Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
A170T
Reactions:
Postovi: 2484
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Servis - Razno

Post od A170T »

Koliko je komplikovano naknadno ugraditi merac temperature motora na autu?

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3498
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od srdjanyo »

Došlo vreme da se kupi katalizátor za Fabiju Mk1. Da li znate gde u Novom Sadu imaju po razumnim cenama i koji auspuh servis da angažujem za ugradnju?

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока

BigMazzy
Reactions:
Postovi: 1804
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Servis - Razno

Post od BigMazzy »

A170T napisao:Koliko je komplikovano naknadno ugraditi merac temperature motora na autu?

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Baš na motoru ili temperature rashladne tečnosti?
Za ovo drugo nije komplikovano. Obično u setu ima prsten sa sondom. Crevo za rashladnu tečnost se Iseče (sad sam već zaboravio dal pre ili posle termostata) , ubaci se prsten sa sondom, na krajevima prstena se crevo stegne šelnama. Pokazivač temperature se montira negde na tablu gde ti odgovara, sprovedu se te dve, tri žice, zavisno od modela. Na svakom tom pokazivaču i sondi se dobija uputstvo za povezivanje.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
LukaMaletin
Reactions:
Postovi: 1426
Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od LukaMaletin »

Moguće da ti auto već ima merač, nemaš na instrumentu, ali bi preko obd-a mogao da očitaš temperaturu.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od Ivan »

+1

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
stejer
Reactions:
Postovi: 408
Pridružio se: 11 Mar 2018, 03:04
Garaža: Corsa C 1.8 GSI, Audi A3 1.9 TDI, VW Scirocco 2.0 TSI DSG, BMW F10 525d xDrive, Leon Cupra 280 DSG
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od stejer »

Da, neki blutut/wifi obd i preko aplikacije na telefonu ispratis.
Korisnikov avatar
somi-car
Reactions:
Postovi: 2243
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Servis - Razno

Post od somi-car »

Ja sve te parametre dobijam preko one igracke dijagnostike i super prikazuje vecinu parametara...
nexteen
Reactions:
Postovi: 56
Pridružio se: 17 Maj 2019, 15:33
Garaža: Opel Corsa D 1.2 2007g

Re: Servis - Razno

Post od nexteen »

Interesuje me vase misljenje , juce pricam s kumom na temu menjanja kocione tecnosti , on na to kaze kako mu je majstor rekao da je kod Opela dosta tesko to dobro izliftirati nakon promene, pa to i izbegava, a lik je navodno svojevremeno radio kod Cirkoma pa bi trebalo da zna posao.

Moj kum dodje na ovu ideju, sa spricem ce izvaditi koliko god moze kocione tecnosti iz posude za dolivanje, sipati novo i tako voziti neko vreme, zatim opet izvaditi koliko go moze , pa opet sipati novo. Poenta je da ce se dolivanjem novog ulja ono izmesati , pa tako par puta i fakticki ce ga oporaviti u neku ruku a bez klasicne zamene.

Pije li ovo vodu , vredi li to cemu ?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24655
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl »

Voda padne dole u cilindre, mislim da nema sanse da ce se popeti u posudu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20478
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Servis - Razno

Post od Heinz »

Zašto je problem isterati staru tečnost?
nexteen
Reactions:
Postovi: 56
Pridružio se: 17 Maj 2019, 15:33
Garaža: Opel Corsa D 1.2 2007g

Re: Servis - Razno

Post od nexteen »

Pa liftiranje kocnica nakon zamene ulja je problem tj da se to dovede u dooobro stanje je kod Opela problematicno , tako mu taj majstor rece a on ne bi da cacka mecku ako ne mora.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Servis - Razno

Post od Eskimko »

Nema efekta nikavog to sa sipanjem nove tecnosti u posudu.
Zameni tecnost komplet nije to nikakav bauk.
Menjao sam sa bratom na astri g i na puntu bez ikakvih problema.
Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3762
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Servis - Razno

Post od Dare4x4 »

Ideja je delimično dobra ali treba obezbediti cirkulaciju tečnosti kroz glavni kočioni cilindar i kroz cevi.
Dakle, mogao bi da izvuče špricem ulje iz posude, nalije novo, a onda na jednom po jednom točku ispušta ulje dok ne poteče novo. Ja sam tako menjao ali na Yugu i nije ušao vazduh uopšte. Samo oprezno da se ne slomi neka sisica za ispuštanje vazduha.
Dakle, neko stisne kočnicu, ti odviješ sisicu i ulje izađe, a pedala lagano propada. Pred kraj propadanja, zavrneš. On opet nagazi, opet odviješ i tako 3-4 puta na svakom točku dok novo ulje ne poteče. Bitno je da pre nego pomoćnik pusti pedalu, ti prvo zavrneš kako eventualno ne bi povukao vazduh nazad ali mislim da bi se to teško desilo. Sve vreme treba pratiti nivo u posudi jer, naravno, opada zbog ispuštanja.
Može na sisicu da se nabije providno crevo odgovarajućeg prečnika i sprovede u neku flašu, kako ulje ne bi prskalo svuda okolo i kako bi se propratili eventualni mehurići.

Nikako ne treba prvo isterati ulje kao kada se menja u motoru jer bi tada ušao vazduh u sistem i moglo bi biti komplikovano da se istera.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Kakvih sve ima komplikovanih ideja, ašto da ne bude jednostavno kao kada se radi pravilno :)

Ne znam u čemu je Opel specifičan ali kod svih za koje znam se samo prikači alat i jednostavno zameni tečnost uz automatsko luftiranje vazduha, posao od minut dva po točku.

Ako je baš vazduh ušao u sistem preko dijagnostiike se pokrene program rada ABS pumpe i opet nije ništa prekomplikovano.
U tom Opelovom servisu su valjda koristili namenski alat, logično je da ga ovlašćeni servis ima.

Samo je jedan problemčić, bez alata je sve baš dosta duže i da kažem "komplikovano", kao što je opisano u primeru za Jugo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24655
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl »

Ne znam koliko je auto star i u kakvom je stanju, ali ako su sisice na celjustima lose verovatno covek iz iskustva nece da rizikuje. Inace i ja sam prosli na svom aitu skroz izvukao iz posude staru tecnost i onda usuo novu. Tako se odma krene ispiranje cevi i cilindara unesto da se mesa novo ulje sa starim u posudi.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori