Do 10000 eura / C segment

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
dzonic87
Reactions:
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od dzonic87 »

Uroš S. napisao: 19 Okt 2020, 00:07 Ford je isto ispeglao nedostatke prve generacije, ne znam za Renoe, njihova prva generacija je bila zavaren turbo za stari atmo, posle su ih valjda malo usavršili, mada mi se čini da 0.9Tce nije adekvatan suparnik za 1.0TSI.
Reno ima turbo motore decenijama unazad. Moj ćale je imao (nov) Reno 11 Turbo - kupio ga je još 1985 ili 6 :) ah detinjstvo i sipanje goriva iz flaše. I bio je kod nas do 2004-e ;)
U evropi je 2000ih zavladao dizel i onda su se svi prešaltali na dizel motore (što se Evropskih proizvođača tiče). JTD, HDI, TDI, DCI, bla bla....
0.9TCe je isto u prvim verzijama imao dosta nemiran rad, bar su se na to žalili kupci - sada je kao ispeglan. 1.3TCe se sada pravi u 10 različitih kombinacija 100, 115, 140, 160ks i gura u sve segmente.

Iskreno, čisto sumnjam da može da pogreši i TSI i sa TCe, TGDI agregatima sada.
Na ovakva pitanja šta kupiti - jedino sam kupac može dati odgovor. Sve je ok sa sugestijama i svaki veliki proizvođač automobila za široke mase u ovom segmentu ima neki primerak koji je dobar. E sad sve je stvar ličnih ukusa, finansija i potreba, a i ponude. Pre svega čovek mora isprobati automobile koji mu uđu u uži izbor. Kiju, Reno, Vw, Škodu i onda odlučiti šta se njemu lično najviše sviđa i onda se fokusirati na što bolji primerak (ako se kupuje polovan automobil). Ja lično se fokusiram na ono šta se meni sviđa i odgovara i uopšte ne gledam koja je marka i da li će to vozilo držati cenu kasnije - jer auto vozim 5-6godina i želim da iskoristim svaki evro koji sam dao za auto i ne zanimaju me previše ostale stvari osim da je auto bude dobar za moje potrebe
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ljubitelj »

Indirektno ubrizgavanje, zna se da ne pravi problem. Nije neko rešenje dodavanja za motor sa direktnim ubrizgavanjem, samo dodatna komplikacija na ionako prekomplikovana rešenja.
Koliko je zaživela ta ideja od 2014., ima li je danas u benzincima VAGa?

Imaš li ti 8 dizni za 4 cilindra kod tebe u TSI motoru?

Slično postoji i primenjuje se kod nekih TNG sistema rešenje sa ubirzgavanjem ili kapalicom aditiva. Stavlja se ako baš mora a i tada nije baš uvek uspešno.
Sve su to maskiranja osnovnog problema.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Drugim recima ako hoces da te ne boli glava atmo MPI motor(moze jos uvek da se pronadje poneki model) i teras dok amortizeri ne probiju koseve.... Samo strpljivo na usponu i na preticanju :)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
tadic
Reactions:
Postovi: 42
Pridružio se: 17 Okt 2019, 11:19

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od tadic »

Baš tako, ja vozim astru K 1.4 atmo motor sa 101 KS i nema kvarova, a majstor kaže da ako ne silim motor neće ih ni biti .

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
bozza1979
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od bozza1979 »

Mene je toliko smorio atmo da mi je muka da ga vozim :) No turbo, no fun :)

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ljubitelj »

Direktno ubrizgavanje je i kod atmo motora primenjeno, nije to posebno vezano za turbo motore.
Jedino ako se misli na atmo motore pre 1995. godine koji su svi indirektno ubrizgavanje, to i jesu najdugovečniji motori...mislim na konstrukcije kraj 80tih i 90te.
Pogotovu japanci su pravili redom dobre benzince.
Ali imaju neke drugačije mane, na primer ekonomičnost sa gorivom im nije jača strana /ekologija/ a i trebala bim im solidna kubikaža da bi pokrenuli kako bog zapoveda auto sadašnjih često 1,,5-2 tone.
tadic
Reactions:
Postovi: 42
Pridružio se: 17 Okt 2019, 11:19

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od tadic »

Šta znam , Astra troši 5,5 litara u proseku ubrzanja su do 100 za moje potrebe ok , ali za autoput i preticanja na njemu je baš troma .

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Misli se na novi atmo 1,6 u Coroli, isti takav u Elantri, mozda taj 1.4 u Ceed, taj 1.4 u Astri, 1.4 u Tipo, verovatno ima jos neki motor te koncepcije iz 90tih...
Poslednja izmena od Bax u 19 Okt 2020, 19:05, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
dzonic87
Reactions:
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od dzonic87 »

Čovek napisao da prelazi 15k km max godišnje - 10god je 150k km (i to da vozi 10god taj auto). Pa neće sa njim na onaj svet da ide pa da razmišlja da li će taj auto da pređe milion km ili ne.
U životu treba malo i uživati, a ne razmišljati o stvarima koje su totalno iracionalne
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. »

Bax napisao:Imala je kia direktno ubrizgavanje jos sa 1.6 gdi, veci ke izazov to direktno ubrizgavanje od samog turba. Zato sto imaju probleme sa naslagama na ventilima.

Turbo benzinci sa direktnim ubrizgavanjem imaju dva konstrukciona problema, naslage na ventilima i super detonacije.

Pokudavali su to da rese sa kvalitetnijim uljem svi proizvodjaci.
To za superdetonacije nisam čuo da je vezano za bilo koju generaciju TSI. To sam od tebe čuo prvi put, beše neki Opel u pitanju?

Imali su oni druge falinke. Lanac na 1.2 i 1.4TSI npr. Ali više nema lanca ni na jednom.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Imao je Opel i Ford LSPI slucajeve, ali to je problem koncepta, a ne izrade.
NE navijam ja za taj 1,6 MPI atmo, imam taj motor u Toyoti, performanse su neubedljive.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Avernus
Reactions:
Postovi: 51
Pridružio se: 19 Jun 2020, 15:39

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Avernus »

dzonic87 napisao: 19 Okt 2020, 19:05 Čovek napisao da prelazi 15k km max godišnje - 10god je 150k km (i to da vozi 10god taj auto). Pa neće sa njim na onaj svet da ide pa da razmišlja da li će taj auto da pređe milion km ili ne.
U životu treba malo i uživati, a ne razmišljati o stvarima koje su totalno iracionalne Slika
Tako je :D Ne znam koliko ce mi leci atmosferski motor, ali isprobacu Elantru sigurno. Ne bih voleo ni auto kojim cu 100 godina preticati nekoga.
Na papiru mi Opel 1.4 Turbo zvuci sasvim OK, otuda sam i Astru K gledao kao prvog pika. A ni od dizela nisam odustao. Cisto sam hteo da ne vozim vise dizel, da se malo prebacim na benzince. I dalje mi je benzinac prvi izbor ali nikad se ne zna :)
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Bax »

Ako vec hoces da probas atmo, probaj Corollu 1.6.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od maniaxxx »

Uroš S. napisao: 19 Okt 2020, 00:07 Taj motor je verovatno najispoliraniji od svih malih turbaka u smislu razvoja snage, performansi. Pritom je već druga iteracija treće generacije te tehnologije kod VW, najmasovniji sigurno.

Lično se ne bih osmelio da kupujem Kia 1.0tgdi, jer je to njima prvenac, na primer. Ford je isto ispeglao nedostatke prve generacije, ne znam za Renoe, njihova prva generacija je bila zavaren turbo za stari atmo, posle su ih valjda malo usavršili, mada mi se čini da 0.9Tce nije adekvatan suparnik za 1.0TSI.


Ja ne bih smeo tsi da kupim zbog slabih iskustva pa sta sad. Inace 0.9 tce je zamenjen sa 1.0 tce
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. »

Pa ti si manjina a ja sam većina, samo to. Ti si imao u Polu isti motor kao ja u Fabiji koliko se sećam. I imali smo iste 'probleme'. I ja bih ga opet kupio. A pritom tih problema koje smo imali više nema. Konkretno 1.0TSI nema nikakve bubice, dok je 1.2TSI prve generacije koji smo imali ti i ja bio pa katastrofalan. Evo ga moj se još vozi. Bliži se 200.000km i 11. godina. Osim jedne zamene lanca u garanciji i progorelog kabla trećeg cilindra, koji je zamenjen ojačanim setom koji su kasniji primerci imali kao standard, nije mu bilo ništa. Da, i čuvena podloška wastegate-a.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk


Odgovori