očigledno
Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Nisam ni mislio na obrnutu kombinaciju. Koža uvek na bubrezima i ledjima. A na sedalnom delu sam viđao velur/pliš ili tekstil.OMP napisao: pa samo ta kombinacija i postoji, nisam video da ima koza na sedalnom i ledjnom delu a tekstil na bubrezima
Elem pošto vidim da vas ima dosta koji imate razne kombinacije kožnih sedišta šta koristite kao zaštitu istih jer ja sam uvek koristio tekstilne presvlake za sedišta i tako godinama dok mi nije dojadilo da iste skidam kad se zaprljaju pa iznova montiram sa svim onim kopčama i lastišima i opet sedište izgleda kao da su medvedi sedeli na njemu. A opet s druge strane X puta su mi te iste presvlake spasile sedišta od razno raznih prosipanja tečnosti, gaženja i grebanja dečjih cipela itd. Uglavnom na prethodna dva auta sam prestao da koristim presvlake i brzo sam se pokajao. Jeste estetski bilo lepše, ali su se brzo pokazali efekti nemarnosti putnika.
Je l ima neko elegantno rešenje za zaštitu sedišta pogotovo kožnih ili plišanih gde je bezveze preko celih sedišta stavljati neke presvlake? Video sam da imaju kao neke majice za sedište, obloge zadnjeg dela sedišta i razno razne torbe, džepovi ali nisam siguran da li ide na kožna sedišta.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Jedna od prednosti koznih sedista je sto se fleke lako brisu i nikakve presvlake nisu potrebne. Pritom i fleke na tekstilnim sedistima se mogu skinuti, retko ko ovde koristi presvlake ne bi li sacuvao sedista za iduceg vlasnika.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Po meni ne jedna, vec jedina 
Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Mislim da je bila tema koza protiv tekstila pa se o tome diskutovalo godinama.
Da je tekstil bolji bio bi u S klasi
Da je tekstil bolji bio bi u S klasi

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Suština. Ako imaju ventilaciju i održavaju se barem toliko da se ne ulepe od prljavštine i usijaju, kožna sedišta su vrh.ftj napisao:Da je tekstil bolji bio bi u S klasi
Tu je još jedna velika prednost, koju mi je neko i spomenuo dok sam čekao moju limuzinu: količina prašine u autu sa kožnim sedištima je X puta manja.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Koža je super, sa ventilacijom - samo ne ona u novoijim Mercedesima 

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ima više vrsta koža, pogotovo u višim klasama. Ventilacija isto tako u zavisnosti od proizvođača radi bolje ili lošije ili se jedva primećuje.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ima ,recimo nešto neuporedivo- današnja svetla.OMP napisao: 27 Dec 2020, 22:55 @ljubitelj
dal ima nesto da ne poredis sa volvoima starim 30 godina?![]()
Ali što se tiče pouzdanosti, jednostavnosti tehničkih rešenja, besprekornog funkcionisanja Mercedesi W126 i W124, Volvo 7 i 9, Toyota Camry od baš pre 30 godina su nešto najbolje što je ikada auto industrija napravila kao balans osobina. Po meni, to su auti sa kojima će se ostali još dugo porediti po te 3 navedene karaktersitike.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
I Corolla. Moju staru Corollu i dalje novi vlasnik uredno registruje. 30 godina tacno, prosle godine zamenjen fabricki set kvacila (29 godina i preko 300.000 km).
Neverovatno je da, za to vreme, na autu nije otkazalo nista od elektrike i da svi prekidaci i lampice uredno rade. Inace, posto sam vozio Picasso, auto je dosta dugo stajao nevozen. Upalio je na prvi zub posle par meseci stajanja. Ali bilo glupo da stoji ipak tako godinama. Kupac uradio samo mali servis, zamenio jedan kraj spone i zadnje paknove. To je bilo svo ulaganje pri kupovini.
Neverovatno je da, za to vreme, na autu nije otkazalo nista od elektrike i da svi prekidaci i lampice uredno rade. Inace, posto sam vozio Picasso, auto je dosta dugo stajao nevozen. Upalio je na prvi zub posle par meseci stajanja. Ali bilo glupo da stoji ipak tako godinama. Kupac uradio samo mali servis, zamenio jedan kraj spone i zadnje paknove. To je bilo svo ulaganje pri kupovini.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
I ti si prodao kola po kome te znala cela zajednica, da bi se utopio u sivilo prosecnosti.
Ja bih kupio nazad tu Korolu
Ja bih kupio nazad tu Korolu

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ma kakvi, samo bi stajala, kao sto je stajala godinama. Ja se raspitivao za 1.3 turbo, ali kod nas nije prodavan takav model, a bilo je pre par godina jeftinih motora preko. Bilo bi to zanimljivo da se moglo realizovati.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Korola je tek bleda senka Kamrija tih godina, da si koristio ili imao Kamri verujem da bi se složio.
Što se tiče elektrike Korola praktičo nije ni imala elektriku, uporediva je sa Golfom na primer.
Za razliku Kamri je sve na struju i sve servo komande svega, isto kao Mercedesi i Volvoi pomenuti. Krcati elektrikom (za ono doba uporedivo sa Rolos Rosjom, Bentlijem, Linkolnom.,Kadilakom..) po obimu i funkcijama.
300kg je kablaža kod njih. Samo
Ima tu i još nekih Tojoti i Hondi pa i Nisana koji bi mogli da budu perfektni etalon ali za opšti balanas meni s u si ovi koje sam naveo top inženjerstva kada se marketing još malo pitao za finalni odabir.
Kad je čak i RR kopirao neka od tih tehničkih rešenja onda to nije slučajno.
Što se tiče elektrike Korola praktičo nije ni imala elektriku, uporediva je sa Golfom na primer.
Za razliku Kamri je sve na struju i sve servo komande svega, isto kao Mercedesi i Volvoi pomenuti. Krcati elektrikom (za ono doba uporedivo sa Rolos Rosjom, Bentlijem, Linkolnom.,Kadilakom..) po obimu i funkcijama.
300kg je kablaža kod njih. Samo

Ima tu i još nekih Tojoti i Hondi pa i Nisana koji bi mogli da budu perfektni etalon ali za opšti balanas meni s u si ovi koje sam naveo top inženjerstva kada se marketing još malo pitao za finalni odabir.
Kad je čak i RR kopirao neka od tih tehničkih rešenja onda to nije slučajno.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Prohvatam samo kola kojima iskacu farovi i antena, recimo Preluda...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.