gazza napisao: 31 Maj 2020, 10:55
Šta fali igli za volan? Šta je mana? Može da vozi pravo ako ne saviješ točkove?
Mana, istina ne po sigurnost, već po vlasnika je da se na nekim modelima trajno valjda fiksira volan, i više ne može da se podešava po nekoj osi. Ne mogu baš sad da tvrdim da je to sa iglom, ali mislim da jeste, kolegu tako "zeznuli" kad su montirali na c-max-a.
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
Blokada menjača ima smisla samo kod vozila sa automatskim menjačem.
Kod mehaničkih zaštita koje blokiraju vratilo upravljača najvažnija stvar je kakvu bravu koriste a ne kako su konstrukciono rešeni. Konstrukciono je manje više sve to isto, ima razlika, neke su bolje od drugih, ali to nije toliko relevantno prilikom krađe jer je svaka od njih takva da je nije jednostavno rasturiti i zato lopov ni ne krade tako što rastura taj sistem, već obija njenu bravu. Znači mehanička zaštita je dobra i sigurna onoliko koliko joj je sigurna brava.
Najsigurnija trenutno i nerešiva za lopove je Assa Abloy i zato si dobio doživotnu garanciju na taj sistem (drugim rečima dok je auto kod tebe ili dok je auta)
Zeder brava je takođe vrlo sigurna, teorijski ona može da se otključa ali potrebno je vremena, potreban je poseban alat koga pitanje je da li ima na tržištu konkretno za Zeder bravu, itd.. U principu ona radi na sličnim principima kao GERDA g1000 brava sa cilindrično postavljenim pinovima. Evo kako rade te brave i kako otprilike teče proces otvaranja brava takve konstrukcije. Znači u pitanju je Gerda brava na snimku, ne Zeder ali princip je sličan.
Multi T Lock stalno apdejtuje svoje brave i izbacuje novije generacije, uglavnom su poslednje generacije sigurne ali relativno brzo zastarevaju i nalaze se rešenja za njih. Ja bi ih u ovom trojcu postavio na zadnje mesto.
Skipper napisao: 30 Maj 2020, 18:27
Assa Abloy zaključava menjač?
Ako da onda ta zaštita može biti dobra ali zavisi i od stanja ispod haube, tj. ako menjač nije tu zaštićen od ubacivanja u određen mod onda ta zaštita neće sprečiti lopova da odveze auto.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Volan.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Preveliko mi je smaranje da bukvalno svaki put zakljucavam zeder/iglu, jednostavno neki proracunati rizik zarad komfora mora da postoji Naravno garaza se podrazumeva kod iole atraktivnijeg vozila.
Mada verovatno kad ti udje u naviku nije strasno al mislim cemu onda keyless sistem i sve i onda nabadas onu bravu.
Da, "kljuc". Klasika. Ne mrzi me da pritisnem jedan taster za otkljucavanje/zakljucavanje Ne bih da razmisljam da li se oko mene mota neko sa wi-fi extender-om. Nije M340i nikakav atraktivan auto ("trojka" kao i svaka druga) i naravno, imam kasko, ali opet...
Radulovic ima deal sa nekim Beogradjanima koji kod njih u salonu/servisu ugradjuju, tako da je to odradjeno cim je auto stigao. Kad se tako ugradjuje malo vise "boli", tako da su OBD + mehanicka zastita u kompletu 450€, ali nisam uopste razmisljao o tome s obzirom na cenu auta. Daleko mi je vise odgovaralo tako nego da moram da se lomatam po BG-u sa novim autom + da cekam ugradnju.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...