
Taxi prevoz
Re: Taxi prevoz
Nije ovo auto za taj posao 

Re: Taxi prevoz
Zbog zasto? 

Re: Taxi prevoz
Zbog skucenosti na zadnjoj klupi.
Ako je vozac vislji, pozadi nema sanse niko da sedne
Ako je vozac vislji, pozadi nema sanse niko da sedne

Re: Taxi prevoz
jbg, nisam sedeo u njemu... Al to i nije preterano bitno
Svi smo oko 180, par cm gore-dole...
Salim se, kakav DS... Za sad je C5 karavan glavni igrac...

Salim se, kakav DS... Za sad je C5 karavan glavni igrac...
Re: Taxi prevoz
Ja sam pozadi sedeo samo na salonu u Zenevi i bas deluje skuceno.
C5 je odlican izbor...jedini francuz iz tog segmenta koji me sa zaista svidja.
Naravno mislim na aktuelni model
C5 je odlican izbor...jedini francuz iz tog segmenta koji me sa zaista svidja.
Naravno mislim na aktuelni model

Re: Taxi prevoz
Imam neko misljenje u vezi taksija bas specificno u Bgd, a i video sam sto sta sto me uverava da ima nekog razloga zasto se ne sredi ta javna sluzba. Pricam generalno.NexT napisao: Msm, mene to ne dotice, samo ne kontam zasto bi to bilo bitno...
Pa u Becu sam video i srebrni i crni i teget taksi... Kakve ima razlike, zaboga... Mnogo je bitnije da se nivo digne, da ne bude u taksiju Punto ili 605 star 20 godina u fazi raspadanja, nego normalan auto D/E segmenta.
Uvodjenje licenci uopste nije jednostavno... Tj nije samo birokratski posao.
O ovome moze do sutra da se drvi po forumima i da se pise sve u krug, poenta je da gradska vlast nece iz nekog razloga da sredi tu sluzbu i kraj.
Bec je meni ostao u uspomeni po losoj organizaciji i saobracaja i javnog prevoza, u sta spada i taksi.
Boja vozila kao pripadnost taxi sluzbi je sam temelj, pocetak necega sto bi licilo na organizovani sistem.
Dalji korak organizacije je tehnicki i estetski pregled pa onda nema taksija u fazi raspadanja.
Kako se odvija estetski pregled u Bgd verujem da znas i sam.
Licenca je vrlo jednostavan deo postavljanja taksi organizacije, svake godine ili svake druge se organizuje javno nadmetanja, aukcija, za taksi licencu.
Dokazano u svetu, iako ima mana potpuno ukida sadasnji sistem trgovine na crnoj berzi tablama, brojem u mrezi.
Dalja organizacija, kvakeri. Njihova regulacija.
Pa dalje, fiskalna kasa- taksimetar sa tacnom evidencijom sluzbenih taksi kilometara i privatnih kilometara.
Kao sto je u Nemackoj, i sijaset drugih zemalja uredjeno.
Zatim, opsti javni call centar sa automatskom distribucijom bez ucesca dispecera u mrezi, i bez podela na zone.
I glavno, gradske vlasti nece, ne mogu, ne smeju, da srede taksi sluzbu. Znam iz sasvih jasnih izvora podatke za duzi vremenski period o kolicini kesa u opticaju u taksiju. A to je jedan od najvecih okretanja kesa u drzavi, uza crkvu i uz advokate.
Mnogo je para u igri, i mnogo je velikih interesa.
Imao sam prilike da saradjujem sa taksi udruzenjima direktno pa mislim da sa strane se neke stvari bolje vide.
Inace, cena goriva je ista u svim gradovima u Srbiji a shodno tome kao i cenama taksija u susednim zemljama (koje su cak sa vecim prosecnim statistickim primanjima) beogradske cene taksija su podosta skuplje od realnih i ocekivanih za takvu vrstu javnog prevoza.
Premalo je taksista u Beogradu i pri tome su previsoke kartelski dogovorene cene.
Iako 99% taksista zali svoju sudbinu i malu zaradu veoma retko je pronaci taksistu koji napusta sluzbu a pogotovu nekoga ko je radio vise godina i zna sve trikove pa odluci da se upusti u neki novi samostalni biznis.
Sustina taksija je da se vozi 24 sata/365 dana i da je vozac samo sofer, dakle radnik, a ne istovremeno i gazda i menadzer i kupac na lizing/kredit i serviser i knjigovodja.
Ukratko, taksi je profesionalna sluzba i biznis pa se tako i mora organizovati da bi bio uspesan po sve ucesnike. Taksi se u velikim gradovima koristi mnogo vise nego sto je navika kod nas, kao autobus, kao metro, kao tramvaj, kao brod, kao javni prevoz a shodno tome je i cena karte- voznje slicna ceni prevoza autobusom, brodom itd.
Nesto skuplja ali ne drasticno kao kod nas za istu relaciju.
Onda se taksijem voze zaposleni na posao a autobusima se voze djaci, penzioneri i slicno.
Vreme je novac a zaposleni koji opet zaradjuje kracim vremenom voznje upoterbom taksija u odnosu na tramvaj, autobus znaci i da vise vremena provede u mogucnosti da zaradi.
Uz to je taksi i komforniji.
Ovako je zacaran krug, taksista zaista ne zaradi dovoljno ali i ne provede u voznji dovoljno.
Stajanje je mrtvo vreme koje ne donosi prihod, osim ako nije placeno dogovoreno cekanje ili slicno.
Taksi u gradu ne treba da stoji, mozda 20 minuta na 24 sata za zamene vozaca, dosipanje goriva i slicno a da ostalo vreme bude u voznji i da time stvara prihod.
Kako taksi treba da se organizuje nekada je bilo zamisljeno kao GSB taksi. Ali, samoupravljanje i biznis ne idu zajedno pa je propast bila neminovna.
Taksi firma a ne pojedinac je nesto sto se u svetu pokazalo kao dobitna kombinacija.
Cak, udruzenje Beotaxi je unikum u svetu taksija u siroj okolini. Prakticno nepoznat sistem organizacije i stranci se krste kada im se objasni kako to sve funkcionise ili je zamisljeno.
Autocab je imao otvorenu cerku firmu u Beogradu uz automatski dispecerski sistem, i bila je dobra ideja kako da se po uzoru uredi i taksi biznis u Beogradu. Ali, nista od svega a gradski oci i interesne grupe nemaju bas motive da se sredi.
Mnogo je miliona evra svakog meseca u obrtu, kesa neevidentiranog.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Taxi prevoz
To ti je D segment..snork napisao:Zar nisu ova dva E-segment?profesorPROST napisao: D-segment, onda ovi ne mogu![]()
Volkswagen Passat
Skoda Superb
E segment su:
BMW 5
Mercedes E
Audi A6
Citroen C6
Brzine idu u H-a !!!




- Aleksandar194
- Postovi: 555
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
- Garaža: Koji bus prvi naiđe...
Re: Taxi prevoz
Uf...malivuk...
Ti kao da ne shvataš gde živimo.
I kao da samo gledaš tu jednu jedinu profesiju koja ti je bliska (taxi).
Toliko preduzeća u drugim oblastima ne plaća poreze, a druge firme plaćaju...Toliko drugih stvari ima protiv kojih bi trebalo da se bunimo, ali nikakve vajde od toga.
I ja se slažem sa tim da je taxi u Beogradu BEZOBRAZNO skup, uzimajući u obzir zaposlenost, kupovnu moć i ovakvu situaciju u zemlji.
Spominješ neki Beč u kome je prosečna plata 1300e i uređeno društvo.
Znam dosta primera taxista koji se ne žale na svoju zaradu, pogotovo ako rade noćne smene, ali ima i onih koji rade samo dnevne, i to sa lošijim automobilima.
Uzmimo za primer da od moje zgrade do Trga Nikole Pašića ima oko 6,5 km. To je oko 150-170 dinara plina. Koliko bih platio tu vožnju taksijem? Jedno 450 dinara ja pretpostavljam (preko dana)? To je zarada od nekih 150%, ako ne i jače, opet, kažem, zavisi od potrošnje goriva. Neka privatna trgovinska firma, radi za maržu od 10-15% za prodatu robu, + tu istu robu će odvesti svojim automobilom, kombijem i slično i to neće naplatiti. Naslućuješ li razliku u ceni?
Naravno, slažem se ja sa tim da treba poboljšati taxi uslugu u Beogradu, u smislu da se voze bolji automobili, taxisti da budu kulturniji, itd, možda i smanjiti broj taxista, ali upoređivati i izjednačavati nas sa Bečom ili drugim gradovima u zapadnoj Evropi je suludo. Ja sam ubeđen da i ovako taxisti odlično zarađuju kod nas (ko hoće da radi) i da sa tim prihodima mogu priuštiti sebi i bolji automobil za istu svrhu.
Ti kao da ne shvataš gde živimo.
I kao da samo gledaš tu jednu jedinu profesiju koja ti je bliska (taxi).
Toliko preduzeća u drugim oblastima ne plaća poreze, a druge firme plaćaju...Toliko drugih stvari ima protiv kojih bi trebalo da se bunimo, ali nikakve vajde od toga.
I ja se slažem sa tim da je taxi u Beogradu BEZOBRAZNO skup, uzimajući u obzir zaposlenost, kupovnu moć i ovakvu situaciju u zemlji.
Spominješ neki Beč u kome je prosečna plata 1300e i uređeno društvo.
Znam dosta primera taxista koji se ne žale na svoju zaradu, pogotovo ako rade noćne smene, ali ima i onih koji rade samo dnevne, i to sa lošijim automobilima.
Uzmimo za primer da od moje zgrade do Trga Nikole Pašića ima oko 6,5 km. To je oko 150-170 dinara plina. Koliko bih platio tu vožnju taksijem? Jedno 450 dinara ja pretpostavljam (preko dana)? To je zarada od nekih 150%, ako ne i jače, opet, kažem, zavisi od potrošnje goriva. Neka privatna trgovinska firma, radi za maržu od 10-15% za prodatu robu, + tu istu robu će odvesti svojim automobilom, kombijem i slično i to neće naplatiti. Naslućuješ li razliku u ceni?
Naravno, slažem se ja sa tim da treba poboljšati taxi uslugu u Beogradu, u smislu da se voze bolji automobili, taxisti da budu kulturniji, itd, možda i smanjiti broj taxista, ali upoređivati i izjednačavati nas sa Bečom ili drugim gradovima u zapadnoj Evropi je suludo. Ja sam ubeđen da i ovako taxisti odlično zarađuju kod nas (ko hoće da radi) i da sa tim prihodima mogu priuštiti sebi i bolji automobil za istu svrhu.

Re: Taxi prevoz
ok, posto znate koji su troskovi i koliko se zaradjuje, onda nista...
I, ne poredim Bg i Bec, nego kazem da taxi Beograda moze da se dovede na taj nivo kvaliteta.
I, ne poredim Bg i Bec, nego kazem da taxi Beograda moze da se dovede na taj nivo kvaliteta.
Re: Taxi prevoz
Pa zaradjuje se, i da znam tipicni opseg od do a i kolika je zarada od clanarine u udruzenju.
No to nema veze sa pravnim uredjenjem poslovanja tako vazne javne sluzbe.
Taksi sluzba postoji u svakom kutku planete pa nema potrebe za izmisljanjem tople vode ali, da bi licilo spolja kao sto je Bec, Rim ili Minhen mora mnogo iz temelja da se promeni i u gradskim strukturama i kod samih taksista.
Da li smo svi zajedno spremni na zemljotres, kako prava tako i obaveza. A to podrazumeva i raskid sa privilegijama.
No to nema veze sa pravnim uredjenjem poslovanja tako vazne javne sluzbe.
Taksi sluzba postoji u svakom kutku planete pa nema potrebe za izmisljanjem tople vode ali, da bi licilo spolja kao sto je Bec, Rim ili Minhen mora mnogo iz temelja da se promeni i u gradskim strukturama i kod samih taksista.
Da li smo svi zajedno spremni na zemljotres, kako prava tako i obaveza. A to podrazumeva i raskid sa privilegijama.
Re: Taxi prevoz
Ma naravno da mora, i naravno da toga nece biti. I naravno da ce narednih xy godina sve ostati kao sto je sada...
Ne samo u taksiju nego u vecini stvari u Srbiji, ako ne bude i gore...
Ne samo u taksiju nego u vecini stvari u Srbiji, ako ne bude i gore...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Taxi prevoz
Treba da vidis cene u NS, to je tek ludilo...NexT napisao:
Ove trenutne cene su smesne... Druga je stvar sto vlast nece da zauzda taksiste onako kako treba...
I ja bih voleo da je tako, ali mislim da je to prilicno nerealno u ovoj situaciji. Drug drugara sad poceo da taksira Yarisom. E to je stvarno...snork napisao:Ma čak i da ima klimu, jednostavno, Punto je suviše mali auto za tu svrhu. Ja bih za taksi zabranio sve ispod E segmenta i iznad 10 godina starosti.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Taxi prevoz
Mogli bi i Seicento od Telekoma da ubace. Bitno da malo trosi, jebe mu se za putnike.
sent from my HTC Sensation
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!