Kuriri redovno sebi uzimaju "bakšiš". U prethodnoj firmi smo skoro svakodnevno imali reklamaciju kupca "Rekli ste da ćete vi platiti troškove brze pošte, a meni su naplatili", što znači da je bukvalno 2x obračunata poštarina i uvek kada sam zvao AKS objašnjenje je bilo "Zbunio se kurir, vratiće pare".
Momčilo napisao:Kuriri redovno sebi uzimaju "bakšiš". U prethodnoj firmi smo skoro svakodnevno imali reklamaciju kupca "Rekli ste da ćete vi platiti troškove brze pošte, a meni su naplatili", što znači da je bukvalno 2x obračunata poštarina i uvek kada sam zvao AKS objašnjenje je bilo "Zbunio se kurir, vratiće pare".
Samo da napomenem, ovo što sam ja napisao iznad nije taj slučaj, već im uredno u sistemu piše tolika cena dostave.
Royal u NDu 5 ljudi pokrica. Bili su ok,ako se moze tako reci, ali ne dobijaju plate pa klepaju kuriri otkupe, pogotovu BG.
47000din od decembra im ne mogu naplatiti.
Ajde da i ja pitam, pre mesec dana sam preko Rojal ekspresa poslao dve otkupne pošiljke koje su uredno isporučene i naplaćene. Od tada do danas novac mi nije isplaćen (oko 4000 din). Kada odem u njihov magacin u Novom Sadu ljudi sležu ramenima, kažu ne znaju gde su otkupnine i zašto ih nema. U sistemu za praćenje pošiljki sve lepo stoji da je uručeno i papirološki je sve čisto ali novca nema pa nema. Zvao sam kol centar desetak puta, slao mailove, popunjavao nekakve reklamacione listove i formulare za odštetu po njihovim uputstvima i slao im ali ništa od toga. Svaki put dobijem odgovor da je moj predmet u postupku rešavanja i da ću u najskorije vreme biti obavešten o ishodu, i tako u nedogled. Da li neko ima slična iskustva i šta mi je činiti?
Probaj da kontaktiraš RATEL, pošto su oni zaduženi i za poštanske usluge, a vidi i na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija da li postoji i neka inspekcija kojoj bi mogao da se obratiš.
Evo šta kaže zakon
Član 80
Poštanski operator je dužan da se izjasni u roku od osam dana od dana prijema reklamacije u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i u roku propisanom aktima Svetskog poštanskog saveza u međunarodnom poštanskom saobraćaju, donošenjem odluke o osnovanosti reklamacije.
Član 81
Protiv odluke poštanskog operatora iz člana 80. ovog zakona o odbijanju reklamacije, korisnik može da podnese prigovor Agenciji u roku od 15 dana od dana prijema odluke o reklamaciji.
Korisnik može podneti prigovor Agenciji i zbog nedostavljanja odluke o podnetoj reklamaciji.
Po podnetim prigovorima iz st. 1. i 2. ovog člana Agencija posreduje u vansudskom rešavanju spora nastalog između poštanskog operatora i korisnika.
Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja spora ne isključuje i ne utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, u skladu sa zakonom.
Na postupak vođenja i okončanja vansudskog rešavanja spora između poštanskog operatora i korisnika, shodno se primenjuju odredbe zakona kojima se uređuju posredovanje, arbitraža, kao i drugi propisi kojima se uređuje vansudsko rešavanje sporova.
Ubedljivo najbolji mi je nio postexpres dok nisu počeli da štrajkuju i da uopšte ne nose pakete na adresu a napišu da su kao zvali klijenta i nije nio na adresi što nije bilo tačno.
Onda se paketi vraćali pa pucao 2x poštarinu da bih preuzeo nazad i gubio vreme jer se za reklamaciju moralo ići u kancelariju u glavnu zgradu u centru.
Danas Dexpress isporučio koliko toliko ok, 540din za paket otkupa 1000din i težine 1,2kg.
Ikac napisao:Probaj da kontaktiraš RATEL, pošto su oni zaduženi i za poštanske usluge, a vidi i na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija da li postoji i neka inspekcija kojoj bi mogao da se obratiš.
Evo šta kaže zakon
Član 80
Poštanski operator je dužan da se izjasni u roku od osam dana od dana prijema reklamacije u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i u roku propisanom aktima Svetskog poštanskog saveza u međunarodnom poštanskom saobraćaju, donošenjem odluke o osnovanosti reklamacije.
Član 81
Protiv odluke poštanskog operatora iz člana 80. ovog zakona o odbijanju reklamacije, korisnik može da podnese prigovor Agenciji u roku od 15 dana od dana prijema odluke o reklamaciji.
Korisnik može podneti prigovor Agenciji i zbog nedostavljanja odluke o podnetoj reklamaciji.
Po podnetim prigovorima iz st. 1. i 2. ovog člana Agencija posreduje u vansudskom rešavanju spora nastalog između poštanskog operatora i korisnika.
Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja spora ne isključuje i ne utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, u skladu sa zakonom.
Na postupak vođenja i okončanja vansudskog rešavanja spora između poštanskog operatora i korisnika, shodno se primenjuju odredbe zakona kojima se uređuju posredovanje, arbitraža, kao i drugi propisi kojima se uređuje vansudsko rešavanje sporova.
Dobio sam odgovor na žalbu za jednu pošiljku da je odbijena, razlog je taj što službenik rojala prilikom kreiranja naloga nije čekirao da je otkupna pošiljka i navodno su naplatili samo poštarinu. Na listiću potvrde koju sam dobio od njih naravno stoji otkupna vrednost i sve je ok ali "to njihovo sistemsko čekiranje koje vide samo oni" nije dobro označeno zbog čega je odbijena reklamacija.