Saveti u vezi kupovine
Re: Савети у вези куповине
sa ovim savremenim automobila tesko da ima nesto sto ne oseca put....sa 407 se neces usreciti sa udobnoscu, laguna takodje nije neki izbor jer je kao auto generalno losa dok je c5 najbolji u toj prici. dodao bih mozda mazdu 6, jako dobar i kvalitetan auto, ne puca od udobnosti ali kao sto rekoh nema vise tih automobila koji plivaju po putu kao nekad
Re: Савети у вези куповине
Osecaj udobnosti zavisi i od toga sta je vozeno pre toga, pa tako mislim da ce posle 307 sva tri da budu udobnija, a verovatno c5 najvise..
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
- Postovi: 23
- Pridružio se: 10 Nov 2019, 12:51
Re: Савети у вези куповине
Hvala za savete.
307 hatch mi je bio udoban, a trenutni karavan ima pozadi neke jeftine gasne amortizere (ali ispravne), tako da pozadi ubija koliko je tvrd. Mazdu 6 sam isto gledao, deluje veoma primamljivo. Mogu ja dodati još nešto para, ali mislim da između 4500 i 5500 nema velike razlike u ponudi, tek od 6000 idu neki zanimljiviji modeli.
Za Lagunu 3 sam čuo dosta pohvala, da je mnogo pouzdanija od dvojke, ali i da je mnogo tvrđa, pa me to odbija. Gledao sam, tipa polovina C5-ica na oglasima su sa automatskim menjačima. Bežati od njih ili ne?
307 hatch mi je bio udoban, a trenutni karavan ima pozadi neke jeftine gasne amortizere (ali ispravne), tako da pozadi ubija koliko je tvrd. Mazdu 6 sam isto gledao, deluje veoma primamljivo. Mogu ja dodati još nešto para, ali mislim da između 4500 i 5500 nema velike razlike u ponudi, tek od 6000 idu neki zanimljiviji modeli.
Za Lagunu 3 sam čuo dosta pohvala, da je mnogo pouzdanija od dvojke, ali i da je mnogo tvrđa, pa me to odbija. Gledao sam, tipa polovina C5-ica na oglasima su sa automatskim menjačima. Bežati od njih ili ne?
-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Савети у вези куповине
Laguna 3 los auto ? Po cemu je to losa? Ovo je prvi put da procitam negde da je taj auto los..
Re: Савети у вези куповине
nisam skontao odmah da se radi o laguni ph3 vec sam rekao za ph2, za ph3 ne znam puno sem da je tvrdja od 2 tj tako kazu i da su neretki bagovi sa elektronikom...sam auto mi je simpa dizajna ali nisam obracao paznju na njih, nesto mi nisu zanimjive.
u svakom slucaju sa c5 mislim da neces pogresiti...i ja razmisljam u njemu kao sledecem autu....kolega je imao 2 c5 i bio je prezadovoljan njima a izmenjao je skoro sve citroene i pezoe i sad opet planira da se vrati na c5 a znam jos par zadovoljnih vlasnika tog auta
u svakom slucaju sa c5 mislim da neces pogresiti...i ja razmisljam u njemu kao sledecem autu....kolega je imao 2 c5 i bio je prezadovoljan njima a izmenjao je skoro sve citroene i pezoe i sad opet planira da se vrati na c5 a znam jos par zadovoljnih vlasnika tog auta
-
- Postovi: 23
- Pridružio se: 10 Nov 2019, 12:51
Re: Савети у вези куповине
Znam par njih koji imaju C5 i da su prezadovoljni, ali su svi dali prilično više para za mlađe primerke.
Mislim da će na kraju biti koji primerak od ova tri auta budem mogao naći u dobrom stanju za svoj budžet. Jer vidim da Lagune i C5 drže malo višu cenu kod primeraka koji deluju očuvano. Gledao sam i gore preporučenu Mazdu 6, ali ona mi je ipak iznad budžeta. Ali ne žurim, možda nešto i padne malo.
Mislim da će na kraju biti koji primerak od ova tri auta budem mogao naći u dobrom stanju za svoj budžet. Jer vidim da Lagune i C5 drže malo višu cenu kod primeraka koji deluju očuvano. Gledao sam i gore preporučenu Mazdu 6, ali ona mi je ipak iznad budžeta. Ali ne žurim, možda nešto i padne malo.
Re: Савети у вези куповине
C5 je provereno pouzdan i sigurno najudobniji od svih pobrojanih. Ali je, verujem, problem pronaći pravi primerak (bez da je prevalio ogromnu km) - i to košta
-
- Postovi: 23
- Pridružio se: 10 Nov 2019, 12:51
Re: Савети у вези куповине
Vidim da im baš varira cena za ista godišta, po 1500 evra razlike, 2000 ako ima hydroactive. Prosto da ne možeš biti pametan pri izboru, bojao bih se kupiti neki za 4500 evra, što mi je budžet.
Re: Савети у вези куповине
Hm spominješ verzije sa hidraulikom i bez, što znači da gledaš x7 verziju. U tom slučaju bez nekih 6-6.5k eur nećeš naći pristojan primerak... I najbolji deo auta jeste upravo hidraulika 
Edit: nemoj uopšte da gledaš 1.6 verzije u tom autu

Edit: nemoj uopšte da gledaš 1.6 verzije u tom autu
-
- Postovi: 23
- Pridružio se: 10 Nov 2019, 12:51
Re: Савети у вези куповине
Gledam drugu generaciju, 2008-2010 godište, pa mi izađu i hydroactive oglasi i redovno vešanje. Ima i hydroactive vešanja za 4500-5000, ali je pitanje kakvi su. Radije bih kupio redovno vešanje ali dobar primerak, nego loš sa hidraulikom. A vidim da za dobru hidrauliku treba dodati još para.
Znam, i za 407-icu gledam samo 2.0 motore, dok za Lagunu čujem dosta pohvala za 1.5 dci, ali mi to deluje slabo.
Znam, i za 407-icu gledam samo 2.0 motore, dok za Lagunu čujem dosta pohvala za 1.5 dci, ali mi to deluje slabo.
Re: Савети у вези куповине
Probaj 1.5 možda ti ne bude slabo (sve to je subjektivno). Burazer od ujaka je vozi već 8 godina, bez ikakvih problema ( prelazi nekih 20k km godišnje) - jedini veći problem koji je imao, jeste da mu je crkao alternator u toku vožnje... Njegova laguna je 2008-o godište.
Za taj novac koji spominješ, već možeš naći dobar primerak lagune, dok c5 teško
Za taj novac koji spominješ, već možeš naći dobar primerak lagune, dok c5 teško
Re: Saveti u vezi kupovine
bez obzira na razliku u udobnosti pre bih kupio sa klasicnim vesanjem nego hydro, sta znam nemam nesto poverenja u te sisteme
Re: Saveti u vezi kupovine
Ja vozim c5 i imam samo reči hvale za taj auto.
Čak mi u Holandiji nema šanse da nađete dobar bez 5000. Već mesecima ganjam zetu nešto jeftinije od 2009 pa naviše.
Čak mi u Holandiji nema šanse da nađete dobar bez 5000. Već mesecima ganjam zetu nešto jeftinije od 2009 pa naviše.
Re: Saveti u vezi kupovine
Hydroactive je postao veoma pouzdan, jer je postao i dosta jednostavniji - za razliku od sistema koji su ugradjivani u starije citroene... Nema apsolutno ni malo razloga za strah - jer i ako se desi neki kvar, veoma lako i jednostavno se rešava (svaki iole kršteni majstor može da sredi).
Osim udobnosti, nudi i određenu dozu fleksibilnosti (može da se podigne da se preskoči neka prepreka, koja nije laka za auto od 4.8 metara dužine).
Ali cena za dobar primerak c5-ice je ipak iznad, ovde iznetog, budžeta.
Ako se vodimo tom logikom i ako krenemo da izbegavamo sve - najbolje je uzeti golf II i prst u uvo
Osim udobnosti, nudi i određenu dozu fleksibilnosti (može da se podigne da se preskoči neka prepreka, koja nije laka za auto od 4.8 metara dužine).
Ali cena za dobar primerak c5-ice je ipak iznad, ovde iznetog, budžeta.
Ako se vodimo tom logikom i ako krenemo da izbegavamo sve - najbolje je uzeti golf II i prst u uvo

-
- Postovi: 23
- Pridružio se: 10 Nov 2019, 12:51
Re: Saveti u vezi kupovine
Danas sam baš pričao sa čovekom koji vozi senic sa 1.5 dci 110 konja i on kaže da ima dovoljno snage. Što mi je ulilo malo poverenja, vidim da ga dosta ljudi hvali. A i razlika u potrošnji spram žednog 2.0 dci je solidna. Plus znatno jeftinija registracija. Ali kako dzonic87 kaže, ako ćemo na sve živo gledati, golf dvojka i da ne razmišljamo, mada bih ja radije reno 4
Radije bih uzeo koju godinu starija kola ali sa dobrom opremom nego novija, a da budu klotara. Jednom sam imao klotaru i ne bih više, znači gomila tih sitnica. Zato sam i razmišljao o 407 jer njega u karavanskoj verziji nalazim ispod 4000 u full opremi, još imam fore para za neki lep set felni i gume ako treba. Iako je mator model.

Radije bih uzeo koju godinu starija kola ali sa dobrom opremom nego novija, a da budu klotara. Jednom sam imao klotaru i ne bih više, znači gomila tih sitnica. Zato sam i razmišljao o 407 jer njega u karavanskoj verziji nalazim ispod 4000 u full opremi, još imam fore para za neki lep set felni i gume ako treba. Iako je mator model.