziste kao nase, nego ko je blize logisticki, recimo ako imaju u UK i Italiji proizvodnju ovamo ce slati iz Italije.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Radni sati su tu najbitniji, nije isto ako nekom za 30.000km motor radi 500 sati sa 60kmh prosekom, a neko sa prosekom 20kmh radi motor 1500 sati za to vreme.
Re: Servis - Razno
Mere oni sve, ima neka racunica.
Nece obojica raditi servis na 50.000km
Nece obojica raditi servis na 50.000km
-
- Postovi: 54
- Pridružio se: 15 Sep 2018, 13:34
Re: Servis - Razno
Šta može da bude problem da auto ne reaguje na gas kada je hladan?
Kada se zagreje i postigne temperaturu sve radi normalno ali kada je hladan pritisnem kvačilo i dodam gas i ništa se ne dešava.
Moram par puta do poda da pritisnem papučicu gasa i onda se auto probudi i primi gas ali počne da trza malo i posle radi normalno.
Koliko sam čitao neki kažu da je lambda sonda u pitanju,drugi kažu da je katalizator u pitanju.
Ali nemam nikakve druge probleme,ne gubim snagu tokom vožnje kada je zagrejan,potrošnja goriva je normalna i uglavnom se dešava kada je hladnije i vlažnije vreme.
Ne dobijam nikakvu signalizaciju na tabli,ne pali se check engine lampica.
1.4 VTi Peugeot motor u pitanju.
Kada se zagreje i postigne temperaturu sve radi normalno ali kada je hladan pritisnem kvačilo i dodam gas i ništa se ne dešava.
Moram par puta do poda da pritisnem papučicu gasa i onda se auto probudi i primi gas ali počne da trza malo i posle radi normalno.
Koliko sam čitao neki kažu da je lambda sonda u pitanju,drugi kažu da je katalizator u pitanju.
Ali nemam nikakve druge probleme,ne gubim snagu tokom vožnje kada je zagrejan,potrošnja goriva je normalna i uglavnom se dešava kada je hladnije i vlažnije vreme.
Ne dobijam nikakvu signalizaciju na tabli,ne pali se check engine lampica.
1.4 VTi Peugeot motor u pitanju.
Re: Servis - Razno
kod tog motora nista ne cudi, tu svasta moze da zeza zato i jeste na losem glasu
Re: Servis - Razno
Naslov klipa je pouzdanost i dugotrajnost.gazza napisao: 10 Feb 2020, 23:13 pa ne znam. verujem za ove 2.2 i 3.0 motore ali 2.0HDI, 2.0 DCI ??? onoliki problem sa 2.0HDI u raznim iteracijama. i 1.5 Kia nisam siguran da su ispred na primer 1.3 mjet, ne samo po savrsenim motorima nego i po uticaju koji su ucinili na sceni malolitraznih dizela.
2.0HDI nema onolike probleme, kao ni 2.0DCI. Stavise jedni od motora sa najmanje problema u auto industriji, pogotovu HDI koji ima 30 godina proizvodnje uz izmene periferije.
Motori sa liste su sa ocekivanih barem 500.000+km bez otvaranja, i redosled bi mogoa da bude i drugaciji ali to nije poenta. Kao sto se iz klipova vidi cilindri su obicno na 200-300.000km jos sa fabrickim honovanjem jasno vidljivi, dakle istrosenost 0. Isto vazi i za klpnu grupu. To znaci da im je na 250.350.450.000km i dalje potrosnja ulja takva da se ne dolvima izmedju 2 izmene.
Mali motori kao sto je 1.3mjet i slicni uglavnom ne uspevaju da budu dugovecni, i znatno redje dostizu 500+ kilometraze a sa 1 milion km sto bi se moglo ocekivati da je radni vek solidnog dizela su prilicno retki.
Ti si slicni motori su dobri obicno do 250-350.000km i nakon toga im treba neka popravka, ulje se doliva i vreme je za remont.
Ima jos dobrih motora, treba imati u vidu geografsko poreklo, tj Rusija i Belorusija gde nisu popularni mali motori pa ih ovi redje obradjuju.
Primetno je da motori sa lancem na listi top 10 uglavnom prvi servis imaju tek na priblizno 300.000km, a BMW cak na 500.000km -kada se menjaju lanac sa lanacanicima.
Glavni problem za te kilometraze i dalje su dizne, Bosove su najduzeg veka po pravilu.
Tek u poredjenju sa time se vidi koliko su neki motori sa lancem u stvari lose projektovani i izradjeni...
Na listi nema nijednog Opel, Ford., VW-Audi motora, sto i ne iznenadjuje.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Evo rastavljanje i manjih motora 1.3 mjet i 1.5 dci
Re: Servis - Razno
Kod mene je na 1.6 HDI servis u Nemackoj radjen na max 20.000, obicno 18 do 19.000km, po servisnoj. Inace prvi je bio na 30.000 i onda je valjda stigla ta izmena od strane PSA da se smanji interval na 20.000km, zbog uocenih problema s LL servisom.
A cujem da u dosta zemalja to nije ispostovano i dalje je nastavljeno da se radi na 30.000km... otud problemi verovatno.
U Srbiji je, koliko znam, bilo od 15 do 20.000km, ovlasceni je radio na 15.000km.
Ja radim na 10.000km. Mada mogu da produzim na 15.000... auto se vozi samo na autoputu, ukupno oko 2 sata dnevno radi motor, 90 posto na AP, proseci brzina su od 75 do 100kmh....
A cujem da u dosta zemalja to nije ispostovano i dalje je nastavljeno da se radi na 30.000km... otud problemi verovatno.
U Srbiji je, koliko znam, bilo od 15 do 20.000km, ovlasceni je radio na 15.000km.
Ja radim na 10.000km. Mada mogu da produzim na 15.000... auto se vozi samo na autoputu, ukupno oko 2 sata dnevno radi motor, 90 posto na AP, proseci brzina su od 75 do 100kmh....
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Koji problem sa LL servisom na 1.6 HDi?
To su ovi 1.6 što su u 308 i 208 ?
To su ovi 1.6 što su u 308 i 208 ?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis - Razno
Na 1.6 hdi 8v (noviji motor, preradjen) nema problema, dok na 16v (mislim da su to serije 308 od 2008 do 2011) je problem skupljanja taloga u situ uljne pumpe i cevi do turbine. Ako se radi na 30.000km ostaje deo starog ulja u karteru (nije dobar dizajn kartera) i to speceno ulje se izmesa sa novim, pa se javlja zacepljenje koje moze ostetiti turbinu ili uljnu pumpu. Ako se servis radi na max 20.000km taj problem je marginalan, odnosno minimalizovan.
Zato se to sito uljne pumpe ocisti, kao i ta uljna cevcica do turbine, preventivno.
Kod restajlinga motora, ugradjeno je 8 ventila umesto 16 i promenjen dizajn sita uljne pumpe i kartera i ti motori odlicno podnose LL servise.
Zato se to sito uljne pumpe ocisti, kao i ta uljna cevcica do turbine, preventivno.
Kod restajlinga motora, ugradjeno je 8 ventila umesto 16 i promenjen dizajn sita uljne pumpe i kartera i ti motori odlicno podnose LL servise.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Servis - Razno
Problemi sa podmazivanjem, diznama i tako.. imas ovde na snimku ako i ne razumes skontaces dosta kad ga budu rasklapali
@ noob
Koji ti gledas 308 prve ili druge generacije? Ako je druge onda motor nije identican kao ovaj sa snimka, tu je krenula novija verzija koja ima 8v . Isao je i u zadnje 2 godine proizvodnje restajlinga prve generacije..
@ noob
Koji ti gledas 308 prve ili druge generacije? Ako je druge onda motor nije identican kao ovaj sa snimka, tu je krenula novija verzija koja ima 8v . Isao je i u zadnje 2 godine proizvodnje restajlinga prve generacije..
Re: Servis - Razno
Gledao sam 2014, 2015 i 2016. Kako da znam koja je koja generacija 308?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis - Razno
Tako nešto.
Do koje godine se radila ta generacija problematičnog ? Ili koliko je on KS? Kako da prepoznam ?
Do koje godine se radila ta generacija problematičnog ? Ili koliko je on KS? Kako da prepoznam ?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis - Razno
Moze li mi neko reci nesto o dizel motoru 1.6 109ks bez plivajuceg zamajca, onako uopsteno, kako se pokazao eventualni problemi, na sta obratiti paznju...
Inace taj se nalazi u Citroenu C4 koji bih u nekoj buducnosti uzeo u razmatranje.
Hvala
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Inace taj se nalazi u Citroenu C4 koji bih u nekoj buducnosti uzeo u razmatranje.
Hvala
Sent from my SM-A520F using Tapatalk