
Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Pa nije dzaba restajling 

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Svake nedelje *restajling*, valjda zato imaju onu nalepnicu sa nedeljom proizvodnje da bi saznao koji rezervni deo bi možda ,mogao odgovarati...ovaj ,moj nema ni lampicu za ulje na tabli. Kažu iskusniji sa PSA da to tako treba, Pežoi neki imaju a neki nemaju lampicu 

Re: Servis - Razno
Ima lampicu za ulje. Pali se samo kad pritisak padne ispod granicne vrednosti, posto za ulje ima pokazivac kolicine kod svakog. Isto vazi i za accu lampicu, bar kod mene. Inace kod davanja kontakta i pri paljenju ne svetle, naravno ako je sve ispravno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Daš kontakt, ne svetli ti lampica za ulje i to označava da je ispravno? E svašta.
Možda je to specifičnost 1,6 dizela??
Ja pitao kolegu koji ima 4 Pežoa i Citroena i kod njega ne svetli lampica za uilje, tj nema je što je isto kao i kod mene. Isto dizel 2,0HDI samo verzije 90i 160KS. kKže mi da je lampica ugradjena kod benzinaca dok dizelke upale STOP ako zatreba.
U uputstvu koje sam dobio uz auto piše da lampica za ulje je opcija prema modelu i da je upustvo opšte pa ne mora da odgavara stvarnom stanju svakog pojedinačnog auta.
Pokazivač nivoa ulja imam, no to je tako sporedna stvar i ne pokazuje stanje tokom vožnje a i nije nešto precizna indikacija.
Lampicu za aku ima i to radi baš kako treba. Upali se na kontaktu i ugasi kada proradi motor.
Lampice tj LED:.
Možda je to specifičnost 1,6 dizela??
Ja pitao kolegu koji ima 4 Pežoa i Citroena i kod njega ne svetli lampica za uilje, tj nema je što je isto kao i kod mene. Isto dizel 2,0HDI samo verzije 90i 160KS. kKže mi da je lampica ugradjena kod benzinaca dok dizelke upale STOP ako zatreba.
U uputstvu koje sam dobio uz auto piše da lampica za ulje je opcija prema modelu i da je upustvo opšte pa ne mora da odgavara stvarnom stanju svakog pojedinačnog auta.
Pokazivač nivoa ulja imam, no to je tako sporedna stvar i ne pokazuje stanje tokom vožnje a i nije nešto precizna indikacija.
Lampicu za aku ima i to radi baš kako treba. Upali se na kontaktu i ugasi kada proradi motor.
Lampice tj LED:.
Re: Servis - Razno
bas gledam kod pezoa nema lampice za pritisak ulja, ja je cak i ne vidim da postoji na tabli kad zagledam u one lampice, obicno moze da se nazire, a takodje sam primetio da postoji 3 razlicita ta mala panela sa lampicama, ne znam koje su jos bitnije razlike sem rasporeda lampica?
vidjao sam verzije tog panela gde postoji lampica za ulje a kod ovih sto ne svetli da li si siguran @Cozmo da postoji lampica za ulje? ako postoji zasto se ne pali na kontaktu kao kod svih normalnih kola :9
evo penela koji ima

a ovakav npr. nema i skroz je drugaciji raspored lampica

vidjao sam verzije tog panela gde postoji lampica za ulje a kod ovih sto ne svetli da li si siguran @Cozmo da postoji lampica za ulje? ako postoji zasto se ne pali na kontaktu kao kod svih normalnih kola :9
evo penela koji ima

a ovakav npr. nema i skroz je drugaciji raspored lampica

Re: Servis - Razno
Da, postoji naravno. Aktivira se zajedno sa znakom STOP ako je nizak pritisak ulja. Pri verglanju i kontaktu se ne pali ako je pritisak ok, i ako je nivo ulja ok na displeju. Isto vazi i za lampicu akumulatora. Pali se samo kad napon nije dobar ili ako alternator zeza. Sve postoji u uputstvu i pise kad se pale. Naravno pricam o restajling modelu.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
sad sam izasao da pogledam sluzbenu 307icu, tacno ni lampica akumulatora se ne pali na kontaktu a ni pritisak ulja...uzmem baterijsku lampu i vidim da postoje obe te lampice na panelu
dal ih nije neko namerno ugasio
a koji je fazon kad se upali stop i pise low oil pressure, desavalo se, ne pali lampicu ulja, vrv baguje senzor pritiska onda
ja na c4 imam obe lampice i obe se pale na kontaktu


a koji je fazon kad se upali stop i pise low oil pressure, desavalo se, ne pali lampicu ulja, vrv baguje senzor pritiska onda
ja na c4 imam obe lampice i obe se pale na kontaktu
Re: Servis - Razno
Zato sto preko ECU sve ima na info ekranu. Pale se samo kad je kriticno.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Znaci kad svetli stop i pokaze nizak pritisak ulja teras i ne obracas paznju jer se nije upalila lampica.... Ali totalno mi je glupo i besmisleno da na kontaktu ne svetle, pa zasto ona svetli check engine i sta bese jos, po toj logici nista ne treba da svetli dok nije u kvaru.
A jos jedna nelogicnost, to kad baguje senzor pritiska kako kazu, zasto i tad ne pali lampicu vec samo stop i poruka na ekranu? Ili postoji neki drugi senzor koji pali lampicu na tabli ili pak drugacije ocitava stvarni pritisal ulja, ne kontam?
A jos jedna nelogicnost, to kad baguje senzor pritiska kako kazu, zasto i tad ne pali lampicu vec samo stop i poruka na ekranu? Ili postoji neki drugi senzor koji pali lampicu na tabli ili pak drugacije ocitava stvarni pritisal ulja, ne kontam?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Niste razumeli. Kad je nizak pritisak pali lampicu ulja i STOP. Kad je ulje na minimumu pokazuje na ekranu. Dakle dokle god je pritisak dobar dok motor radi lampica se ne pali. Ako je ulje na minimumu displej blinka i pokazuje OIL. Ako nivo toliko padne da nema pritiska isto pali lampicu ulja i znak STOP. Po meni ok resenje, jer ima merac ulja i ne moras da se zamaras lampicama. Kad, kao i kod svih auta, nestane ulja, tipa nabijes karter pa odma iscuri ili nedaj boze se nesto desi sa senzorom ili pritiskom, naravno da pali lampicu.
Da dodam zasto ne pali lampice ulja i acxu pri kontaktu. Postoji zuti trougao sa uzvicnikom na tabli za EU trzista koji ih menja, odnosno ECU skenira sve i ako je u redu onda gasi taj trougao. Zato se te lampice, uz zvucni signal i STOP pale samo usled loseg pritiska ulja dok motor radi. Ili za accu ako padne napon ili zeza alternator. To je ta samodijagnostika na kontaktu.
@OMP Stavio si tablu od starog modela.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Da dodam zasto ne pali lampice ulja i acxu pri kontaktu. Postoji zuti trougao sa uzvicnikom na tabli za EU trzista koji ih menja, odnosno ECU skenira sve i ako je u redu onda gasi taj trougao. Zato se te lampice, uz zvucni signal i STOP pale samo usled loseg pritiska ulja dok motor radi. Ili za accu ako padne napon ili zeza alternator. To je ta samodijagnostika na kontaktu.
@OMP Stavio si tablu od starog modela.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Izvinjavam se post za postom, moram ovako... elem kod restajling modela za EU:

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Ivan napisao: 14 Feb 2020, 21:54 Nema potrebe da se pravdaju glupa konstrukciona resenja i propusti...

@ omp, ja imam tu drugu po redu u tvom postu tablu. lampica za aku svetli na kontaktu pa se ugasi po startu ali za ulje ništa.
Možda jednom kada budem dokon pa pretresem komplet elektro shemu po VIN broju baš da probam da ukapiram ideju...
@cosmo, baš konfuzno objašnjenje , taj trougao se pali za sve bez obzira da li je opasno (nema ulja) ili ispušta guma. A taj displej se ionako ne vidi po sunčanom danu, veći deo godine je gotovo neupotrebljiv uz upaljena obavezna svetla.
Crveni sitni font na naranžastoj podlozi, kontrast displeja nikakav.
Uopšte ergonomija same table je loša, pokazivač brzine skroz udesno umesto levo ćime je na ivici vidnog polja, iste boje skala i skazaljka pa to zamara, i to još drečava narandžasta.
Nije jedini auto, vidjao sam još auta sa sličnom očajnom rešenom tablom, teško čitljivom.
Poslednja izmena od ljubitelj u 14 Feb 2020, 23:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Servis - Razno
Napisao sam za restajling model. Obe lampice na startu menja zuti trougao sa uzvikom.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Pa i pre restajlinga ima taj žuti trougao a ima i STOP velikim crvenim slovima.
Pug mi je prvi auto gde stalno u kaseti stoji uputstvo za rukovanje.
Pug mi je prvi auto gde stalno u kaseti stoji uputstvo za rukovanje.
