Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Miksom krize srednjih godina, zeljom za voznjom i malo avanture, uz iskustvima drugara poceo sam ramisljati o kupovini motora.
Nikad pre nisam vozio.
Trke, voznja na jednom tocku, jurenje klinki me apsolutno ne zanima.
Izbor na osnovu price i iskustva suzio na ove modele:
- Suzuki V storm 650
- Kawasaki Versys 650
- Honda NC750X
Koji od ovih i zasto, a ako ne - koji drugi?
Nikad pre nisam vozio.
Trke, voznja na jednom tocku, jurenje klinki me apsolutno ne zanima.
Izbor na osnovu price i iskustva suzio na ove modele:
- Suzuki V storm 650
- Kawasaki Versys 650
- Honda NC750X
Koji od ovih i zasto, a ako ne - koji drugi?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10591
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Ako si pocetnik, idi prvo na laksi i slabiji motor.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Apsolutni pocetnik.
Mozda CB500F, za njega treba A2 vozacka.
Mozda CB500F, za njega treba A2 vozacka.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10591
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Po meni za pocetak maksimum Yamaha MT-03, BMW G310R ili nesto tome slicno. I zbog snage i zbog tezine. Posle ces lako menjati. Vecina motorista je krenula od 50ccm i postepeno podizala lestvicu. Mislim da je to pravi put.
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
V-StrOm
CB500X ti je blizu te kategorije što si izabrao a isti je motor kao u CB500F (i Rebelu i sl), tj. isto je soft Enduro model.
Mislim da ni sa jednim ne bi pogrešio, samo je pitanje šta ti se sviđa.
Jedini specifičan sa liste je Honda jer:
1. ima gepek umesto rezervoara i staje kaciga unutra
2. agregat je "pola Jazz-ovog" dakle dosta je efikasniji u nižem opsegu obrtaja
3. postoji i model sa odličnim DCT menjačem.
Glavno je pitanje za šta će ti ja sam se dugo ložio na enduro motore i onda posle polaganja na naked-u od 100KS i 4cyl shvatio da je ljubav mnogo šira, da je gabarit i težina manje-više ista briga za sve motore normalne veličine (200+ ccm) i da višak snage nije problem da se koristi jer nemaš 20 god.
CB500X ti je blizu te kategorije što si izabrao a isti je motor kao u CB500F (i Rebelu i sl), tj. isto je soft Enduro model.
Mislim da ni sa jednim ne bi pogrešio, samo je pitanje šta ti se sviđa.
Jedini specifičan sa liste je Honda jer:
1. ima gepek umesto rezervoara i staje kaciga unutra
2. agregat je "pola Jazz-ovog" dakle dosta je efikasniji u nižem opsegu obrtaja
3. postoji i model sa odličnim DCT menjačem.
Glavno je pitanje za šta će ti ja sam se dugo ložio na enduro motore i onda posle polaganja na naked-u od 100KS i 4cyl shvatio da je ljubav mnogo šira, da je gabarit i težina manje-više ista briga za sve motore normalne veličine (200+ ccm) i da višak snage nije problem da se koristi jer nemaš 20 god.
Onda bolje s bajsom kreni.... "lakši" je jedino neki moped jer su svi modeli sa 150+ kg a slabiji - pa nisi klinac da divljaš, snaga motora ne treba da te ograničava u izboru.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Mene ta tematika nimalo ne interesuje, ali znam ko zna sve. Kum i drugari iz BD su prošli pola Evrope na tim motorima, sve te navedene motore su imali ili imaju i sad-nemam pojma jer ko što rekoh, motori me ne zanimaju.
Jedan od članova ekipe je prvi put seo na motor sa 30 i kusur ,polagao za A kat., dakle identičan tvoj slučaj. Pa ako se definitivno rešiš da ideš u tom pravcu, javi se na PP da te uputim.
Jedan od članova ekipe je prvi put seo na motor sa 30 i kusur ,polagao za A kat., dakle identičan tvoj slučaj. Pa ako se definitivno rešiš da ideš u tom pravcu, javi se na PP da te uputim.
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Ni ja se ne slažem sa tim da treba krenuti sa mnogo slabim motorom(a tek ne sa 50 ccm), brzo će te zasititi i odmah ćeš morati da ga menjaš a nisi klinac koji će jačim motorom odma početi da divlja. Mislim da su ti motori koje si naveo više nego ok za početnika i nema nikakve potrebe za slabijim od toga i nećeš pogrešiti ni sa jednim od ovih tri.
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Ja jučeo da gledam oglase sa APN4 i 6 motorićima, verovali ili ne... Da se malo vratim u mladost...
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Uzmi petnaju i da te bog vidi
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10591
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
U prvom odgovoru sam napisao sta predlazem. Jasno je da Steva ima dovoljno godina da ne pocinje sa lakom kategorijom. Kako su motori postali pristupacni, pre svega polovni, tako su oni u cetrdesetim poceli da prave vise sranja od onih sa 20 godina.
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
U potpunosti se slazem. Nije isto voziti motor i biciklo.
Za bilo koga ko nije nikad vozio motor, bih savetovao da uzme bilo kakav manji motor, tomos automatik makar, ili neki skuter. Tih motorica ima bas jeftinih polovnih, vozis ga 2-3 meseca, par meseci, jedno leto kako god, dok ne steknes malo osecaj, prodas posle, za skoro iste novce.
Za bilo koga ko nije nikad vozio motor, bih savetovao da uzme bilo kakav manji motor, tomos automatik makar, ili neki skuter. Tih motorica ima bas jeftinih polovnih, vozis ga 2-3 meseca, par meseci, jedno leto kako god, dok ne steknes malo osecaj, prodas posle, za skoro iste novce.
- grujicd
- Postovi: 8410
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Stevo, nisi normalan
I mene to privlači na nekom nivou. Ali onda pomislim kad bi to vozio i gde, motor koji je samo za zadovoljstvo a ne i za dnevne potrebe. Gde mi je u krugu od sat vremena od Bg lepa vožnja, a da nije smaranje sa saobraćajem? A i slobodno vreme je za mene porodično vreme, nisam baš kompatibilan sa motorom u trenutnoj životnoj fazi. Ako ću da ga vozim 2-3 puta godišnje onda čemu sve to. Pišem iz prvog lica, a u stvari se sve obraćam Stevi
I mene to privlači na nekom nivou. Ali onda pomislim kad bi to vozio i gde, motor koji je samo za zadovoljstvo a ne i za dnevne potrebe. Gde mi je u krugu od sat vremena od Bg lepa vožnja, a da nije smaranje sa saobraćajem? A i slobodno vreme je za mene porodično vreme, nisam baš kompatibilan sa motorom u trenutnoj životnoj fazi. Ako ću da ga vozim 2-3 puta godišnje onda čemu sve to. Pišem iz prvog lica, a u stvari se sve obraćam Stevi
- half man
- Postovi: 1641
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 14:17
- Garaža: Passat b8 ,Infiniti Fx30d S
- Lokacija: Novi Sad
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Prodajem Yamahu xmax 300 2018 godiste,presao 8.000 km
Predlazem ti da to uzmes prvo,to je i meni bio prvi jaci motor .
Predlazem ti da to uzmes prvo,to je i meni bio prvi jaci motor .
- shandu90
- Postovi: 12370
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Prvi motor: V Storm 650 / Versys 650 / NC 750X
Mozes maxi skuter od 250ccm, jeftiniji su za odrzavanje od drugih klasa i laksi za voznju po gradu.grujicd je napisao:Stevo, nisi normalan
I mene to privlači na nekom nivou. Ali onda pomislim kad bi to vozio i gde, motor koji je samo za zadovoljstvo a ne i za dnevne potrebe. Gde mi je u krugu od sat vremena od Bg lepa vožnja, a da nije smaranje sa saobraćajem? A i slobodno vreme je za mene porodično vreme, nisam baš kompatibilan sa motorom u trenutnoj životnoj fazi. Ako ću da ga vozim 2-3 puta godišnje onda čemu sve to. Pišem iz prvog lica, a u stvari se sve obraćam Stevi
Sent from my iPhone using Tapatalk