ftj napisao: 24 Jul 2020, 19:48
Aj jos malo u vezi seče krivina. Juce vozim do stare planine i negde od bajine baste ka planini medju onim krivincinama lik je tako sekao krivinu da sam morao da kocim skoro na max i da skrecem u desno. Siguran sam da kada bi njega pitao reci ce kako sece samo kad je sigurno. Pritom meni nije problem da u krivini nabijem kocnicu i skrenem, medjutim na motoru je to znacajno teze.
Ko je pratio smoking tire na jutjubu moze da stekne sliku o cemu ja pricam. To je lik koji testira vrhunske(brze i tjunirane) automobile po nekim americkim kanjonima u kaliforniji i vozi ih bas brzo. Lik sece krivine kada se bas vidi u daljini da nema teoretske mogucnosti da neko naidje, medjutim ama bas nikad ne sece ni milimetar krivine u levo gde ne vidis da li neko moze da izleti iz krivine a kod nas vecina vozaca voli da zajase bar jednim tockom traku kada je krivina u levo da mu bude udobnija voznja pa ako bas neko naidje da mu malo da u desno.
O tome pricam. Kao sto vec rekoh kultura naroda se vidi i u saobracaj.
* Kako se uzimaju dozvoleu MKD? Stvarno ne znam al znam da sve vise ljudi ne znaju da voze. Lepo bi bilo kada bi bilo da su kod vas u SRB, zategnuli. Samo mogu reci da od ovo sto se na ulici moze videti ljudi ili su psihicki popustili ili poima nemaju da voze. A da... bar 4-5 puta sam isparkirao neko auto nekoj devojci koja "je samo sto polozila" i to ne iz neke zahtevne parking situacije. Secam se pre xx godina kada se polagalo, nije se moglo uzeti dozvolu bez da znas da parkiras i sl.
pedja napisao: 24 Jul 2020, 20:08
I treba da ti poverujemo u ovu priču, kao i u to da se iz BBašte penješ na Staru planinu?
T-T
Mora da je hvatao zalet od Bajine Bašte da bi izleteo na vrh Stare Planine.
ftj napisao: 24 Jul 2020, 19:48
Siguran sam da kada bi njega pitao reci ce kako sece samo kad je sigurno.
To se u tom kraju ne dovodi u pitanje. Bilo je sigurno 100%. Šta više , otkriću ti jednu tajnu - caka je u malim seckanjima volanom dok si u krivini. Primetićeš uz malo vežbe višestruke benefite.
nidza napisao: 24 Jul 2020, 22:00
U naše vreme se učilo parkiranje, ravno i koso smo imali u poligonu. Ravno unazad.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
I u moje , 2007.-2008. sam polagao. Jednostavno nisi mogao poligon da prođeš, ako ne umeš to da uradiš. Ako me sećanje dobro služi na poligonu se prvo radilo zaustavljanje ispred zaustavne linije, pa onda vožnja u rikverc sigurno jedno 40-50m i isto zaustavljanje ispred linije. Pa onda polukružno okretanje, pa parkiranje unazad. Posle toga kretanje na usponu, pa parkiranje ukoso unapred. Možda sam nešto i zaboravio i možda se nisu radile ovim redosledom, ali mislim da je to to.
Kad sam ja polagao isli se isto tako sve, osim tog parkiranja. Cak je i to sve bilo bas olaksano, jer su se formirale pukotine na putu gde je trebalo da se nesto manevrise, pa si tako vozio dok ne dodjes do rupe i slicno, pa mi nije bilo jasno da neko padne cak i takav poligon
Devojka koja je dosla posle mene je pala jer je krenula pod rucnom koju sam ja povukao kada sam izlazio iz auta
Evo, ovde je sigurno bilo secenje krivine, samo pitanje ko. https://mondo.rs/Info/Crna-hronika/a135 ... lista.html
Inace sam i ja cesto vidjao da nalozeni bajkeri ili seku komplet krivinu ili se nakrive toliko da glava dobro prelazi u suptotnu traku, a oni bi prvi trebali da se vise paze jer su izlozeniji posledicama.
S obzirom da je rav4 ovde taj koji skrece u levo samo je on mogao da sece krivinu a tako i izgleda po njegovom polozaju. U suprotnom, ako je motor bio kriv, moglo je samo da bude da je ispravio krivinu jer je previse brzo vozio.
Generalno i po poziciji dzipa deluje da je bio blizu linije ili i preko. Samo sam hteo da kazem da neretko nailazim na bajkere kamikaze. Doduse, takvi su isti vozili kola ili motore.
ftj napisao:Aj jos malo u vezi seče krivina. Juce vozim do stare planine i negde od bajine baste ka planini medju onim krivincinama lik je tako sekao krivinu da sam morao da kocim skoro na max i da skrecem u desno. Siguran sam da kada bi njega pitao reci ce kako sece samo kad je sigurno. Pritom meni nije problem da u krivini nabijem kocnicu i skrenem, medjutim na motoru je to znacajno teze.
Ko je pratio smoking tire na jutjubu moze da stekne sliku o cemu ja pricam. To je lik koji testira vrhunske(brze i tjunirane) automobile po nekim americkim kanjonima u kaliforniji i vozi ih bas brzo. Lik sece krivine kada se bas vidi u daljini da nema teoretske mogucnosti da neko naidje, medjutim ama bas nikad ne sece ni milimetar krivine u levo gde ne vidis da li neko moze da izleti iz krivine a kod nas vecina vozaca voli da zajase bar jednim tockom traku kada je krivina u levo da mu bude udobnija voznja pa ako bas neko naidje da mu malo da u desno.
Mene bas danas isekao lik u novoj AR Gulietta pri spustu sa Tare ka Perućcu, maksimalno kocenje, bukvalno sam se smrzo. Prilicno bezobrazno voze lokalci
Najgore je ka Tjentištu, od Foče kada se krene. Put uzan i iskrzan na ivicama, a babo za babom (Golf II najčešće, prim.aut.) šiba po sred trake, iz krivine u krivinu.