Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ovi 1100, ovaj na drugom klipu jedva upalio.
Nemam snimak mog benzinca na -25C. Ono okrenes kljuc i upali glatko iz prve,nije mi palo na pamet nikada da snimam.
Nemam snimak mog benzinca na -25C. Ono okrenes kljuc i upali glatko iz prve,nije mi palo na pamet nikada da snimam.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Bila diskusija oko malih dizela Kaze Mustafa sredio par poznatih problema kod ovih motora, nije divljao i sluzi ga boli glava
- grujicd
- Postovi: 8681
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Provozao me rođakin dečko u CLA AMG 43. Zlo. Samo lepi za sedište i grmi, mada možeš i da zatvoriš auspuhe i prebaciš u eco ili confort mod kad se ponaša daleko pitomije. Nudio mi da ga i ja probam ali nisam imao nikakvu želju. Doduše ovde gde sam trenutno u CG su putevi uski i krivudavi i bilo bi mi frka da tu vozim auto koji toliko odskače od onoga na šta sam navikao. Ali pored te frke, stvarno nisam imao ni želju, to se izgleda izgubilo sa godinama. Malo i tužno ali šta ćeš. Sad me samo zanima da je auto prostran, sa velikim gepekom, eventualno da ima neke elektronske igračke i to je to. Ništa me ne radi auto koji će za 2 sekunde da izađe iz ograničenja i da samo gledam gde je policija ili kamera. Tako da ako ste očekivali iskustva iz vožnje AMG modela, jbg, ovaj put je zapalo pogrešnom čoveku
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
I kakav je gepek?
- grujicd
- Postovi: 8681
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Loš
Prošli put smo doneli nešto kabastije, pola CRV-ovog gepeka, nije stalo u Mercov gepek već su držali u krilu
Prošli put smo doneli nešto kabastije, pola CRV-ovog gepeka, nije stalo u Mercov gepek već su držali u krilu
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7400
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam imao prilike da provozam novog Fokusa sa ST line paketom opreme i kosacicom od 125 ks. U autu ima fino mesta i malo je prostraniji nazad od moje trojke. Unutrasnjost ne ok, ali meni se licno dizajn i boje Forda nikako ne dopadaju. Deluje sve lepo uklopljeno, ali nekako skromnije/jeftinije.
Mnogo puta sam do sada cuo kako su ljudi uglavnom bivali skepticni u vezi sa ovim motorom, da bi ih isti nakon voznje demantovao. Bez obzira na te price, i sâm sam ostao nepoverljiv, ali... Motor je stvarno prijatno iznenadjenje. Prilikom polaska se iz aviona cuje da ima tri cilindra, ali se u voznji ponasa vrlo korektno. Iako bih kod Fokusa isao na jaci motor, ovo bi skroz moglo zadovoljiti neke porodicne potrebe. Zanima me jedino kako se ponasa pod vecim opterecenjem i na uzbrdicama. Vozio sam ga do 130 i izolacija je bila iznad ocekivanja. Nije mi se dopalo sto je previse tvrd. Moja Mazda je udobnija na 18-icama od ovog na 17.
Gledam sad cenovnik - al’ su se zeznuli kod najjaceg benzinca u ST line i Vignale opremi. Da im je to cena, sutra bih kupio jedan.
https://fordcms.blob.core.windows.net/m ... 020.75.pdf
Mnogo puta sam do sada cuo kako su ljudi uglavnom bivali skepticni u vezi sa ovim motorom, da bi ih isti nakon voznje demantovao. Bez obzira na te price, i sâm sam ostao nepoverljiv, ali... Motor je stvarno prijatno iznenadjenje. Prilikom polaska se iz aviona cuje da ima tri cilindra, ali se u voznji ponasa vrlo korektno. Iako bih kod Fokusa isao na jaci motor, ovo bi skroz moglo zadovoljiti neke porodicne potrebe. Zanima me jedino kako se ponasa pod vecim opterecenjem i na uzbrdicama. Vozio sam ga do 130 i izolacija je bila iznad ocekivanja. Nije mi se dopalo sto je previse tvrd. Moja Mazda je udobnija na 18-icama od ovog na 17.
Gledam sad cenovnik - al’ su se zeznuli kod najjaceg benzinca u ST line i Vignale opremi. Da im je to cena, sutra bih kupio jedan.
https://fordcms.blob.core.windows.net/m ... 020.75.pdf
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ja imam isti motor od 125 ks, i super je do 130, ali sam pisao da nije za pun auto na autobanu.
Kada smo leti puni, klima radi, vozim oko 130, blaga uzbrdica, pritisnes gas i nista se ne desava, takav je utisak, bar u mom C Maxu, koji je oko 100 kg tezi od hecbeka mislim. Tako da sledeci mora minimum 150 ks i obavezan turbo i automatik.
Kada sam sam u autu, super ide u svim uslovima i brzinama, za moje pojmove.
Inace sam ga na autobanu terao maksimalnom brzinom, 191 po GPSu.
I na semaforu je start spor, ali odmah posle super vuce turbo.
Inace za novi Fokus, ima ih masovno kod mene, i jedino mi se svidjaju plava i siva boja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kada smo leti puni, klima radi, vozim oko 130, blaga uzbrdica, pritisnes gas i nista se ne desava, takav je utisak, bar u mom C Maxu, koji je oko 100 kg tezi od hecbeka mislim. Tako da sledeci mora minimum 150 ks i obavezan turbo i automatik.
Kada sam sam u autu, super ide u svim uslovima i brzinama, za moje pojmove.
Inace sam ga na autobanu terao maksimalnom brzinom, 191 po GPSu.
I na semaforu je start spor, ali odmah posle super vuce turbo.
Inace za novi Fokus, ima ih masovno kod mene, i jedino mi se svidjaju plava i siva boja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7400
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni se jako svidja jedna plava boja. Nije ona svetlija koju guraju po reklamama, vec neka neobicna, tamnija. Bas mu dobro čuči.
I ja bih za sledeci auto gadjao nesto jače i automatik, samo sto ne mora biti turbo. Naprotiv.
I da jos dodam da je ovaj Fokus imao neko doplatno ozvucenje, koje mu je bas osakatilo gepek. Nema sanse da bih birao dobar zvuk na uštrb tovarnog prostora.
I ja bih za sledeci auto gadjao nesto jače i automatik, samo sto ne mora biti turbo. Naprotiv.
I da jos dodam da je ovaj Fokus imao neko doplatno ozvucenje, koje mu je bas osakatilo gepek. Nema sanse da bih birao dobar zvuk na uštrb tovarnog prostora.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Auu jbt. Aj da si rekao neces jer je skup pa da ne ostetis, prihvatio bih.grujicd je napisao:Provozao me rođakin dečko u CLA AMG 43. Zlo. Samo lepi za sedište i grmi, mada možeš i da zatvoriš auspuhe i prebaciš u eco ili confort mod kad se ponaša daleko pitomije. Nudio mi da ga i ja probam ali nisam imao nikakvu želju. Doduše ovde gde sam trenutno u CG su putevi uski i krivudavi i bilo bi mi frka da tu vozim auto koji toliko odskače od onoga na šta sam navikao. Ali pored te frke, stvarno nisam imao ni želju, to se izgleda izgubilo sa godinama. Malo i tužno ali šta ćeš. Sad me samo zanima da je auto prostran, sa velikim gepekom, eventualno da ima neke elektronske igračke i to je to. Ništa me ne radi auto koji će za 2 sekunde da izađe iz ograničenja i da samo gledam gde je policija ili kamera. Tako da ako ste očekivali iskustva iz vožnje AMG modela, jbg, ovaj put je zapalo pogrešnom čoveku
To bi trebao biti CLA45.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- mix024
- Postovi: 731
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Taman sam se ponadao da ću pročitati nešto o CLA AMG...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30997
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam imao veliko zadovoljstvo da budem u centru Navak gde je Toyota organizovala test vožnju novih modela: CH-R 2.0 Hybrid i Supra GR 2.0 twin turbo.
Supru smo vozili van staze, po okolnim putevima, a po povratku smo napravili i desetak krugova po stazi.
CH-R se vozio samo po okolnim putevima, ali je napravljena lepa ruta od 50km i svako je vozio za sebe. Nije bilo grupe već svako svoj tempo, staneš ako hoćeš itd. Naravno imali smo vremensko ograničenje ali sasvim dovoljno da se lagano izveze. Bio sam sam u automobilu i sa zadovoljstvom sam provozao CH-R tih 50km. Inače mi se taj model baš dopada, ali falio je ovaj snažniji hibrid u ponudi.
Supra je bila prava poslastica. Jako lepo se vozi i van staze, mada nisam navikao na nisko sedenje pa treba malo da se privikne. Odlična pozicija sedenja, 8-stepeni automatik savršeno radi svoj posao u svim uslovima. Motor sa 258KS pruža više nego pristojne performanse za ovakav model mada je svakako 3.0 sa 340KS pravi izbor. No i u ovoj slabijoj varijanti leti po magistrali kad god vozač poželi uz, naravno, odličan zvuk. Ja sam vozio ovaj beli koji je Limited Edition i stvarno izgleda perverzno.
Na stazi nismo mogli da vozimo pun gas kako bi hteli već smo morali da pratimo instrukcije i prvo vozilo. Tu sve zavisi kakva je ekipa, koliko se kompaktno vozi. Moj automobil je bio poslednji. Ja sam hteo ovog ispred mene da preskočim, a on nikako da stigne onog ispred njega. Tako da i nije bio neki ozbiljan tempo ali smo ipak videli kako se ponaša i koliko je zanimljiv za vožnju.
Evo par fotki sa telefona, a nadam se da ću izbaciti detaljniji izveštaj na blogu za dan, dva.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Supru smo vozili van staze, po okolnim putevima, a po povratku smo napravili i desetak krugova po stazi.
CH-R se vozio samo po okolnim putevima, ali je napravljena lepa ruta od 50km i svako je vozio za sebe. Nije bilo grupe već svako svoj tempo, staneš ako hoćeš itd. Naravno imali smo vremensko ograničenje ali sasvim dovoljno da se lagano izveze. Bio sam sam u automobilu i sa zadovoljstvom sam provozao CH-R tih 50km. Inače mi se taj model baš dopada, ali falio je ovaj snažniji hibrid u ponudi.
Supra je bila prava poslastica. Jako lepo se vozi i van staze, mada nisam navikao na nisko sedenje pa treba malo da se privikne. Odlična pozicija sedenja, 8-stepeni automatik savršeno radi svoj posao u svim uslovima. Motor sa 258KS pruža više nego pristojne performanse za ovakav model mada je svakako 3.0 sa 340KS pravi izbor. No i u ovoj slabijoj varijanti leti po magistrali kad god vozač poželi uz, naravno, odličan zvuk. Ja sam vozio ovaj beli koji je Limited Edition i stvarno izgleda perverzno.
Na stazi nismo mogli da vozimo pun gas kako bi hteli već smo morali da pratimo instrukcije i prvo vozilo. Tu sve zavisi kakva je ekipa, koliko se kompaktno vozi. Moj automobil je bio poslednji. Ja sam hteo ovog ispred mene da preskočim, a on nikako da stigne onog ispred njega. Tako da i nije bio neki ozbiljan tempo ali smo ipak videli kako se ponaša i koliko je zanimljiv za vožnju.
Evo par fotki sa telefona, a nadam se da ću izbaciti detaljniji izveštaj na blogu za dan, dva.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kako je svet mali, a ja upao izmedju vas
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam malo provozao novog Yarisa, 1.5 benzin.
Fenomenalan. Motor rezi fino, ne bih nikada rekao da je 3 cyl, povlaci maltene kao moj, udoban san mojih snova, menjac savrsen.
Izgled, nije los, mislim da bih se navikao.
Fenomenalan. Motor rezi fino, ne bih nikada rekao da je 3 cyl, povlaci maltene kao moj, udoban san mojih snova, menjac savrsen.
Izgled, nije los, mislim da bih se navikao.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7400
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Lepo izgleda. A za reglazu jacine duvanja ti treba pinceta koliki je mali prekidac...
- grujicd
- Postovi: 8681
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Deluje pristojno sa slika. Kakav je sa prostorom? Zadnja klupa?
Valja li išta Mag servis na Bežanijskoj kosi?
Vidim sad da taj 1.5 motor ima 125ks. Automatski otpada, jer moram da računam da bi taj auto vozila i moja deca kad polože, a sa probnom vozačkom ne mogu da voze preko 109ks. I to do 21. godine! Jbt. kad je trocilindrični Yaris (i to bez turba) pretnja za bezbednost.
A što se tiče Yarisa, slabija varijanta je 1.0 i 72ks, baš je velika razlika između ta dva motora u ponudi.
Valja li išta Mag servis na Bežanijskoj kosi?
Vidim sad da taj 1.5 motor ima 125ks. Automatski otpada, jer moram da računam da bi taj auto vozila i moja deca kad polože, a sa probnom vozačkom ne mogu da voze preko 109ks. I to do 21. godine! Jbt. kad je trocilindrični Yaris (i to bez turba) pretnja za bezbednost.
A što se tiče Yarisa, slabija varijanta je 1.0 i 72ks, baš je velika razlika između ta dva motora u ponudi.