Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Heineken
Reactions:
Postovi: 6433
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Servis - Razno

Post od Heineken »

Jel ima neko iskustva sa ovim novijim Citroenom C4 ?

Sutra idem sa drugarom da pogledamo jednog. Kontam da tu vazi sve manje vise isto kao iz Pezoe
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Servis - Razno

Post od dunx81 »

Heinz napisao:Cozmo, nije to ta cena.
73k din u Savinu zamena seta kvačila i zamajca. Veliki servis i mali 48k din.
Na Golfu menjan komplet set sa plivajućim, delovi u prodavnici su bili 60.000 i ruke 8000.
To je bila cena pre oko 3 god.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Ista proizvodna traka., identicni delovi istog dobavljaca, isti radnici sklapaju i konstruisu....jedna firma.
Pezo-Citroen-Opel (sadasnji modeli).

Isti i problemi ako ih ima...
Heineken
Reactions:
Postovi: 6433
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Servis - Razno

Post od Heineken »

Aha tako sam i mislio..
Ovaj je u pitanju

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -TStV72Qus
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9390
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

lep
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Servis - Razno

Post od masaivan »

Heineken napisao: 12 Feb 2020, 20:27 Aha tako sam i mislio..
Ovaj je u pitanju

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -TStV72Qus
Ja sam skoro uzeo C4 1.6 hdi
Kao sto je Ljubitelj rekao sve isto kao Pezo 308 stim da neki delovi odgovaraju i sa starije generacije 308.

Meni licno se vise svidja C4, gledao sam i 308 kada sam trazio ali nikako nisam mogao da prihvatim onaj njihov neprirodni eye kokpit.

Do sada mi najvise smeta sto nema pokazivac temperature motora, ostalo sve sljaka Ok presao sam 5000 km od decembra.
Korisnikov avatar
rage_man
Reactions:
Postovi: 223
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Servis - Razno

Post od rage_man »

Ne vidim razlog zasto na pojedinim modelima izbace merac temp.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

lami
Reactions:
Postovi: 3550
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Servis - Razno

Post od lami »

Zbog pozitivne diskriminacije, razni idioti se zaposljavaju. Citroen je, koliko god dizajn bio simpatican, primer nekih totalno nebuloznih resenja i idiotskih mera stednje. Najzesce je sto i dalje senzori postoje, moze preko dijagnostike da se prati temperatura, ali eto, neko bio pametan.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9390
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

I mene nervira sto neki automobili nemaju pokazivac temperature motora ali savremeni motori danas imaju mnogo visu radnu temp nego sto smo navikli neki automobili i do 110*c a lampica ili i zvuk upozorenja se pali na vreme. Takodje danas sve to kontrolise ECU a kako sam cuo kod nekih a mozda i svih automobila kad dodje do kriticne temperature upada u safe mod ili cak gasi auto i ne dozvoljava ponovno pokretanje dok se ne ohladi.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Još od 80tih sa pojavom digitalnih sistema ubrizgavanja sa mapama temperatura se prati prko ECU i upravlja radom sisteama hladjenja i imaju safe ,mode u kome selektivno umanjuju opterećenje motora radi termičje stabilizacije.
Ne gase ali su vrlo efikasni ti algoritmi regulacije što se pokazalo u praksi tokom decenija rada bez smetnji.

Što se tiče te ,lampice za tem motora i Citroena imali su oni i ranije takve ideje, koliko se sećam AX dizel beše 1,5 motor. Lampica se upali tik pre ključanja i havarije motora (dizel se samo jednom pregreje i zreo je za generalni remont).
A taj AX je imao minijauturni hladnjak i uz opterećenje tipa nekog brda, atmo dizel pa treba pedal to metal da istera tih 50tka knjića koje ima očas posla se pregreje.

Onda su posle opet vratili i sve bilo lepo i fino, a eto sada ponovo ideja postala aktuelna.

Još jedan biser PSA, na PUG307 nije moguće zasebno otključati samo gepek, moraju svih 5 vrata da se istovremeno otključaju. I to nije sve, gepek nije moguće otvoriti ključem jer nema pristup bravi sa spoljne strane. I tako ako slučajno aku oslabi ili izhubi kontakt preoistaje jedino obijanje auta.

Ja nisam imao još taj problem ali jesam imao na C8 koji ima identično rešenje i sam mehanizam brava.

Auto treba da obijaš ako ostaneš bez struje, koji je to genije smislio.... a pri tome se samopokvari sistem imobilajzera pa kada i udješ u auto nastane problem da auto ne prepoznaje sopstveni ključ.

Iskustvo iz upostrebe jednog C8 i pakla da se pokrene ponovo auta-PSA nikada i nikako ne sme da ostane bez struje iz aku i odmah ga menjati na prvi znak slabosti.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13357
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od shandu90 »

Secam se drugarovog 307. Zakljuca ga i onda normalno otvori vrata iza vozaca :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9390
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

Kod mene na c4 isto ne moze posebno gepek da se otvori preko daljinca a brave nema, kod nekih kola postoji mala sajlica sa unutrasnje strane gepeka preko koje moze da se otvori iznutra kad oboris sedista i pristupis gepeku...skoro to videh al ne mogu da se setim koji je auto, ta sajlica je inace skrivena u plastici ili negde sa strane ne secam se tacno ali kod mene to nema gledao sam.
Na alfi sam imao varijatu preko daljinca samo gepek i preko sajlice pored sedista sto je idealna kombinacija ebes samo elektriku
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24655
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl »

Ja ne znam zasto uopste stavljaju dugme daljinca za otvaranje gepeka sem na novijim kolima koja motorom dizu vrata gepeka. Na normalnim kolima otvoris samo gepek i vrlo lako mozes zakljucati kljuc u autu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo »

ljubitelj napisao: 13 Feb 2020, 08:48 Još jedan biser PSA, na PUG307 nije moguće zasebno otključati samo gepek, moraju svih 5 vrata da se istovremeno otključaju. I to nije sve, gepek nije moguće otvoriti ključem jer nema pristup bravi sa spoljne strane. I tako ako slučajno aku oslabi ili izhubi kontakt preoistaje jedino obijanje auta.
Slika
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
somi-car
Reactions:
Postovi: 2243
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car »

Kod mene na pugu je jos ludje...

Ako stisnem dugme za otkljucavanje gepeka otvori gepek i podigne ga i otkljuca mi samo vozaceva vrata.

Ako pritisnem jednom otkljucavanje opet samo vozaceva vrata otkljuca.

Moram dva puta da stisnem otkljucavanje da bi otkljucao sva vrata.

Mozda moze to da se podesi ali nebitno mi je....

Inace ne postoji taster za otvaranje gepeka iz kabine. Isto tako dok je kljuc u bravi i auto radi ne mozes na dugme da otkljucas gepek.

Ne gine ti izlazak iz vozila zbog gepeka :glavomuzid:
Odgovori