Meni se sviđa. Ima malo veći ground clereance za ljude u mojim godinama i težine je to zgodna stvar - lakše ulazi/izlazi iz kola, plus manje strepi čovek od ivičnjaka, a opet nije mnogo visoko vozilo. Ima 5 vrata, malo praktičnoj od limuzine. Šta znam, meni je npr zao sto se vise ne proizvodi BMW 3 GT.
Ne znam meni se cini da je clereance mqlo veci nego kod tipicnog automobila c segmenta. Mozda gresim, nisam siguran. A nisam napisao da je crossover igde, nego da je ono sto i se cini da bi mi odgovoaralo.
ne mogu da poverujem ispada da ima manji klirns nego stari c4 koji sam ja vozio a koji je umeo da ocesa ivicnjake, ako se ne varam stari c4 ima 160mm, ovo po slikama deluje kao da je bar 200mm
The only known derivative of the new C4 to date is the trunk sedan which will be sold in all regions of the world namely China, Russia, Latin America and the Middle East without forgetting Europe which was not on the program.
Indeed, while some European countries are fond of box sedans including Spain, Italy and Belgium, Citroën did not have No plans to market the C4 with box in Europe but, in order to run the Madrid plant, the brand decided to market it...
With a length of around 4m60, the new C4 with trunk would offer a fairly new formula on the European market and would replace the C-Elysée.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...