Mislim da nije Titanium paket. Nisam 100% siguran za Focus, ali C-Max tog godišta je imao oznaku Titanium umesto bočnog žmigavca, a imao je i žmigavac u retrovizoru. Nema ni tempomat, što bi trebao biti standard za Titanium.
Za taj motor su mišljenja oprečna, kad sam svojevremeno uzimao C-Maxa bio je jedan baš nadrkan u NS sa tim motorom. Pitam braću Grbiće gore u Pinosavi, jedan kaže uzmi dobar je, drugi kaže beži od tog motora
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Koliko ja znam motor je Mazdin, sa lancem i može biti ok ali ima fabričku grešku koja za posledicu ima nenormalnu potrošnju ulja. Sanira se generalnom motora.
Neki očekivani radni vek motora je 120-150,000km, posle toga velika verovatnoća za generalnu.
Ima primeraka koji su dogurali i preko 200,000km a ok su.
Ako je ovaj sa 167,000km taman je za dooobru kontrolu, visoko rizičan po tom pitanju ali ne mora da znači da zaista i jeste pohaban.
Isti motor imaju i Mazda i Volvo sa istim problemom. Nekih drugih problema motor nema osim te potrošnje ulja pa ko se usudi da rizikuje i bude mu dobar motor lepo će se navozati.
Nemaju baš svi motori problem a ne zna se po čemu se razlikuju, nema pravila /serije od nekog broja do broja ili datuma do datuma proizvodnje.
Ford nije nikada priznao problem pa popravke ne priznaje o svom trošku.
Pošto je auto iz CH videti nekako da li je i kada zadnji put tamo prošao tehnički.
Sve o motoru isto važi i za 2,0 varijantu tog motora tih godišta.
Ja bih ipak zaobisao taj 1.8 moze da bude ok ali moze i da pravi probleme, 1.6 je mnogo bolji izbor. Sto se opreme tice i u CH umeju cesto da pisu za razne modele neke pakete i oznake koji nisu ni blizu dal iz neznanja ili sto tako misle ne znam a i ovi kod nas tako prepisu oznaku sa stranog oglasa tako da je to neretka pojava , ovo nije titanium paket jer sam imao fokusa u boljoj opremi i nije bio titan koliko se secam.
A takodje mislim da ovo i nije 2007 godiste (vrv je po ch saobracajnoj tako zaveden zbog prve registracije) jer je te godine promenjen prednji branik kao neki medju model pre restlajlinga koji je 2008 izasao
Potrošnja ulja.
Na rezervoar goriva doliva se ulje, litar dva tri zavisno u kojem je stadijumu pohabanosti.
Kreće od pola litre pa raste.
Rešava se sa generalnom na svakih 150,000km ili se tretira kao otpad (mislim na zapadu) pa ide na kilo jer je potražnja kao polovnog pa skoro nikakva.
Pošto je Ford grupacija delova van ovlašćenog nema ili je skromna ponuda (čitati cene idu gore).
Ali nije sve crno, iz nekog razloga ako je motor dobar i nakon 100k ne troši već ulje šansa je da takav dobar i ostane i može se neko fino navozati i preko 200k tj sigurno nekoliko godina bez generalne.
Problem je što ti niko neće reći unapred u kakvom je stanju motor a skoro pa nema načina spolja da se bilo šta primeti osim da se vozi i prati potrošnja ulja da li je već započeo problem ili je sve ok.
Ako je motor u banani u CH ne bi trebao da prodje sveži tehnički pa je podatak o tome dosta značajan pri razmatranju konkretnog primerka.
Opet, ko je majstor i ima alata (za Ford, Mazdu) i znanja može ovaj auto biti ekstra povoljna kupovina jer neće platiti skup radni sat ovlašćenog.
Šta znam, mišljenja su podeljena uzeti ili ne uzeti jer rizik postoji da bude lemon u najavi.
Sad malo bacih pogled na ford klub srbija forum gde kazu da je kod fokusa mk2 ovaj motor mozda i najbolji a da kod fokusa mk1 i mondea taj 1.8 nije dobar jer trosi ulje iako su iste zapremine razliciti su tipovi motora, navodno taj 1.8 kod mk2 je bolji nego 1.6, dok je kod mk1 obrnuto, sta znam ja nisam ljubitelj fordova generalno pa se nisam bavio tom tematikom ako i budem pazario neki bice dizel sa hdi motorom
Može valjda svaki auto da se konvertuje u teretnjaka, samo je ovde namera providna.
Treba saglasnost proizvođača i izjava o prepravci, tj o ugradnji pregradne mreže između teretnog i putničkog dela. Onda atest u amss i teraj