Zašto dalje sebi da otežava? Dakle, Audigrujicd napisao: 04 Mar 2020, 09:42 Kod njega je to, što bi pisalo na društvenim mrežama "it's complicated"![]()

Zašto dalje sebi da otežava? Dakle, Audigrujicd napisao: 04 Mar 2020, 09:42 Kod njega je to, što bi pisalo na društvenim mrežama "it's complicated"![]()
Jesam, imam info i za Q8. Ista priča. Tako da bolje da gleda neki 3.0 TDI.Kabal napisao: 04 Mar 2020, 10:15Neko napisa, cini mi se Markoni, da je registrovan A6 3.0 dizel sa tim sistemom i nije placen porez, izasla registracija oko 35 hiljada umesto 145k.
To znaci da se posle 2 godine registruje kao i svi ostali a i dalje manje zagadjuju? Ala im je podsticaj.Heinz napisao:To je samo dve godine bez poreza.
Dizel verzija sa dva turba i 235 KS jedva izdrži 100.000 km a da ne crkne motor.grujicd napisao: 03 Mar 2020, 23:42 Te stvari znamo, više me zanimalo nešto tipa "svi znaju da se taj 2.0 dizel u Volvu stalno kvari", ili "svi znaju da DSG koji ide u Q5 počinje da zeza i trza već od 20k". Da ne bude da smo trebali da znamo nešto što "svi znaju".
Nisam u toku sa C8, ,ali pretpostavljam da si napisao u fazonu da je to dobra cena?dag81 napisao:Nije lako kupiti auto ni za 2000e a ni za 50.000e.
Glupo je da bilo ko odlucuje na koji da smlati novce. Sam valjda treba da odluci, oba su nova, greske ne bi trebalo biti.
Meni je Volvo katastrofa, bar XC90 novi sto sam vozio, jeftino uzgleda unutra a tad je kostao polovan 60.000e pre 2 god. Bas me je razocarao, ocekivao sam mnogo vise za taj novac.
Za te pare bolje mu je ovako nesto, mnogo bolje od oba.
Ovaj auto uzima drugar najerovatnije, auto ima dal 500km i dobija ga za oko 53.000e
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока