Opelovi dileri su tu za svoje kupce. Možete ih kontaktirati telefonom ili e-poštom za prodaju novih ili polovnih automobila i ako je potrebna mobilnost u kratkom roku. Servis je takođe otvoren. Kupci mogu dogovoriti telefonom, e-poštom ili aplikacijom „myOpel“, provere, mali ili veliki servis, popravke ili procene oštećenja. Snabdevanje originalnim rezervnim delovima Opela je osigurano i određene kampanje se nastavljaju kako je planirano.
Kia Motors Slovakia, jedan od najvećih poslodavaca u slovačkoj regiji Žilina je tamošnjoj vladi donirao 200.000 evra za kupovinu respiratora. Donacija je bila obavljena na svečanosti, gde je Kyong Jae Lee, predsednik Kia Motors Slovakia, predao ček u vrednosti 200.000 evra Richardu Sulíku, zameniku premijera i ministru privrede Slovačke. Donacija je namenjena kupovini medicinskih uređaja koji su potrebni zaraženim koronavirusom, kao i za nabavku zaštitne opreme za zdravstveno osoblje i starije stanovnike žilinske regije.
Uspeh HONDA vozila je neverovatan. Prvo na šta pomislimo kada čujemo HONDA su automobili i motocikli, ali HONDA se bavi proizvodnjom i električnih generatora, robota, mlaznih motora i dr. Ipak početna delatnost kompanije HONDA bila je upravo proizvodnja motocikala.
Kako temperatura raste, ljudi sa alergijom počinju da pate. Oni koji putuju u Opelovom automobilu mogu se smatrati srećnicima. Od 2000. godine, svi Opelovi automobili standardno su opremljeni raznim sistemima filtera – bilo originalnim Opelovim česticama ili filterima sa aktivnim ugljem. Nemački proizvođač automobila ugrađuje uglavnom filtere sa aktivnim ugljem. Oni se sastoje od dva sloja i mogu ne samo da spreče čestice iz unutrašnjosti, već i filtriraju gasove i mirise, zahvaljujući aktivnom uglju. Najbolje od svega je polen eliminisan skoro 100%, tako da kupci novih i polovnih Opelovih automobila mogu slobodno duboko disati tokom vožnje.
Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila. Strategija Plan S donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila sa motorima na unutrašnje sagorevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti.
Kompanija „Autočačak“ počinje da radi punim kapacitetom. Od početka pandemije, poslovanje kompanija „Autočačak“ i „Autočačak Komerc“ je organizovano u skladu sa preporukama Vlade Srbije. Odmah po završetku Vaskršnjih praznika otvoreni su servisi, a potom i prodajni saloni.
Predstavljena je druga generacija Audi priče o uspehu – A3 Limuzina, koja je 1996. godine postavila segment premium kompaktnih automobila. Novu A3 Limuzinu odlikuje sportski i elegantni izgled. U poređenju sa prethodnikom, sada je produžena za 4 centimetra na 4,5m dok je međuosovinsko rastojanje nepromenjeno. Širina mu je porasla za 2 centimetra na 1,82 metara i sada je za 1 centimetar viša na 1,43 metar. Ovo je povećalo prostor za glavu – dobra dva centimetra na prednjem delu zahvaljujući donjem položaju vozačevog sedišta. Kapacitet prtljažnog prostora je ostao 425 litara.
Sjajne priče mogu biti uzbudljive i ohrabrujuće, trenutak ohrabrenja u teškim vremenima. Dobro ispričana priča je poput dobro napravljenog automobila, pokupi vas i pokrene. Može vas odvesti daleko, barem u mašti. Alfa Romeo poziva fanove na putovanje koje traje 110 godina, oživljavajući svoju istoriju serijom čarobnih epizoda.
Nova Opel Mokka je na putu, još uvek kamuflirana, ali spremna za prve važne testove kod Opelovih inženjera. I električna je! Mokka druge generacije je potpuno nova i njena nova tehnologija, uključujući e-power, temeljno se testira pre lansiranja na tržište. Proizvodnja će početi u četvrtom kvartalu ove godine. Prvi automobili će biti električni i trebalo bi da stignu do kupaca početkom 2021.godine. Testirani automobili nagoveštavaju ko se krije ispod kamuflaže: veliko žuto K na zeleno-crnim bočnim stranama testiranih vozila – jednostavno Mokka.
FIAT je izradio novu, „ličniju“ strategiju komunikacije, usmerenu na održavanje kontakta između organizacije i njenih korisnika, na jednostavan i efikasan način, u datom trenutku. Jedan od alata korišćenih u ovoj strategiji je „Ćaskanje s FIAT-om“, serija snimaka u kojima će Luka Napolitano, direktor brendova FIAT i Abarth za tržište Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, odgovarati direktno na pitanja od potencijalnih kupaca u vezi s modelom New 500. Pitanja se biraju iz četa posvećenog modelu Novi 500, koja će slati stari i novi kupci zainteresovani za detaljnije informacije o FIAT-ovom novom „potpuno električnom“ modelu.
Savremeni život stalno postavlja nove izazove. Kada je reč o vožnji, to je okruženje u kojem vozači sve više cene robustnost i visoku poziciju kakve pruža SUV vozilo, ali prilagođeno gradskim ulicama s naglaskom na ekološke karakteristike. Istovremeno, vozači žele automobil sa stilom, koji se razlikuje od drugih, i koji može da ispuni brojne potrebe aktivnog životnog stila. Upravo to su kvaliteti koje je Toyota ugradila u novi model Yaris Cross.
Kako možete inspirisati nekoga ko je već iskusio (skoro) sve? Pokazujući mu novi Opel. U ovom slučaju novu Mokku. Samo pokazati? Ne, još bolje – zašto ga ne uključiti u testni program dok druga generacija Opel Mokke trenutno dobija poslednje detalje. Istaknuti test vozač u jednom od pretproizvodnih vozila je trener Liverpula Jirgen Klop. Opelov ambasador brenda imao je priliku da pređe nekoliko kilometara na čisto električni pogon Opel Mokke.
Ponovo je pokrenuta proizvodnja u češkim postrojenjima ŠKODA AUTO. U dogovoru sa KOVO stručnim štabom, proizvodnja automobila i komponenti je pokrenuta u postrojenjima u gradovima Mladá Boleslav, Kvasiny i Vrchlabí. Širok spektar higijenskih i bezbednosnih mera zaštite je sproveden u cilju zaštite zdravlja zaposlenih.
Vanredno stanje sa kojim se susreće celi svet zbog COVID19 ne bi trebalo da bude izgovor za nesigurnu vožnju! Kao i svake godine u ovom periodu, vreme je za zamenu zimskih u letnje gume, a preporučuje se primenjivanje pravila “Sedam stepeni“. Kada temperatura na otvorenom dostigne oko 7°C, letnje gume bi trebalo da se “vrate u igru”. S obzirom na to da je u Srbiji danima toplo vreme, oko 20 stepeni celzijusa i pošto se život polako vraća u uobičajenu rutinu, trebalo bi organizovati odlazak kod lokalnog prodavca guma ili vulkanizera i spremiti automobil za proleće i leto.
FCA Grupacija uvodi konkretne nove incijative putem svoje prodajne mreže, kako bi podržala sve građane koji, tokom ove zdravstvene krize, razmatraju kupovinu novog vozila i žele da stupe u kontakt s konsultantom za prodaju iz dilerske mreže kompanije FCA Srbija i pored mogućnosti da naša prodajna mesta u dilerstvima posete lično.