Do 10000 eura / C segment
Re: Do 10000 eura / C segment
Pa zamajac je duplo skuplji da se sredi nego turbina. Zamajac je oko 600 evra, a turbina se remontuje za oko 300.
To jeste neprijatno kad kupiš golfa za 3000 i onda pukneš još 1000. A drugo je kad kupiš auto za desetak hiljada i ode još hiljadu. To i nije tako strašno. Ja kad sam kupio pasata morao da mu menjam menjač i zamajac. 100 000 din bilo. I sredio sam tad i sad sam miran.
Ne bih ove škode jer mi deluju kao da su za neke momke željne dokazivanja i divljanja. A pogotovo ne karavan.
A šta mislite o A5 facelift benzinac?
To jeste neprijatno kad kupiš golfa za 3000 i onda pukneš još 1000. A drugo je kad kupiš auto za desetak hiljada i ode još hiljadu. To i nije tako strašno. Ja kad sam kupio pasata morao da mu menjam menjač i zamajac. 100 000 din bilo. I sredio sam tad i sad sam miran.
Ne bih ove škode jer mi deluju kao da su za neke momke željne dokazivanja i divljanja. A pogotovo ne karavan.
A šta mislite o A5 facelift benzinac?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Nemoj biti lud da dajes 11.000e za prastari a4 b8 osim ako je bas izuzetan u svakom smislu, stanje, oprema itd. onda ok, ali takvi izuzetni a4 b8 kostaju kao novi model, pa opet tesko da vredi osim ako ne ulovis znacajno jeftinije.
Ipak je to model generacijski iz davne 2007 godine, dakle sasija, multimedia, ma sve je tehnicki staro 14g.
Noviji a4 b9 koji je i dalje aktuelan ti krece sa cenom tu od 14.000-15.000e za 2016 godiste, kako on potone jos malo sa cenom mozes misliti koja ce biti tek onda razlika u ceni novi stari model.
Na tvom mestu bih gledao ili a5 ristajling (skoro isti auto tehnicki), jer je pozeljniji i bolje drzi cenu, skupio pare za aktuelni a4 b9 ili bih uzeo neki taj a4 b8 pre ristajlinga za 7000-8000e, pa zamenio za godinu dve za noviji.
Mislim da bi se u oktaviji smorio posle passata, suplje oplate, nema tapacira itd. a tek u odnosu na audija je razlika primetna.
Sto se tice turbine-zamajca, i ja bih kao i dag pre zamenio zamajac nego turbinu, jer zamajac mozes kupiti u kvalitetu u radnju za 600e sa garancijom i da to bude maltene kao fabrika, mozes uzeti i nov zamajac u ovlascenom izadje blizu 1000e recimo, a turbine ove reparirane za 300e to nema veze sa originalnom, samo zamensko srce turbine u originalu da porucis iz inostranstva kosta 500-600e lagano bez pakovanja u tvoje kuciste i ugradnje, a nova originalna turbina kosta zavisno od auta i do 2.500e u nekim slucajevima.
Ipak je to model generacijski iz davne 2007 godine, dakle sasija, multimedia, ma sve je tehnicki staro 14g.
Noviji a4 b9 koji je i dalje aktuelan ti krece sa cenom tu od 14.000-15.000e za 2016 godiste, kako on potone jos malo sa cenom mozes misliti koja ce biti tek onda razlika u ceni novi stari model.
Na tvom mestu bih gledao ili a5 ristajling (skoro isti auto tehnicki), jer je pozeljniji i bolje drzi cenu, skupio pare za aktuelni a4 b9 ili bih uzeo neki taj a4 b8 pre ristajlinga za 7000-8000e, pa zamenio za godinu dve za noviji.
Mislim da bi se u oktaviji smorio posle passata, suplje oplate, nema tapacira itd. a tek u odnosu na audija je razlika primetna.
Sto se tice turbine-zamajca, i ja bih kao i dag pre zamenio zamajac nego turbinu, jer zamajac mozes kupiti u kvalitetu u radnju za 600e sa garancijom i da to bude maltene kao fabrika, mozes uzeti i nov zamajac u ovlascenom izadje blizu 1000e recimo, a turbine ove reparirane za 300e to nema veze sa originalnom, samo zamensko srce turbine u originalu da porucis iz inostranstva kosta 500-600e lagano bez pakovanja u tvoje kuciste i ugradnje, a nova originalna turbina kosta zavisno od auta i do 2.500e u nekim slucajevima.
Re: Do 10000 eura / C segment
Sve se slažem, samo nisam znao da turbina toliko košta. Ovi u užicu repariraju za male pare i te turbine posle rade dobro.
Iz tih razloga se ja i dvoumim. Baš sve što si naveo. Stara su to auta generacijski. b6 koji vozim izašao 2005, a a5 2007. Pasat mi je kao auto stvarno odličan, ali smeta mi par stvari. Spolja polako počinje da izlazi iz mode, loša multimedija, ružan volan... Ostalo stvarno nemam zamerki. Doduše jeste u najvećoj opremi koja je tad bila, sedišta kožne kadice, senzori, grejači, tempomat... i očuvan je iznutra kao nov.
Zato gledam šta bi bilo vredno da ne bude dam 3 pasata za nešto što nije mnogo naprednije.
Iz tih razloga se ja i dvoumim. Baš sve što si naveo. Stara su to auta generacijski. b6 koji vozim izašao 2005, a a5 2007. Pasat mi je kao auto stvarno odličan, ali smeta mi par stvari. Spolja polako počinje da izlazi iz mode, loša multimedija, ružan volan... Ostalo stvarno nemam zamerki. Doduše jeste u najvećoj opremi koja je tad bila, sedišta kožne kadice, senzori, grejači, tempomat... i očuvan je iznutra kao nov.
Zato gledam šta bi bilo vredno da ne bude dam 3 pasata za nešto što nije mnogo naprednije.
Re: Do 10000 eura / C segment
Ili CC za 8000 uzeti. On mi rešava većinu stvari koje mi smetaju kod b6. DSG naravno.
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
I to je matoro
B7 bi bila pristojna zamena, pravi upgrade sa B6.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Iskreno ja bih uvel išao na najmlađi auto koji možeš priuštiti iz tog izbora...
Ukoliko si do sada vozio pasata B6, sve ostalo će biti bolje
Ukoliko si do sada vozio pasata B6, sve ostalo će biti bolje

Re: Do 10000 eura / C segment
A džaba ismevaš šesticu kad auto ne da nije loš, nego je odličan. Vreme ga gazi i bukvalno mu sitnice nedostaju da bude i dan danas vrlo aktuelan. Eto jedini auto u koji sam seo i da sam stvarno bio oduševljen je bmw f30 i to u dobroj opremi. Vozio sam se u audiju a6 2013, ništa me nije oduševio. Naravno noviji je ali nikakav vau efekat posle pasata.
Re: Do 10000 eura / C segment
Imao sam B6 dve godine. Dobar jeste, ali vreme ga gazi
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma to što pričaju loš enterijer i ostale gluposti baš nema smisla. Jedino u enterijeru što ne valja jesu digmići od radija i prekidači za prozore. Inače sve ostalo je kao iz fabrike kad je izašao. Za 4-5000 evra nema bolje kupovine što se limuzina tiče.
Re: Do 10000 eura / C segment
Dobro ti pada,ima šurak isti takav. Mada ja sam i dalje za VRS 

Re: Do 10000 eura / C segment
A kakva je situacija sa automaticima u A4 2012.-2013.? Jesu i u taj restajling ugrađivali CVT ili ima i S tronic?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
CVT na prednju vucu, a DSG (stronic) samo na quattro 4x4 u toj generaciji.
Re: Do 10000 eura / C segment
E koja glupost. Šteta stvarno što su osakaćeni sa automaticima.
Možda je najbolja opcija za oko 10 000 neki 2012 a4 restajling sa malo slabijom opremom. Ima ih na oglasu za te pare. Pa ako mi se ne svidi lako ću ga prodati i kupiti nešto drugo. A5 quatro recimo.
Možda je najbolja opcija za oko 10 000 neki 2012 a4 restajling sa malo slabijom opremom. Ima ih na oglasu za te pare. Pa ako mi se ne svidi lako ću ga prodati i kupiti nešto drugo. A5 quatro recimo.