Do 10000 eura / C segment

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od cozmo »

Vozio sam Elantru 1.6, ide dobro. Neces osetiti nedostatak snage niti inferiornost.

Ako cemo po onom starom "Kako ide uz Bubanj Potok" - ide opusteno u V stepenu prenosa.

Kod tog modela mi se ne svidja nizak krov, prastara multimedija, malo igracka fazon elemenata po kabini.

Ali je prostran i solidno upija neravnine bez neke velike buke od podvozja.

Potrosnja - na 120kmh je oko 5,5 do 5,7 L na 100km.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
dzonic87
Reactions:
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od dzonic87 »

Bax ne znam kako je 1.3TCe ostavio takav utisak na tebe, taj motor je izuzetno izbalansiran i vozi se od niskih do skroz visokih obrataja.
Dosta je i zivahniji i kultivisaniji motor od 1.0Tgdi u Hyu grupi. Bar je moj utisak takav

Nisam baš upoznat sa ovlašćenim servisima Reno-a, ali deluje kao da imaju dosta široku mrežu kod nas i cene održavanja i delova su im prizemnije u odnosu na Kiju (ako se gleda novi auto).
Mada ovo uzeti sa rezervom, nisam baš mnogo upućen u ovo - već šta pročitam na netu. Ali Kia ima dosta bolju garanciju mislim.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Nije los motor, daleko od toga, nego mi nekako najvise lici na voznju dizela po ponasanju, sto nije lose, ali menjac i zvuk menjaca koji se cuo, su i ostavili malo losiji utisak.
Ono kad das gas a menjac poskakuje u ruci, to pamtim jos kod Clia 2.
Sve su to i vise nego solidni automobili, nego iznosim neke detalje koje sam zapazio.

A sa Elenatrom ces biti inferioran u odnosu na turbo dizele uz Begaljicko, u to nemam sumnje. Mozda ako si sam u kolima i cepas preko 4500 obrtaja, dobijes efekat koji turbak daje na 1800 obrtaja.

Ako si pak pasionirani vozac, i nije ti zao da cepas atmo do njegovih grenica, mozes ti da budes i brzi od turbaka, ali to je psihicki naporno za obicnog vozaca.....


NA kraju sve sam ja to provozao, po mozda 10ak km, sto me ne cini relevantnim, kao nekga ko ta kola duze vozi i poseduje.

Ako me pitas za recimo Aurisa 1,6 132ks, koji vozim vec nekoliko godina za njega garantujem da trom motor, koji ce zavrsiti zadate zadatke, ali ce ti uvek faliti snage koju si dobio na papiru....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od cozmo »

Bax napisao: 16 Okt 2020, 15:21
A sa Elenatrom ces biti inferioran u odnosu na turbo dizele uz Begaljicko, u to nemam sumnje. Mozda ako si sam u kolima i cepas preko 4500 obrtaja, dobijes efekat koji turbak daje na 1800 obrtaja.
Netacno. Ide normalno petim stepenom prenosa uz to brdo, 4 osobe i upaljena klima. Moze i u sestom, ali nece da ubrza. U petom ide normalno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
lami
Reactions:
Postovi: 3553
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od lami »

Ja da budem.iskren, nisam primetio neki vau efekat kad sam presao iz atmo u turbo benzinca. Sve mi je to delovalo slicno, samo sto je losiji zvuk zbog 3 cilindra.
Na sta treba obratiti paznju, negde sam procitao da ovi novi turbo benzinci ne podnose bas lepo gradsku voznju(90% grad, male brzine), da se navodno na ventilima stvara brze cadj.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

tlazar
Reactions:
Postovi: 864
Pridružio se: 24 Feb 2017, 15:24
Garaža: Elantra 1.6mpi

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od tlazar »

cozmo napisao: 16 Okt 2020, 15:31
Bax napisao: 16 Okt 2020, 15:21
A sa Elenatrom ces biti inferioran u odnosu na turbo dizele uz Begaljicko, u to nemam sumnje. Mozda ako si sam u kolima i cepas preko 4500 obrtaja, dobijes efekat koji turbak daje na 1800 obrtaja.
Netacno. Ide normalno petim stepenom prenosa uz to brdo, 4 osobe i upaljena klima. Moze i u sestom, ali nece da ubrza. U petom ide normalno.
Sve zavisi kojom brzinom udjes u uspon, ako si ispod 3k obrtaja, nece ti ubrzavati sigurno. Auto je generalno dobro izolovan, nije bucan, tako da voznja i na nesto visim obrtajima nije posebno umarajuca.
lami
Reactions:
Postovi: 3553
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od lami »

Za atmo je najbitnije da imas 6 brzinu za autoput, da se ne dere na 130, 140.
Vozim povremeno i c4 picasso atmo benzinac, 125 konja, on ne moze da se poredi sa c3 turbo sa 110 konja, ali su to druge kategorije.
207 1.6, 120 konja i c3 1.2 110 konja su vec uporedivi i tu su mi bas slicne, gotovo iste performanse, s tim posto je turbo automatik, zna kad ga nagazim da predje i na 5000 obrtaja. Jedino sto deluje bolje je da pri vecim brzinama - preko 140 manja potrosnja nego na 207.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Avernus
Reactions:
Postovi: 51
Pridružio se: 19 Jun 2020, 15:39

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Avernus »

Krenucu po salonima narednih dana/nedelja. Plan mi je da provozam Astru K 1.4T, Kiu Ceed 1.0T, Megane 1.3Tce, Focus 1.0 EB i Huyndai Elantru (mozda i novu Corollu). Trebace vremena za sve ovo ali ne zurim.
Voleo bih da nadjem ocuvan polovan automobil sa malo km i do nekih 12k eura. Ali videcemo, mozda se odlucim i za nov (do nekih 16k, mada mi je to bacanje para jer stvarno ne vozim puno).
Moma
Banned
Reactions:
Postovi: 141
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Moma »

Kratko i jasno
Uzmi za te pare Megana 110 dci 2016, i gledaj poso. Auto je vrh, motor još više, nema problema sa DPF EDR i zezancije. Ja sam skoro kupio nov auto iz VW korporacije i prešao sam se što nisam uzeo Megana. Za te pare, dobije se monogo a motor je max elastičan i jako skroman sa potrošnjom i možda trenutno najzreliji dizel u tom opsegu. Divan za vožnju, u kabini se ne čuje kao da je elektro pogon.

Mogu ti predložiiti i gde da gledaš polovnjaka. French koncept kod Arilja, odlični auti i prava kilometraža. Nemoj da te uplaši na prvi pogled malo jača cena jer su auti ko novi.
Korisnikov avatar
bozza1979
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od bozza1979 »

Megan ima najmanje prostora na zadnjoj klupi i najmanji gepek.
Nisam ga probao jer je zbog toga precrtan.
Od onoga što sam probao, Ceed I Scala za preporuku, posle test vožnje.
Gledao sam i ja te Francuze 2015-6... Ovde po BG su svi bili drndavi, našminkani i prešli 300000 a na satu 120000.
Ja lično tolike pare za polovan auto nikad ne bih dao. Pogotovo sa tim kilometražama.
Nisam u fazonu da svake 2-3 godine menjam auto.
Rešio sam da uzmem nov, bez kompromisa, i da ga vozim 10-15 godina (to je do 150000km)
Moja računica je da me neće mnogo više koštati nego da za taj period promenim nekoliko polovnih.
Nemam ni vremena da se jurim s majstorima kad "dobar polovnjak" krene da zeza.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Moma
Banned
Reactions:
Postovi: 141
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Moma »

Scala nije auto C segmenta. Preskupo vozilo i mačka u džaku, fingira nekadašnjeg Rapida. Beži od toga. Ja sam kupio novu Ocraviu (to se ne da porediti sa Scalom - produženom Fabijom). Vidi dal ima Octavia A7 na lageru još. Eto ti i prostora i gepeka. Koreance ne bi gledao ni pijan. To se ne prodaje a servis i garancija problematična. I da znaš Megan je auto, a ako tražiš prostoran kokošarnik, to nije HB. Možda pogledaj sedana ili karavana
Korisnikov avatar
bozza1979
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od bozza1979 »

Scala po svim parametrima je idealna kombinacija za mene, u koji god segment ga svrstali.
Imam jednog koreanca kojim sam vrlo zadovoljan. Vozio sam nekad i Renoa. Sve ima svoje prednosti i mane.
Pre je mačka u džaku taj Megan 2016 nego bilo koji nov auto.
Octavia je prevelika i preskupa za ono što meni treba.
Meni treba univerzalan auto, dovoljno mali za grad i dovoljno velik za četvoročlanu porodicu.
Za sada mi i Punto radi posao, ali mu je vreme za zamenu.
Megan mi jednostavno nije legao kad sam seo u njega, kao ni Tipo i 500L, koji mi je dugo bio favorit. Zadovoljan bih bio I Fabiom karavan, ali ih nema više novih. Rapid i Scala su 2 potpuno različita auta.
Brat je jedno vreme vozio službeni Rapid i bio zadovoljan njime (nisam ga probao).

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Moma
Banned
Reactions:
Postovi: 141
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Moma »

Pogledaj ima li na lageru Octavia A7, jer su u ceni Scale, a veruj bar je klasu iznad po svemu. Lako se navići na dobro. Mislio sam da tražiš polovnjala C segmenta, bar je takva tema. Ozbiljno, pogledaj ima li gde na lageru Octa za 16-17 000. I samo uzmi i paking senzore i nemaš problem.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. »

Moma napisao: 17 Okt 2020, 22:45 Scala nije auto C segmenta. Preskupo vozilo i mačka u džaku, fingira nekadašnjeg Rapida. Beži od toga. Ja sam kupio novu Ocraviu (to se ne da porediti sa Scalom - produženom Fabijom). Vidi dal ima Octavia A7 na lageru još. Eto ti i prostora i gepeka. Koreance ne bi gledao ni pijan. To se ne prodaje a servis i garancija problematična. I da znaš Megan je auto, a ako tražiš prostoran kokošarnik, to nije HB. Možda pogledaj sedana ili karavana
Scala je čist C segment i nema veze sa Fabijom ni Rapidom osim znaka na haubi.
Moma
Banned
Reactions:
Postovi: 141
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Moma »

To za Scalu i C segment možda maste oni u salonima, a istina nema veze. Kad uđeš u nju sve je jasno posebo širinom i sedištima. Pozadi sediš negde u gepeku, to još nisam video. Pokondirena Skoda Spaceback. Auto čista žvaka.
Odgovori