omp, moze da se cisti samo cadj tj ostaci ugljenika. I to se radi vec 10tak godina u masinama, pre svega postupak je termicki i uspesno sagori a dodatno i hemisjki isprira na kraju. To ne vazi za FAP koji drugacije funcionise uz specijalni aditivi.
moj drugar u servisu ima masinu za ciscenje dpf-a...
Sto se tice Stojanova ako neko zanima,kontaktirao sam ih u vezi pregleda. Kosta 3600,naglasio sam da je za Citroen ili Ford,tako da se mogu sva vozila pregledati tamo i bitno je najaviti se dan ranije.
omp, moze da se cisti samo cadj tj ostaci ugljenika. I to se radi vec 10tak godina u masinama, pre svega postupak je termicki i uspesno sagori a dodatno i hemisjki isprira na kraju. To ne vazi za FAP koji drugacije funcionise uz specijalni aditivi.
moj drugar u servisu ima masinu za ciscenje dpf-a...
NeLePFC napisao: 06 Apr 2020, 23:44
Sto se tice Stojanova ako neko zanima,kontaktirao sam ih u vezi pregleda. Kosta 3600,naglasio sam da je za Citroen ili Ford,tako da se mogu sva vozila pregledati tamo i bitno je najaviti se dan ranije.
znaci info sa njihovog sajta je netacan posto tamo pise 2400
ljubitelj napisao: 07 Apr 2020, 08:08
Ajde da me neko i nasmeje u ove ludilo dane
Kupovina auta je vrzino kolo u kome sto vise citas i gledas po internetu, forume, youtube i ostalo, sve si vise sludjen. Zato lepo razmislis koji ti se auto najvise svidja za novac koji si spreman da das.
I da citiram Juraja Sebalja: "Auto se ne kupuje glavom, nego srcem."
znaci info sa njihovog sajta je netacan posto tamo pise 2400
Mozda je to cena za vozila ciji su zastupnici Ovo ne pripada njihovoj grupaciji,pa je verovatno shodno tome i drugacija. Pojma nemam. Mada deluju mi bas korektno,sve su mi lepo objasnili.
S tim da imaj u vidu ako neko prvi put u zivotu vidi odredjeno vozilo, npr majstori za fiat prvi put vide odredjeni ford, pitanje je koliko smisla ima takav pregled.
Apsolutno tacno. Kola jesu kola, ali ima tu i puno specificnosti koje su znane specijalizovanim serviserima. Bolje znaju mane, imaju iskustvo i statistiku iza sebe, ne lutaju mnogo i ne saznaju stvari na licu mesta. Idu ljudi na obuke, uce, imaju servisna uputstva, alat, tehnicku podrsku itd. Moze serviser Fiata da zna puno o kolima, ali da o BMW-u, npr, zna koliko i BMW serviser, to nema sanse. Ne bi bilo ni posteno da je drugacije.
ljubitelj napisao: 06 Apr 2020, 21:49
omp, moze da se cisti samo cadj tj ostaci ugljenika. I to se radi vec 10tak godina u masinama, pre svega postupak je termicki i uspesno sagori a dodatno i hemisjki isprira na kraju. To ne vazi za FAP koji drugacije funcionise uz specijalni aditivi.
Ljubitelju, neki ovlasceni ciste bez problema FAP. I to bas FAP sa Eolysom. Sa garancijom. Ako daju garanciju 12 meseci, sto nije malo za takvo nesto, onda sigurno je proces uspesan. Nikome ne ide u prilog da im se vraca musterija posle mesec dana.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Mesec dana, godinu dana, pa reci da se salis.
Svi ovlasceni imaju istu obaveznu proceduru koju je propisao i kristalno jasno napisao u uputstvu PSA.
To vazi svuda pa i u Srbiji.
I nacrtali bukvalno zasto i zbog cega se filter menja obavezno.
Jos jednom FAP ima garanciju 10 godina ili 120.000km minimum od strane PSA ovlasecnog servisa.
ps. Ako je moguce ovde mogu poslati komplet zvanicno PSA upustvo za FAP servisiranje,