dispy napisao: 02 Mar 2020, 23:38
Da probam da odgovorim na par ovih pitanja.
Dizel motor je jako dobar, ali taj novi 1.3t je totalno lud motor, probao sam ga u Qashqai-u, i vrhunski ide, ali verzija sa 160ks. Verujem da su i slabije verzije ok, međutim, razlika u ceni uopšte nije velika. Ako prelaziš veće kilometraže, dizel je bolja opcija.
Nisam ga predugo vozio, sve ukupno do sat vremena, u gradu je korektan, napred relativno pregledan. Na autoputu je sjajan lepo leži, uz nagla ubrzanja ne ostavlja utisak nesigurnosti. Prilikom brzih prestrojavanja, putnici nazad nisu baš presrećni. Prostora za noge nazad nema više nego u hatch-u. Za magistralu ne znam. Test vozilo je na dugoročnom proseku pokazivalo nešto preko 7l, ali mislim da u realnim uslovima to ide prilično niže, naročito ako se ne voziš puno u gradu. Ipak se test vozilo potera malo jače.
Ono što je mene donekle odvuklo od kupovine je pad cene. Pričao sam sa drugarom koji se "razume", i kaže da francuske limuzine strašno gube na ceni, što sam posle i sam potvrdio. Talisman koji je nov koštao 25+ hiljada, star 3 godine ide za oko 13-14 hiljada, i to da biraš. Verujem da bi i sa meganom bila slična situacija. Našao sam bio neki sajt sa aukcijama, i vidim da se ta vozila baš muški koriste, većina prelazi 60 I više hiljada godišnje, što će reći uvoze se sa 150+, I sa isteklom garancijom. Ako kupuješ nov, ovo je sve negativno (gubiš brzo na ceni), ako kupuješ polovan ovo je pozitivno jer kupuješ jeftiniji auto. Samo treba da budeš svestan da verovatno uzimaš vozilo sa tom kilometražom, što ne mora da bude loše ako je korektno održavan i korišćen.
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
trojanac napisao: 03 Mar 2020, 10:21
Vozio sam ga baš u verziji sa 1.5 dCi motorom, pre više od godinu dana...
https://blog.garaza.rs/garaza-test-rena ... y-dci-110/
Danas bih ga uzeo sa 1.3 tCe motorom jer je mnogo bolji izbor, osim ako baš prelaziš veliku kilometražu pa ti je dizel isplativ u tom slučaju. Realno je odlična ponuda, ko gleda C segment u sedan izvedbi.
dispy i trojanac hvala vam na ovako detaljnim odgovorima, zaista znači.
Dizel mi je baš prirastao uz srce od kada sam ga prvi put provozao a i kupio. Kao što rekoh, nekako su mi benzinci kroz život ostali kao zagonetka.. Neki ih hvale, kažu da su zaista dobri, što se tiče potrošnje 2-3 litre goriva više potroše od dizela, ali su veoma zahvalni na primer što se tiče održavanja

a neki kažu da imaju neke skupe probleme do kojih može da dođe.. Ne znam da li ste i vi čuli nešto slično?
E sada nisam siguran, da li se pod tim problemima podrazumevaju turbo benzinci koji se danas proizvode ili ovi obični benzinci..? Kao što sam već napomenuo, malo ko ih pominje pa ne znam da li imaju neke mane i falinke ili su zaista pouzdani.
Dok sa druge strane, sa kime god da sam razgovarao, svako mi je skoro rekao, ma bez razmisljanja bih sada kupio novog benzinca da imam novac, što me je baš začudilo.. Uglavnom svi preferiraju dizela..
Što se mojih ličnih potreba tiče, godišnje prelazim između 12.000 km - 15.000 km. Vožnja je kombinovana, auto-put, magistrala, grad. Pa ne znam da li se za te potrebe isplati dizelaš ili benzinac, mada do sada bih rekao da mi ovaj dobro odrađuje posao..Naravno da imam novca i da malo bolje zarađujem, gledao bih sigurno nekog Mercedesa, Audija, VW-a ili BMW-a..
Otac mi trenutno vozi Mercedesa E200 136KS CDI 2007.godište, automobil ide kao nevreme.. Jedino što je na njemu menjano a da je riknulo jeste akumulator, koji je bio original, star 12 godina, gde smo se zaprepastili svi u kući kada ga je majstor u servisu izvadio i pročitao na njemu datum proizvodnje.. Tek tada smo videli kakva je to u stvari mašina i kakav je to kvalitet.. Ali da se vratim na temu, malo sam odlutao.. Evo, sada da me pitate zašto baš Reno, reći ću vam ne znam, nekako mi je baš super autić, nije preskup što se tiče održavanja, srednje je veličine, porodičan i ispunajva sve što se tiče mojih potreba.. Mada u budućnosti ko zna, možda baš i bude neki od navedenih gore, hehe..
