Pick up vozila (kamioneti)
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Dobar pick up terenac bi morao da ima blokadu zadnjeg diferencijala, što dosadašnji model nije imao ni uz doplatu. Tek ovaj nadolazeći to dobija. Bez te opcije ne može da se svrsta u dobre terence.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Da, realno nisam tehnicki potkovan da sam znao ovo sto Woodoo kaze, mozda sam potpao i pod uticaj marketinga jer pratim Tria na LinkedIn mrezi, ali vozila deluju bas kao dobri terenci, sad' sa Hiluxom tesko koji moze da se poredi, ali da su toliko losi kao sto neko pise prilicno bih se razocarao.
Je l Isuzu i dalje u vlasnistvu Japanaca i da li su i motori njihovi? Je l onaj bese dizel 1.7 sto je isao u Opela Isuzuov?
Je l Isuzu i dalje u vlasnistvu Japanaca i da li su i motori njihovi? Je l onaj bese dizel 1.7 sto je isao u Opela Isuzuov?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nema blokadu difa na pogonu??? I da se naziva terencem??
Ništa mi nije jasno, da li je moguće da je glavni pogon prednji pa nema blokadu pozadi ili o čemu se radi...
A baš deluje izgledom da može da sidje van puta.
Ništa mi nije jasno, da li je moguće da je glavni pogon prednji pa nema blokadu pozadi ili o čemu se radi...
A baš deluje izgledom da može da sidje van puta.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
blokada zadnjeg diferencijala nije baš česta kod terenaca i najčešće spada u dodatnu opremu. Na stranu što se to koristi u specifičnim ekstremnim uslovima i nikako ne može biti definicija dobrog terenca(npr. lada niva nema).
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Svi pick upovi koji mogu trenutno da se kupe imaju blokadu zadnjeg diferencijala osim aktuelnog D Maxa. Imaće ga tek novi model koji uskoro kreće sa prodajom. Taj nedostatak je do sada bio ozbiljan hendikep. Pored pick upova imaju ga svi ozbiljni terenci, Land Cruiser, Grand Cherokee, Pajero...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Imaju ali uglavnom kao dodatnu opremu, ukljucujuci i hiluxa, land cruisera i pajera, bar je tako bilo ranije.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Jeste 1.7 dizel sto je isao u Opele i Honde je Isuzu.Ogi je napisao: ↑03 Jan 2021, 18:24Da, realno nisam tehnicki potkovan da sam znao ovo sto Woodoo kaze, mozda sam potpao i pod uticaj marketinga jer pratim Tria na LinkedIn mrezi, ali vozila deluju bas kao dobri terenci, sad' sa Hiluxom tesko koji moze da se poredi, ali da su toliko losi kao sto neko pise prilicno bih se razocarao.
Je l Isuzu i dalje u vlasnistvu Japanaca i da li su i motori njihovi? Je l onaj bese dizel 1.7 sto je isao u Opela Isuzuov?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Možda se nismo razumeli, standardna (danas) ili dodatna (nekad) ne menja činjenicu da je jedino kod D Maxa to nemoguće dobiti i u standardnoj i u dodatnoj opremi. Danas je to mahom standardna oprema, tako je već nekoliko godina, posebno kod japanaca.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Ok razumeli smo se, super ako je standard danas. S tim da smatram da to nije toliki hendikep, pogotovo za pikapa.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Ako ga svi imaju, a pri tom teze tome da budu ozbiljni terenci kako moze da ne bude hendikep za jedini model koji ga nema? Uostalom, da nije hendikep ne bi ga Isuzu uvodio kod novog modela.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Naravno da je hendikep pogon sa otvorenim diferencijalom, ista priča kao i sa putničkim autima.
Prvi put čujem da je kod terenaca nešto specijalno da imaju blokadu difa, kada god sam išao na teren svi su imali blokadu bilo polugom iz kabine bilo na samoj glavčini ručno da se namesti. Ti stariji Pajero npr, LR 90 ili Jeep Čiroki.
Pa i putnički auti čak imaju šper ili blokadu još od poodavnih vremena a SUV se podrazumeva da ima standardno još od uvodjenja haldeksa pre 20 i kusur godina.
Pošto imam na autu blokadu difa (zaključavanje) znam iz prakse koliko fino to pomaže na podlozi koja je rastresita i nije čvrsta, nije beton /asfalt.
Hvala za pojašnjenje, danas otvoreni dif je rekao bih baš iznenadjenje uz off road namenu.
Prvi put čujem da je kod terenaca nešto specijalno da imaju blokadu difa, kada god sam išao na teren svi su imali blokadu bilo polugom iz kabine bilo na samoj glavčini ručno da se namesti. Ti stariji Pajero npr, LR 90 ili Jeep Čiroki.
Pa i putnički auti čak imaju šper ili blokadu još od poodavnih vremena a SUV se podrazumeva da ima standardno još od uvodjenja haldeksa pre 20 i kusur godina.
Pošto imam na autu blokadu difa (zaključavanje) znam iz prakse koliko fino to pomaže na podlozi koja je rastresita i nije čvrsta, nije beton /asfalt.
Hvala za pojašnjenje, danas otvoreni dif je rekao bih baš iznenadjenje uz off road namenu.
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Prica se o blokadi zadnjeg diferencijala. To pomenuti pajero ima u dodatnoj opremi a lada niva nema nikako. Šper ne moze da se poredi sa tim u offroad performansama tj. uopste ne sluzi istoj svrsi.
@woodoo
pretenduje da bude ozbiljan pikap a ne ozbiljan terenac. Veci hendikep pikapa da bude ozbiljan terenac ce pre biti sto pozadi ima gibnjeve nego ako nema blokadu zadnjeg diffa. Ko zaista dolazi u situacije da mu treba zakljucan zadnji diff, uvek moze ugraditi aftermarket. Evo malo o tome u kakvim situacijama je to zaista potrebno
@woodoo
pretenduje da bude ozbiljan pikap a ne ozbiljan terenac. Veci hendikep pikapa da bude ozbiljan terenac ce pre biti sto pozadi ima gibnjeve nego ako nema blokadu zadnjeg diffa. Ko zaista dolazi u situacije da mu treba zakljucan zadnji diff, uvek moze ugraditi aftermarket. Evo malo o tome u kakvim situacijama je to zaista potrebno
Re: Pick up vozila (kamioneti)
Pajero unazad 10 godina blokadu ima kao deo standardne opreme.