2018 Dacia Duster
- zdushan
- Postovi: 1676
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Dacia Duster
Nivo opreme je bio nizak. Možda to ima veze, ali ne bi trebalo baš toliko..
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Re: 2018 Dacia Duster
Igrarije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30226
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2018 Dacia Duster
Trenutno vozim 1.3 TCe Techroad i baš mi se sviđa. Spolja baš fino izgleda, boja odlična. Enterijer isto lepo upakovan, sa crvenim detaljima, dobro izgleda. Sedišta odlična, lepo dizajnirana, kvalitetna tkanina, udobna. Motor odličan, menjač može biti precizniji.
Vidi se na nekim stvarima i dalje da je low cost brend u pitanju ali nije ništa lošije od konkurencije zvučnijih imena, u lošijim paketima opreme. Ne bih imao ništa protiv da ga vozim, bez obzira na znak na haubi.
Vidi se na nekim stvarima i dalje da je low cost brend u pitanju ali nije ništa lošije od konkurencije zvučnijih imena, u lošijim paketima opreme. Ne bih imao ništa protiv da ga vozim, bez obzira na znak na haubi.
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2018 Dacia Duster
Ja bih imao protiv to sto nije zasticen od korozije.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12405
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2018 Dacia Duster
+1
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30226
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2018 Dacia Duster
Potrošnja pala na 7.7 nakon 200km magistrale.
Što se antikorozivne zaštite tiče nisam baš najupućeniji šta i kako jer ne razmatram kupovinu. No gledam od kolega, prijatelja, oni prvi Logani još se voze bez problema i korozije. Ovaj mora biti sigurno bolji. Problem nastaje samo ako se ošteti lim. Ovako ne verujem da bi mu bilo šta falilo bar 10 godina.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Što se antikorozivne zaštite tiče nisam baš najupućeniji šta i kako jer ne razmatram kupovinu. No gledam od kolega, prijatelja, oni prvi Logani još se voze bez problema i korozije. Ovaj mora biti sigurno bolji. Problem nastaje samo ako se ošteti lim. Ovako ne verujem da bi mu bilo šta falilo bar 10 godina.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2018 Dacia Duster
Slao sam snimak snimljen odozdo, ispod auta, drugu ciji je otac limar, a i on je pomagao ocu u tom poslu dugo, i rekoh "slabo zasticeno" a on je rekao "sta slabo zasticeno, ovo nije uopste zasticeno"
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: 2018 Dacia Duster
This ECO-G Duster is equipped with the 0.9 TCe 100 3-cylinder petrol engine, which can run on petrol as well as LPG (liquefied petroleum gas). The modification is carried out directly at the factory: the additional tank takes the place of the spare wheel. This does not affect the load volume of the trunk. The whole is completed by a security system (non-return valve, 80% filling limiter, flow limiter, solenoid valve and safety valve) so that the vehicle complies with safety standards and can have access to underground parking lots.
(...)
The Duster ECO-G 100 will arrive on the French market at the beginning of 2020. It will cost around € 700 more than the TCe 100 version, that is, from € 13,200.
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 81391.html
(...)
The Duster ECO-G 100 will arrive on the French market at the beginning of 2020. It will cost around € 700 more than the TCe 100 version, that is, from € 13,200.
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 81391.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Dacia Duster
Taman da se nadovežem na post iznad, kao i na onu temu o plinu.
Svratio sam danas do salona. Kako kažu, ona prva 0.9tce verzija se nije nešto pokazala sa plinom, videće kako će ova. Imaju ga u cenovniku, ali nisu sigurni kada će moći da se isporuči. Slično važi i za Dustere koji nisu na lageru, jer fabrika nije radila neko vreme, a tražnja postoji.
Inače, šoferka je ista kao na Sanderu, pa i prednja vrata (razlika je možda u izolaciji). Što se šoferke tiče, baš je zakošena, za jedan SUV. Sedi se solidno, može se lepo namestiti, ali nema podešavanje pojasa po visini. Enterijer je bolji no što sam očekivao, bar u više paketu, ima i mekanih/"kožnih" detalja. U SX4 je malo šta mekano. I vizuelno nije grdilo, osim volana, koji mi kod Dacie nikad nije legao. Naslon za ruku je bolji kao dodatna oprema (verovatno Armster2), nego fabrički (onaj na sedištu, klasičan francuski patrljak). Gepek je dobar, sve sa rezervnim točkom.
Od dodatne opreme, uz 5-6 boja, može se dodati 360kamera, otključavanje bez ključa i grejanje sedišta. Nema preterano filozofije, treba olakšati logistiku i smanjiti cenu...
Rezime: "pogled kroz prozor" i nedostatak naslona za ruku (u najvišem paketu, ali nije nerešivo), uz nemogućnost podešavanja pojasa, deluju kao najveći nedostaci. Ostalo je OK za te pare, na prvu loptu.
I da, vrata se zatvaraju bez "konzerva" efekta.
Ne kupujem Dustera, već me je kopkalo koliko je Dacia uznapredovala u odnosu na prethodni model.
T-T
Svratio sam danas do salona. Kako kažu, ona prva 0.9tce verzija se nije nešto pokazala sa plinom, videće kako će ova. Imaju ga u cenovniku, ali nisu sigurni kada će moći da se isporuči. Slično važi i za Dustere koji nisu na lageru, jer fabrika nije radila neko vreme, a tražnja postoji.
Inače, šoferka je ista kao na Sanderu, pa i prednja vrata (razlika je možda u izolaciji). Što se šoferke tiče, baš je zakošena, za jedan SUV. Sedi se solidno, može se lepo namestiti, ali nema podešavanje pojasa po visini. Enterijer je bolji no što sam očekivao, bar u više paketu, ima i mekanih/"kožnih" detalja. U SX4 je malo šta mekano. I vizuelno nije grdilo, osim volana, koji mi kod Dacie nikad nije legao. Naslon za ruku je bolji kao dodatna oprema (verovatno Armster2), nego fabrički (onaj na sedištu, klasičan francuski patrljak). Gepek je dobar, sve sa rezervnim točkom.
Od dodatne opreme, uz 5-6 boja, može se dodati 360kamera, otključavanje bez ključa i grejanje sedišta. Nema preterano filozofije, treba olakšati logistiku i smanjiti cenu...
Rezime: "pogled kroz prozor" i nedostatak naslona za ruku (u najvišem paketu, ali nije nerešivo), uz nemogućnost podešavanja pojasa, deluju kao najveći nedostaci. Ostalo je OK za te pare, na prvu loptu.
I da, vrata se zatvaraju bez "konzerva" efekta.
Ne kupujem Dustera, već me je kopkalo koliko je Dacia uznapredovala u odnosu na prethodni model.
T-T
Re: 2018 Dacia Duster
Malo o nasledniku.
During the presentation of the Sandero in September, Marc Suss (head of Dacia products) told us that the manufacturer will anticipate the replacement of its star SUV, the Duster. Without specifying the release date of the third generation, he said that the life cycle of the current model would not be eight years as usual at Dacia. But a little more than six because the Duster 3 will go into production in 2024.
The E-tech system will notably deprive itself of the Brake energy recovery function. In essence, the Romanian SUV should benefit from the new generation of 1.2 TCe and 1.5 TCe engines, derived from the current 1.0 and 1.3 TCe, combined with a 48V mild hybridization.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Dacia Duster
Romturingia Duster Pick up.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Dacia Duster
Duster van za kupce u UK.
The available cargo volume reaches 1.5 cubic meters. The maximum length of is 1,557 mm while the width is 1,247 mm respectively. It can accommodate a payload of up to 492 kilograms. The cargo area is separated from the front seats by a screen.
The available cargo volume reaches 1.5 cubic meters. The maximum length of is 1,557 mm while the width is 1,247 mm respectively. It can accommodate a payload of up to 492 kilograms. The cargo area is separated from the front seats by a screen.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Dacia Duster
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2018 Dacia Duster
Bizarno otkriće danas. Tražio sam da vidim na Mobile.de kako se kreću cene polovnih Nissana Terrano i da li su ugrađivali motore do 2000ccm. Izbaci mi na pretrazi samo jedan i to iz 2015. kada se po mom saznanju Terrano više nije pravio.
Kliknem i imam šta da vidim, Nissan Terrano III koji se nikada nije prodavao u Evropi već samo u Indiji i CIS (Rusija i istočni sateliti). I vidim ja nešto mi čudno na slikama, profil sam već video, zagledam malo bolje, kad ono prepakovana Dacia Duster, sa elementima novog Nissan dizajna, maska i dupe prekopirano sa Pathfindera, isto doterano unutra da te ne iritira, manje više solidno spakovano. Motori su francuski, ovaj konkretno na modelu koji se prodaje je 2.0 benzin sa 143 PS, četvorobrzinski automatik, kapiram to troši boga oca i tu mora odmah plin da se tura. Mislim, meni je Duster kao workhorse zanimljiv iako me jako odbija i imidž i gomila nedovršenosti na njemu na kojima Renault očigledno ne misli da radi, pa ga u originalu ne bi vozio ali ovaj Terrano III realno dosta toga rešava.
Ovo sve naravno hipotetički jer zec je u šumi a možda i još dalje jer je pitanje može li se uopšte konkretno vozilo uvesti. Ne znam gde se pravi, na netu se pominje neka Yokohama, opet sasvim moguće da je to i neka Indija. Kakva su trenutno pravila, može li se ovo uvoziti ili zabrana stoji samo za USA vozila.
Najbolje bi bilo kada bi se Renault uzeo upamet i ovo pustio na evropsko tržište za sve one koji neće da voze kola sa bedžom Dacia.
Oglas je ovde
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 730f512383
Kliknem i imam šta da vidim, Nissan Terrano III koji se nikada nije prodavao u Evropi već samo u Indiji i CIS (Rusija i istočni sateliti). I vidim ja nešto mi čudno na slikama, profil sam već video, zagledam malo bolje, kad ono prepakovana Dacia Duster, sa elementima novog Nissan dizajna, maska i dupe prekopirano sa Pathfindera, isto doterano unutra da te ne iritira, manje više solidno spakovano. Motori su francuski, ovaj konkretno na modelu koji se prodaje je 2.0 benzin sa 143 PS, četvorobrzinski automatik, kapiram to troši boga oca i tu mora odmah plin da se tura. Mislim, meni je Duster kao workhorse zanimljiv iako me jako odbija i imidž i gomila nedovršenosti na njemu na kojima Renault očigledno ne misli da radi, pa ga u originalu ne bi vozio ali ovaj Terrano III realno dosta toga rešava.
Ovo sve naravno hipotetički jer zec je u šumi a možda i još dalje jer je pitanje može li se uopšte konkretno vozilo uvesti. Ne znam gde se pravi, na netu se pominje neka Yokohama, opet sasvim moguće da je to i neka Indija. Kakva su trenutno pravila, može li se ovo uvoziti ili zabrana stoji samo za USA vozila.
Najbolje bi bilo kada bi se Renault uzeo upamet i ovo pustio na evropsko tržište za sve one koji neće da voze kola sa bedžom Dacia.
Oglas je ovde
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 730f512383
Poslednja izmena od gazza u 30 Apr 2021, 20:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 2018 Dacia Duster
Dobro njima ide sa Dačijom, što da menjanju ako je sve uigrano.
Mislim da Renault ne može uticati na Nissan poslovnu politiku, tj ti brendovi su dosta nezavisni što se tiče poslovne politike
Mislim da Renault ne može uticati na Nissan poslovnu politiku, tj ti brendovi su dosta nezavisni što se tiče poslovne politike