Do 10000 eura / C segment
Re: Do 10000 eura / C segment
Valjda svaki ispravan automatik treba da kreće kd se pusti kočnica?
Re: Do 10000 eura / C segment
Tako je, ali dsg tehnicki nije automatik vec robotizovani manuelni menjac i krenuce veoma polako samo po ravnom.
Re: Do 10000 eura / C segment
Ako sam dobro shvatio, kad je hill assist ukljucen kod dsg, onda moraš da pipneš gas da bi krenuo.
Prvo mi se nije svidelo to rešenje, ali mislim da je ipak bolje nego kod klasičnih gde drzis nogu na kočnici.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Prvo mi se nije svidelo to rešenje, ali mislim da je ipak bolje nego kod klasičnih gde drzis nogu na kočnici.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
To je Auto Holdlami napisao: 06 Jan 2021, 22:54 Ako sam dobro shvatio, kad je hill assist ukljucen kod dsg, onda moraš da pipneš gas da bi krenuo.
Prvo mi se nije svidelo to rešenje, ali mislim da je ipak bolje nego kod klasičnih gde drzis nogu na kočnici.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Ne vozim cesto VW pa ne znam tačno kako se zovu sistemi, ali to bi trebalo da je to hill assist-auto hold.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Već je izvesno da ću ipak da kupim A5 prve generacije. Ima ih za 9500 solidnih. Da li neko zna kakva im je multimedija i ozvučenje? To mi je vrlo bitna stvar.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Do 10000 eura / C segment
Ja dao toliko za Fabiju klot polovnu, nisam siguran koliko je tačno glupa kupovina A5 za iste pare.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Pa dobar deo na oglasima je oko 10000. Ja računam da će da spuste na 9500. Mislim da je realno. A i 10 000 da bude nije neka razlika. Preko toga je mnogo. Nije to mlad auto.
Re: Do 10000 eura / C segment
Kad kupuješ polovno, uvek je mačka u dzaku. Urošev košta isto jer je noviji, pa samim tim bi trebalo da bude lakši za održavanje, ali van toga i cene delova - npr far za Audi, far za Škodu, sve ostalo je na strani audija, bez obzira na starost - komotnost, oprema, audio... Ja konkretno nisam vozio ovakav auto, ali što da ne, samo trebaš da vidiš da li možeš da ga održavaš kad nešto krene d se kvari.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Vozim sada auto sličan a5 mehanički. Isto 2.0 tdi i nije ni malo jeftin za održavanje. Tako da A5 mi neće teško pasti iako je malo skuplji. Imao sam skoro 1500 evra ulaganja kad sam kupio ovaj i uopšte mi nije palo teško jer sam svestan da dobar auto mora da košta.
Važno je samo da nije uništen kao celina, a ako treba da mu menjam diskove, zamajac, nešto na trapu... nema veze. Dam 1000 evra i miram sam i znam šta vozim.
Važno je samo da nije uništen kao celina, a ako treba da mu menjam diskove, zamajac, nešto na trapu... nema veze. Dam 1000 evra i miram sam i znam šta vozim.
Re: Do 10000 eura / C segment
Pa tako je. Onaj ko smatra veliki i mali servis po kupovini polovnog auta kao veliki trosak u stvari ne moze da priusti taj auto. Osim ako ne znas prodavca pa znas da je to sve odrzavano na vreme.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Jeste ta škoda nov auto, ali ne bih je vozio umesto pasata b6 kog sad imam, a kamoli da ga poredim sa A5.
Jedina prednost ove škode u odnosu na B6 je što je novija pa će navodno manje da se kvari. Međutim ja sam 2019. kupio pasata i sredio tad. Evo dve godine samo sipam gorivo i menjam ulje.
A enterijer je smešno porediti iako je 10 godina stariji od škode. U pasatu koža kao nova, kadice, sve od opreme, senzori za kišu, svetla, elektro sedišta, grejanje sedišta, tempomat... Motor vuče kao zmaj, malo troši.
E sad koja je razlika između škode i A5 mogu da zamislim. Sredi se pri kupovini i verovatno je pouzdan kao i škoda. Nije audi kinez sklapao pa da se kvari svaki čas
A i druga je poenta kupovine škode i audija. Ko hoće da se preveze kupuje škodu, a ko hoće da se fenseriše uzima A5
Jedina prednost ove škode u odnosu na B6 je što je novija pa će navodno manje da se kvari. Međutim ja sam 2019. kupio pasata i sredio tad. Evo dve godine samo sipam gorivo i menjam ulje.
A enterijer je smešno porediti iako je 10 godina stariji od škode. U pasatu koža kao nova, kadice, sve od opreme, senzori za kišu, svetla, elektro sedišta, grejanje sedišta, tempomat... Motor vuče kao zmaj, malo troši.
E sad koja je razlika između škode i A5 mogu da zamislim. Sredi se pri kupovini i verovatno je pouzdan kao i škoda. Nije audi kinez sklapao pa da se kvari svaki čas
A i druga je poenta kupovine škode i audija. Ko hoće da se preveze kupuje škodu, a ko hoće da se fenseriše uzima A5

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma ova konkretna skoda je bukvalno najgora moguca kupovina, 6g stara klotara bez ikakve opreme, pritom je model star 9 godina (izasao i facelift i skroz novi model posle), a kostao je mislim ~13.000 te 2015 godine, to su bile neke cene za 1.2tsi bazne modele tada, ristajling je poskupeo, ali je i on sada oko 14.900e skroz nov.
Tako dakle dati 10.000e za polovnu najslabiju baznu oktaviju staru 6g koja je kostala 13.000e, to je bas ludilo.
Da je superb ili neka napucana oktavija 2.0tdi dsg elegance koji su kostali 20.000 evra i vise, pa ok da das 10.000e za tako nesto.
Jer ipak pola auta je motor, druga polovina je oprema, jer pravi drugi utisak o automobilu
Tako dakle dati 10.000e za polovnu najslabiju baznu oktaviju staru 6g koja je kostala 13.000e, to je bas ludilo.
Da je superb ili neka napucana oktavija 2.0tdi dsg elegance koji su kostali 20.000 evra i vise, pa ok da das 10.000e za tako nesto.
Jer ipak pola auta je motor, druga polovina je oprema, jer pravi drugi utisak o automobilu

Re: Do 10000 eura / C segment
Ivane promasio si temu.