Drugar mi je u velikoj dilemi, Q5 ili XC60. Oba u odličnoj opremi, adaptivni tempomat, razni sigurnosni sistemi, koža ili alkantara kombinacija, 2 litre dizel, automatik... Audi deluje više kao vozački/ložački auto, S-line dodaci, zasečen volan... A Volvo više izgleda da je za kruziranje. Dva različita "vajba", iako su u sušini jako slični automobili, sličnih performansi, dimenzija i opreme.
Te stvari znamo, više me zanimalo nešto tipa "svi znaju da se taj 2.0 dizel u Volvu stalno kvari", ili "svi znaju da DSG koji ide u Q5 počinje da zeza i trza već od 20k". Da ne bude da smo trebali da znamo nešto što "svi znaju".
Nisi naveo koje godište gleda no ne bi trebalo da pravi razliku. Moj glas za Q5, ako ni zbog čega drugog onda zbog menjača. Osim toga, prethodni XC60 je imao katastrofalno malo mesta na zadnjoj klupi.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Da ne gleda beli Q5.
Istina da do fl su svi dsg posustajali na oko 200k, od FL vise nije slucaj, bar tako kaze majstor za dsg kad sam uzimao prosli 2010. Tacnije lamelice su stradale, pogotovu ako je dosta gradske voznje.
Ja kasko placam 27000din sa kradjom za 2014to, ali na manji iznos od vrednosti auta, nekih 12000e. Sto je meni ok, jer ga ne ostavljam na ulici, imam zastite. Vise sam uzeo kasko zbog eventualne stete.
Gleda nove, iz salona. Uzima na firmu, posao ide dobro, pa finansijski deo, kasko, gubitak vrednosti, nije presudan. Najgore je što ni ne vozi mnogo, po gradu uopšte, putovanja tu i tamo, ali računa da je sad prilika da uzme dobar auto, već polako matorimo, kad će ako neće sad. XC60 mu se više sviđa spolja, Audi iznutra.
Novi Q5 je ozbiljno dobar auto i sjajan je za voznju. Ako mu postprodaja nije toliko bitna, onda neka uzme ono sta se njemu vise svidja/lezi.
Ja bih se u svakom slucaju opredelio za Q5.
Ćale uzeo xc60, I prezadovoljan. Sedišta su nešto najudobnije u šta sam uvalio dupe. Imao problem sa dpf-om posle par hiljada km, zamenjeno u garanciji naravno, ali su bili dosta profi, poslali šlep po auto i zamenski na korišćenje. Kasko oko 150.000 din, svetla su brutalna, vozi se sasvim ok. Verzija je b4, mislim da je 211ks (2.0 dizel 197ks + 14ks elektro motor). Potrošnja 7-8, zavisi od stila vožnje, ali ćale lagano vozi. Njemu najbitnije bilo to što je proglašen za najbezbedniji auto.
Grujić,od kuma ćale imao istu dilemu, XC60 ili Q5. Bio preliminarno dogovorio Q5 kojeg će da naručuje, i u zadnji čas dobije XC60 na vikend i on promeni odluku i uzme XC60. Uzeo neki akcijski s lagera,vidi se da mu fali dosta opreme ali ima ono osnovno.
Q5 ako nije s lagera, ubija s cenama doplate dodatne opreme. Razlika u ceni je bila oko 10ak hiljada (akcijski XC60 vs. Q5 narudžba).
Baš me zanima kako će ići razvoj situacije jer čovek prelazi oko 50.000km godišnje uglavnom po "brdovitom"Balkanu, i gasira ga momački bez pardona.
U vezi dece i telefona.
Razumem ja šta Sale piše. 7-8 razred ,to je je već odraslo dete tj.čovek.
To kako je bilo nekad,a kako je sad, velika razlika.
Najgore, situacija se stalno menja na gore.
Kažem,moje mišljenje je da pre 4-og ili 5-og razreda im ne treba,ali vidim da sam u manjini i da od te ideje nema ništa.
Imam drugare u prosveti pa kad slušam njih, naježim se.
Pre 3-4 godine je bila situacija da deca u 4.razredu osnovne njih oko 50% ima mobilni telefon.
Sad, u 4.razredu 90% dece ima mobilni, i meni je to teške volje prihvatiljivo, ali ajd.
Problem mi je podatak da čak i deca koja kreću u školu,njih 50% ima mobilni, ali ne nose ga svi u školu.
Još malo pa će i u vrtić da ga nose.
Neka proba oba pa šta mu se dopadne na prvu vožnju.
XC60 se udobnije vozi, ima bolji imidž i ima komplet bezbednostnu opremu.
Q5 vuče na "kontroverzni" imidž, oprema se obično doplaćuje, zaostaje u kreš testovima.
Lakše se prodaje.
Volvo ima savršena sedišta i ako će dosta voziti duže ture to bi moglo da mu dosta znači.
Q5 ima (sadašnji novi, koliko sam razumeo od prošle godine) zaštitu keyless sistema od hakoovanja na raniji poznati način i dosta unapredjen elektronski alarmni sistem.
/ nešto nalik ruskom sistemu ketyless blokalde o kome sam pisao u temi o alarmima/
To isto može da znači za naše uslove ali ne znam kako da proveri da li i šta ima u standardnoj opremi pošto ne verujem da u salonu smeju/znaju bilo šta konkretnije da pojasne.
Uglavnom, treba da proba šta mu leži a i zavisi gde parkira pretežno. Volvo je manje interesantan lopovima.
Moj sin takođe ne nosi telefon u školu, nije (im) dozvoljeno. Ćerka naravno nosi ali su svi zvukovi na off jer samo i da zazvoni imala bi problema. Što se tiče posedovanja telefona, da li svako malo davati svoj da gledaju nešto na You Tubu (što je 95% njihovog interesovanja u tim počecima) ili im kupiti njihov, u suštini isti đavo, bolje onda ovo drugo. Puno puta sam video da roditelji detetu koje nema ni godinu dana puštaju crtaće sa telefona da bi ga smirili, daju mu ga u ruke, pa kako onda očekuju (očekujete) da to dete ne traži svoj telefon kasnije? Puno bitnija stvar od posedovanja je kako ga dete i kada koristi, tu u početku morate dobro voditi računa. Kasnije nema svrhe, ili ste u početku dobro odradili svoj posao, ili niste.
Volvo je već uzeo njegov kolega prošle godine, pa je sa njim upoznat i zadovoljan je kakav je u vožnji, a Q5 nisu imali registrovani vozilo kad smo bili, gledali smo ga u NS. Praktično se bira između dva konkretna primerka sa lagera koji su već na akcijskim cenama pa nema nekih posebnih dodatnih popusta. Jeste, za Volvo mu daju i set felni i zimskih guma, za Audi su se otvorili za alarm. Ima garažno mesto. Sve smo te priče o imidžu, postprodaji, itd. već prevrteli u društvu već x puta, koji god da uzme ložićemo ga da je onaj drugi bio mnogo bolji.
Edit: ovo je kriminalno kako Tapatalk skalira slike kad ih uploaduje.