 
 iz licnog iskustva...
 
 Vozim je na Doblu(185/65R14), istina tiha je, udobna, na suvom OK, ali na mokrom klizi bas katastrofa. Nemam ABS pa jos vise dolazi do izrazaja. Npr. Polaris 3 i ta Michelin isto klize na mokrom kad je napolju 15ak stepeni, dok Dunlop Winter Response takodje proklizava ali ''grize'', ove su kao po ledu(naravno ne bukvalno ali taj osecaj da nema gripa).Sh@rance napisao:. Goodyear Efficientgrip se ne pravi u dimenziji 165. Inace gledao sam i adac test pa je i to presudilo za ovaj model u ovoj dimenziji.
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... 0_R14.aspx
Sad samo da sacekam Mart pa da ih stavim na kola sad su mi Michelin Alpin A4 na kolima izuzetno udobna i tiha guma u odnosi na fabricki Firestone avionNadam se i sa ovim letnjim da ce biti isti osecaj.



 Za mene lično je svaka guma dobra samo da nije Tigar Sigura
 Za mene lično je svaka guma dobra samo da nije Tigar Sigura   nju kad vidim odmah  se naježim. Ja vozim 17 godina i bar 15 godina mi je iskljucivo michelin na kolima, jednostavno mi je postala vise navika da kupujem michelin. Sto se tice ispucalosti guma slikacu ti u ponedeljak GY dura grip 2008 godine gumu pa da vidis kako izgleda guma koja se ne odrzava, vozi je moj kolega sa posla na pežou 206, i kod moje rodjenje sestre na opel agili. Što se tiče priča vulkanizera sve je to priča rekla kazala svaki vodi svoju politiku i pričaju različito.
 nju kad vidim odmah  se naježim. Ja vozim 17 godina i bar 15 godina mi je iskljucivo michelin na kolima, jednostavno mi je postala vise navika da kupujem michelin. Sto se tice ispucalosti guma slikacu ti u ponedeljak GY dura grip 2008 godine gumu pa da vidis kako izgleda guma koja se ne odrzava, vozi je moj kolega sa posla na pežou 206, i kod moje rodjenje sestre na opel agili. Što se tiče priča vulkanizera sve je to priča rekla kazala svaki vodi svoju politiku i pričaju različito.Pa ne bih se slozio, mada ima i toga. Ja poslednjih 5 meseci skidam isto gume, a veruj dosta prodje kroz ruke i kroz oci.Sh@rance napisao: Što se tiče priča vulkanizera sve je to priča rekla kazala svaki vodi svoju politiku i pričaju različito.


Vožene nedovoljno naduvane. Čak i većina vuklanizera će ti naduvati zimske gume u istoj dimenziji isto kao letnje, što je pogrešno. Ljudi se onda žale da zimske gume brundaju, da se troše nepravilno, da im ljuljaju nenaduvane 15ice u odnosu na napucane letnje 17ice (gle čuda!). ;-)dag81 napisao: Takodje sto je istina je da se Tigar Wintera i Sigura lizu sa strane(ivice gaznog sloja), svaka, dok je sredisnji deo gume jos dobar.
Sh@rance napisao:Ja sam bukvalno postao opsednut sa gumama to je jedini detalj koji zagledam na tudjim kolima kakve su mu gume i felne ostalo me ne zanima

Interesuje me ako znas iz prakse sa E3A da li ima veze poreklo proizvodnje sa tom pojavom.dag81 napisao:
Pa onda prica da je najispucalija posle par godina Michelin uglavnom E3A, mada i ostali modeli nisu bajne, hteli vi da verujete ili ne. Sa druge strane najvise volim da montiram Michelin i Tigar, montiraju se ocas posla.