Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Dobro veče

Post od HKS »

Slika


Slika
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ljubitelj »

ftj napisao: 01 Avg 2020, 15:26 To je duhoviti odgovor na sliku Sinise G. kome je tako skrenuo tocak bez da je za to predvidjen.

A i prilicno sam siguran da je rear wheel steering u danasnje vreme malo komplikovaniji od tog od pre 30-40 godina.
E pa nisam povezao.

Ja sam prilično siguran da je u današnje vreme prekomplikovano natrpan elektrikom i ništa efikasniji od onoga što su pravili Honda ili Reno sa aktivnim ili VAG i Citroen sa pasivnim upravljanjem zadnje osovine.
A pošto se nije omasovilo u auto industriji logika mi kaže da je i nepotrebna komplikacija sama po sebi.
ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

Jedina mana kad ga ubacujes u rikverc ko da imas prikolicu.

U poslednje vreme dosta skupljih modela to ima. Najveci benefit je gradska voznja mada pitanje je kolko je to nekome sa velikom limuzinom ili supersportskim vozilom bitno, al ono sto kazu leba ne jede pa bolje da ga ima nego nema.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9696
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Dobro veče

Post od Gaginh0 »

Ne razumem ovo za prikolicu?
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

Kad oces da ga uparkiras iz rikverca po 90 stepeni neprirodno se pomera zadnji kraj pa onda nije lako pogoditi da bude ravan iz prve.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od nuk »

Ne pomera se prilikom parkiranja nit mu je to namena

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

Pogledaj 4 posta iznad.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21930
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Dobro veče

Post od nidza »

Ništa u 4ws nije neprirodno niti uporedivo sa kretanjem prikolice. Takvo vozilo se ponaša u vožnji isto kako bi očekivao i od normalnog vozila, samo što ima manji ajnšlag na manjim brzinama, a veći na većim.
ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

To iz iskustva pricas? Naravno da je to poredjenje sa prikolicom malo banalizovanje, ali malo guglaj iskustva drugih ljudi pa ces naci.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21930
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Dobro veče

Post od nidza »

Šta da guglam, ljude koji ne znaju kako izgleda vučenje prikolice?

Najpre, sva vozila većih gabarita imaju bar na dve osovine upravljanje, jer to olakšava manevrisanje, ne otežava. Jel realno da se oko ovako proste stvari polemiše i postoji nerazumevanje?


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

Ocigledno nisi razumeo o cemu sam pricao pa si onda izvukao zakljucke.

Niko ne govori da 4ws pogorsava upravljanje nego da ne mozes ocekivati identican osecaj u manevrisanju a dovoljno je da pogledas ovu S klasu i to koliko su njoj zakrenuti zadnji tockovi. Evo guglacu ja za tebe ima cak komentar bivseg clana ovog foruma :) https://g30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1359353
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21930
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Dobro veče

Post od nidza »

Naravno da ne može biti identičan osećaj, o čemu i Laki piše, ali to nije ono zašta sam ti replicirao, već na ovo ispod:
ftj napisao: 01 Avg 2020, 16:53 Jedina mana kad ga ubacujes u rikverc ko da imas prikolicu.
ftj napisao: 01 Avg 2020, 17:11 Kad oces da ga uparkiras iz rikverca po 90 stepeni neprirodno se pomera zadnji kraj pa onda nije lako pogoditi da bude ravan iz prve.
Stvarnost je potpuno suprotna od citiranog, mnogo se lakše uparkirava unazad ovakvo vozilo, jer je to jedan od dva ključna razloga postojanja sistema i njegove ugradnje u automobil. Ne bih stvarno više imao šta da dodam više.
ftj
Reactions:
Postovi: 14053
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

Lakse je u smislu da imas bolji ajnslag. Al da bi ga iz prve uparkirao da bude ravan, moras da manevrises na drugaciji nacin(odnosno kako sam se izrazio 'neprirodan') nego sto bi manevrisao da nemas aws. jel moze tako? I u tom smislu osecaj podseca kao da imas prikolicu, nigde se prikolica ne vuce i statijaznam kako si ti to shvatio.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Xepoj87 »

Nisi u pravu, ponasa se identicno, kad amotas levo, ide levo, a prikolica ide suprotno.

Jedino na sta treba da se naviknes, jeste da ce vise da skrene, ali bi na to morao da se naviknes na svakom novom vozilu svakako, jer je drugacije.
Udjes posle Audija u Mercedes i ugao je dosta veci, a sa 4ws je samo jos veci, vise se vozilo zakrene.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ljubitelj »

Koji je to drugačiji način?
Prikolica se isto lako parkira kao i da je solo auto, ništa posebno komplikovano niti neka posebna obuka potrebna. Samo ne sme puni levi ili puni desni da se smota i tako krene iz mesta jer onda je potpuno drugačije ponašanje prikolice a što je bitno znati to je zato što nije fiksnom vezom povezana sa vučnim vozilom.

Kod auta koji ima čvrstu vezu izmedju osovina to ponašanje ne postoji uopšte.

A ovde na slici su točkovi jedva zakrenuti, uostalom kao i kod drugih sličnih 4ws sistema u zadnjih 30tak godina.
Odgovori