Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Blackeyed
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 11 Jan 2021, 13:23

Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Blackeyed »

Pozdrav ljudi,

muku mučim da nadjem pristojan auto za porodicu (4 člana). Sada vozim Lanosa 2001 godište, kod mene je od 2012 i prešao je za to vreme 100.000km, za 1800e koliko sam ga platio 2012 on je odradio fenomenalno. Nemam zamerke na koreance a pogotovo ne patim od stereotipa koji su kod nas uvreženi.

Evo uslova koje sam zamislio, pitanje je da li je to moguće zadovoljiti: do 4500e, ne stariji od 2010, po mogućstvu sedan (treba mi mesta), 4/5 vrata, do 150000 km, prva registracija u Srbiji, benzinac ili benizin+TNG, potrošnja do 10 litara TNG mi je prihvatljiva (auto bi sigurno konvertovao na TNG, ako ga već nema).

Gledam ponudu i za sada se izdvajaju sledeći modeli:

1. Chervolet Aveo sedan (2011 restyling), ako bi moglo sa 1.4 motorom, često su sa 1.2

2 Chervolet Cruze sedan 1.6, vidim da ga svi "obožavaju", preostran auto ali izgleda problematičan za održavanje, voleo bih da čujem utiske iz prve ruke od vlasnika.

3. Renault Fluence 1.6, kolega mi vozi dizel verziju i jako je zadovoljan ali ga on vozi kao baba i vrlo malo je prešao sa njim. Prostran auto, izgleda da ima problema sa kvalitetom materijala na dashboardu ali može se naći za pristojne pare...

4. Ford Focus 1.4 2011, ovo nije sedan ali bi mogao da prođe, nije mali auto i ne izgleda loše. Ne znam ništa oko Fordova ali ih bije loša reputacija kao polovnih kola, drugar je bio uzeo ženi fiestu polovnu, reako je da u životu neće forda više kupiti...

5. Kia Rio 2011 (treća generacija) sedan, brat mi je uzeo ovaj auto 2015 godine, prešao pola evrope sa njim, prezadovoljan. Ovaj se ne može naći baš za 4500 ali možda vredi čekati...

Eto, to je neka lista za sada, svaka vaša sugestija je dobrodošla. Znam da je moja dilema u pricipu: hoćeš previše za premalo para ali šta je tu je...
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od OMP »

od svega pomenutog sto se mene tice jedino fokus vredi i sto se tice izgleda i svega ostalog... taj 1.4 motor nije isao u verzije posle 2010. godista sto tebe zanima, isao je u restyle model do 2010. odlican motor ali po meni slab za fokusa, 1.6 je meni bolji izbor, kod verzije posle 2010. mi se ponuda benzinaca nesto ne svidja.

Sta fali toj fiesti, vrv je naleteo na krsinu neku, ako je to model od 2003-2008 odlicno su se pokazale posebno 1.4 motor u njima
Blackeyed
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 11 Jan 2021, 13:23

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Blackeyed »

Ne razumem se u Fordove tako da ne znam dokle je koja generacija išla, ako je tako kao što ti kažeš šta nije u redu sa ovim oglasom (iskreno, ovo mi je čak i sumnjivo mala cena, nešto ovde ne paše), jel laže godinu ili nešto drugo:

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ds-profile
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od OMP »

sad malo bacih pogled, nisam znao da je ova verzija isla i 2011. mislio sam da im je 2010. zadnja godina

nisam nesto prato cene ovih mladjih godista ali cena ovog jeste niska gledajuci ostale takve na oglasima , sa druge strane klot model i 1.4 motor sto dodatno smanjuje cenu ali ...???
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Bax »

Pisao sam vec kolega je uzeo Focusa 1.4 nesto kao 2010, sa nekih 40.000km, nesto skuplje ga je platio pre 1.5 godinu oko 5000e.

Vozio sam, i sto se mene tice auto kao model, utisak voznje, je fantastican za te pare, a motor je dovoljan. On je zaista zadovoljan, mada je njegov auto manje vise kao nov.

Treba znati da je taj auto bio oko 10.000e, na akciji kad je bio nov.

Meni bi to bio favorit, jer zaista pruza i nesto preko pukog prevoza. Oecaj na volanu je bolji od svega sto sam vozio, motor visokoturazni Yamahin benzinac, ali to nije za plin, taj motor ce upropastiti sa plinom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od nikaragva »

Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?

Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od OMP »

dobro to kako ide je relativan pojam, nekom je ok nekom nije, ja sam taj motor vozio u fiest i u njoj je manje vise ok ali fokus je oko 200kg tezi, ja licno preferiram najmanje 1.6 atmo motor kod te velicine vozila, potrosnja manje vise ista, registracija slicna a vise snage dobijas. Sto se plina tice, za tu km koju prelazis plin je totalno neisplativ i generalno vecina ovih savremenih motora nije pogodna za plin tako da ko zeli manju potrosu bolje ipak da razmisli i nekom malolitraznijiem dizelu.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od ftj »

1.6 benzin u fokusu je neki bas minimum za taj auto, ne znam kolko je 1.4 losiji.
Blackeyed
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 11 Jan 2021, 13:23

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Blackeyed »

nikaragva napisao: 12 Jan 2021, 10:53 Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?

Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Vrlo prosto, za 10.000 km ću potrošiti oko 800 litara benzina, ako je plin za oko (trenutno) 60 dinara jeftiniji od BMB 95 to ti dodje 48000 dinara uštede (oko 400 eur). Znači za godinu i po otplatiš investiciju, ostaje mi još 8.5 godina za korišćenje. Kakvih 50.0000 km? otkud ti to? Na TNG-u sa prešao preko 250.000 km, ne vidim problem sa njim.

Sada će tema da ode u offtopic a to nisam želeo, znači Ford Focus 1.6 bio mogao biti dobar kandidat, bar za sada.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Bax »

Nece, Fordovi 16v nisu za plin. To su kola za koja se najvise u praksi pokazalo, da bas razlupas motor sa plinom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Day Walker »

Ako te interesuje Fiat Bravo 1.4b 90ks 6G sa 100.000km, prva registracija 20.12.20210. biće uskoro na prodaju.
To je službeno vozilo mog oca, pa pošto ima nov, ne treba mu više ovaj.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
lami
Reactions:
Postovi: 3553
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od lami »

Ti si u tvojoj racunici stavio da ti auto trosi plina isto koliko i benzina. Ne znam koliko je to izvodljivo.
Takodje, nisi uracunao sto ce redovno odrzavanje da bude malo skuplje, isto ces imati, ako budes zadrzao auto neko vreme, reatest plina. Tako da je na tu kilometrazu velika zezancija, mala korist, ukoliko je uopste i ima, ali svakom svoje, ako volis tako, zasto bi objasnjavao bilo kome, samo gledaj da nadjes auto koji lepo podnosi plin.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Poslednja izmena od lami u 12 Jan 2021, 13:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Blackeyed
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 11 Jan 2021, 13:23

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Blackeyed »

Bax napisao: 12 Jan 2021, 12:52 Nece, Fordovi 16v nisu za plin. To su kola za koja se najvise u praksi pokazalo, da bas razlupas motor sa plinom.
OK, hvala na informaciji, ovo mi je baš korisno, da znam koje kombinacije nisu dobre pa da se ne zalećem u nešto što se pokazalo kao loše.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od nikaragva »

Blackeyed napisao: 12 Jan 2021, 12:48
nikaragva napisao: 12 Jan 2021, 10:53 Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?

Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Vrlo prosto, za 10.000 km ću potrošiti oko 800 litara benzina, ako je plin za oko (trenutno) 60 dinara jeftiniji od BMB 95 to ti dodje 48000 dinara uštede (oko 400 eur). Znači za godinu i po otplatiš investiciju, ostaje mi još 8.5 godina za korišćenje. Kakvih 50.0000 km? otkud ti to? Na TNG-u sa prešao preko 250.000 km, ne vidim problem sa njim.

Sada će tema da ode u offtopic a to nisam želeo, znači Ford Focus 1.6 bio mogao biti dobar kandidat, bar za sada.
Ne znam kako si došao do računice od 800 litara. Za to kilometražu ja recimo trebam oko 530 litara benzina. Ali dobro to je individualno.
Sam trošak ugradnje plina je potpuno nebitan spram ostalog maltreta (od propisa) kasnije.
Ali dobro da ne idemo u offtopic.
Ima na forumu u drugim temama prilično precizna računica za plin i benzin, a 10.000km je po njoj svakako daleko od isplativosti.
Blackeyed
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 11 Jan 2021, 13:23

Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji

Post od Blackeyed »

lami napisao: 12 Jan 2021, 13:03 Ti si u tvojoj racunici stavio da ti auto trosi plina isto koliko i benzina. Ne znam koliko je to izvodljivo.
Takodje, nisi uracunao sto ce redovno odrzavanje da bude malo skuplje, isto ces imati, ako budes zadrzao auto neko vreme, reatest plina. Tako da je na tu kilometrazu velika zezancija, mala korist, ukoliko je uopste i ima, ali svakom svoje, ako volis tako, zasto bi objasnjavao bilo kome, samo gledaj da nadjes auto koji lepo podnosi plin.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Sekvent troši skoro isto plina i benzina, reatest plina ti je 50 e, servis gasnog uređaja ti je 20-tak eura na 2 godine. Nije stvar šta ja volim već šta mogu da priuštim. Naravno, ovo sve ima smisla ako ja auto planiram da zadržim bar 5 godina (a planiram). Ne bih dalje na ovu temu, poenta je da nađem auto koji podnosi plin a zadovoljava gornje kriterijume....
Odgovori