Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
ssrki
Reactions:
Postovi: 200
Pridružio se: 25 Nov 2016, 23:14

Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova

Post od ssrki »

nidza napisao:Ne zbog cene, nego zbog minusa koji prevazilaze pluseve, a pogotovo za svakodnevni auto.
O cemu se radi? Nisam znao

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21787
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova

Post od nidza »

Čemu služi zarez na disku?

+ skida prašinu i uvek zaravnava pločicu pri svakom kočenju
+ bolje oslobađa vrele gasove nastale pri ekstremnom kočenju i bolje ventilira pločicu
- troši ubrzano pločicu
- stvara buku pri kočenju
- većina diskova tog tipa stvara buku i tokom vožnje (ne znam da li je slučaj i sa ATe, proveri, ali rizik postoji)
- prosečnom automobilu plusevi sa početka liste apsolutno nisu potrebni

S obzirom da voziš Golfa, ovako fabrika razmišlja kad stavlja disk na najbržu varijantu:
Slika

Kao što vidiš, zareze - nema.

Moj savet je da uzmeš glatki disk za vozilo koje se upotrebljava uobičajeno.
Korisnikov avatar
ssrki
Reactions:
Postovi: 200
Pridružio se: 25 Nov 2016, 23:14

Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova

Post od ssrki »

Vec uzeo i montirao, videcemo, jbg, sta da se radi. Jbg, mislio sam da sam uradio dobru stvar

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk


Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21787
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Kocnice: Bed-in procedura kod novih diskova

Post od nidza »

Čemu onda diskusija? Ličilo je na dilemu pred kupovinu.

Kupio si izuzetno dobre kočnice, obrati pažnju na navedene minuse, koji možda kod powerdisc nisu toliko izraženi, jer nije sportski disk u pitanju.
Odgovori