Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Pozdrav ljudi,
muku mučim da nadjem pristojan auto za porodicu (4 člana). Sada vozim Lanosa 2001 godište, kod mene je od 2012 i prešao je za to vreme 100.000km, za 1800e koliko sam ga platio 2012 on je odradio fenomenalno. Nemam zamerke na koreance a pogotovo ne patim od stereotipa koji su kod nas uvreženi.
Evo uslova koje sam zamislio, pitanje je da li je to moguće zadovoljiti: do 4500e, ne stariji od 2010, po mogućstvu sedan (treba mi mesta), 4/5 vrata, do 150000 km, prva registracija u Srbiji, benzinac ili benizin+TNG, potrošnja do 10 litara TNG mi je prihvatljiva (auto bi sigurno konvertovao na TNG, ako ga već nema).
Gledam ponudu i za sada se izdvajaju sledeći modeli:
1. Chervolet Aveo sedan (2011 restyling), ako bi moglo sa 1.4 motorom, često su sa 1.2
2 Chervolet Cruze sedan 1.6, vidim da ga svi "obožavaju", preostran auto ali izgleda problematičan za održavanje, voleo bih da čujem utiske iz prve ruke od vlasnika.
3. Renault Fluence 1.6, kolega mi vozi dizel verziju i jako je zadovoljan ali ga on vozi kao baba i vrlo malo je prešao sa njim. Prostran auto, izgleda da ima problema sa kvalitetom materijala na dashboardu ali može se naći za pristojne pare...
4. Ford Focus 1.4 2011, ovo nije sedan ali bi mogao da prođe, nije mali auto i ne izgleda loše. Ne znam ništa oko Fordova ali ih bije loša reputacija kao polovnih kola, drugar je bio uzeo ženi fiestu polovnu, reako je da u životu neće forda više kupiti...
5. Kia Rio 2011 (treća generacija) sedan, brat mi je uzeo ovaj auto 2015 godine, prešao pola evrope sa njim, prezadovoljan. Ovaj se ne može naći baš za 4500 ali možda vredi čekati...
Eto, to je neka lista za sada, svaka vaša sugestija je dobrodošla. Znam da je moja dilema u pricipu: hoćeš previše za premalo para ali šta je tu je...
muku mučim da nadjem pristojan auto za porodicu (4 člana). Sada vozim Lanosa 2001 godište, kod mene je od 2012 i prešao je za to vreme 100.000km, za 1800e koliko sam ga platio 2012 on je odradio fenomenalno. Nemam zamerke na koreance a pogotovo ne patim od stereotipa koji su kod nas uvreženi.
Evo uslova koje sam zamislio, pitanje je da li je to moguće zadovoljiti: do 4500e, ne stariji od 2010, po mogućstvu sedan (treba mi mesta), 4/5 vrata, do 150000 km, prva registracija u Srbiji, benzinac ili benizin+TNG, potrošnja do 10 litara TNG mi je prihvatljiva (auto bi sigurno konvertovao na TNG, ako ga već nema).
Gledam ponudu i za sada se izdvajaju sledeći modeli:
1. Chervolet Aveo sedan (2011 restyling), ako bi moglo sa 1.4 motorom, često su sa 1.2
2 Chervolet Cruze sedan 1.6, vidim da ga svi "obožavaju", preostran auto ali izgleda problematičan za održavanje, voleo bih da čujem utiske iz prve ruke od vlasnika.
3. Renault Fluence 1.6, kolega mi vozi dizel verziju i jako je zadovoljan ali ga on vozi kao baba i vrlo malo je prešao sa njim. Prostran auto, izgleda da ima problema sa kvalitetom materijala na dashboardu ali može se naći za pristojne pare...
4. Ford Focus 1.4 2011, ovo nije sedan ali bi mogao da prođe, nije mali auto i ne izgleda loše. Ne znam ništa oko Fordova ali ih bije loša reputacija kao polovnih kola, drugar je bio uzeo ženi fiestu polovnu, reako je da u životu neće forda više kupiti...
5. Kia Rio 2011 (treća generacija) sedan, brat mi je uzeo ovaj auto 2015 godine, prešao pola evrope sa njim, prezadovoljan. Ovaj se ne može naći baš za 4500 ali možda vredi čekati...
Eto, to je neka lista za sada, svaka vaša sugestija je dobrodošla. Znam da je moja dilema u pricipu: hoćeš previše za premalo para ali šta je tu je...
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
od svega pomenutog sto se mene tice jedino fokus vredi i sto se tice izgleda i svega ostalog... taj 1.4 motor nije isao u verzije posle 2010. godista sto tebe zanima, isao je u restyle model do 2010. odlican motor ali po meni slab za fokusa, 1.6 je meni bolji izbor, kod verzije posle 2010. mi se ponuda benzinaca nesto ne svidja.
Sta fali toj fiesti, vrv je naleteo na krsinu neku, ako je to model od 2003-2008 odlicno su se pokazale posebno 1.4 motor u njima
Sta fali toj fiesti, vrv je naleteo na krsinu neku, ako je to model od 2003-2008 odlicno su se pokazale posebno 1.4 motor u njima
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Ne razumem se u Fordove tako da ne znam dokle je koja generacija išla, ako je tako kao što ti kažeš šta nije u redu sa ovim oglasom (iskreno, ovo mi je čak i sumnjivo mala cena, nešto ovde ne paše), jel laže godinu ili nešto drugo:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ds-profile
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ds-profile
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
sad malo bacih pogled, nisam znao da je ova verzija isla i 2011. mislio sam da im je 2010. zadnja godina
nisam nesto prato cene ovih mladjih godista ali cena ovog jeste niska gledajuci ostale takve na oglasima , sa druge strane klot model i 1.4 motor sto dodatno smanjuje cenu ali ...???
nisam nesto prato cene ovih mladjih godista ali cena ovog jeste niska gledajuci ostale takve na oglasima , sa druge strane klot model i 1.4 motor sto dodatno smanjuje cenu ali ...???
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Pisao sam vec kolega je uzeo Focusa 1.4 nesto kao 2010, sa nekih 40.000km, nesto skuplje ga je platio pre 1.5 godinu oko 5000e.
Vozio sam, i sto se mene tice auto kao model, utisak voznje, je fantastican za te pare, a motor je dovoljan. On je zaista zadovoljan, mada je njegov auto manje vise kao nov.
Treba znati da je taj auto bio oko 10.000e, na akciji kad je bio nov.
Meni bi to bio favorit, jer zaista pruza i nesto preko pukog prevoza. Oecaj na volanu je bolji od svega sto sam vozio, motor visokoturazni Yamahin benzinac, ali to nije za plin, taj motor ce upropastiti sa plinom.
Vozio sam, i sto se mene tice auto kao model, utisak voznje, je fantastican za te pare, a motor je dovoljan. On je zaista zadovoljan, mada je njegov auto manje vise kao nov.
Treba znati da je taj auto bio oko 10.000e, na akciji kad je bio nov.
Meni bi to bio favorit, jer zaista pruza i nesto preko pukog prevoza. Oecaj na volanu je bolji od svega sto sam vozio, motor visokoturazni Yamahin benzinac, ali to nije za plin, taj motor ce upropastiti sa plinom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?
Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
dobro to kako ide je relativan pojam, nekom je ok nekom nije, ja sam taj motor vozio u fiest i u njoj je manje vise ok ali fokus je oko 200kg tezi, ja licno preferiram najmanje 1.6 atmo motor kod te velicine vozila, potrosnja manje vise ista, registracija slicna a vise snage dobijas. Sto se plina tice, za tu km koju prelazis plin je totalno neisplativ i generalno vecina ovih savremenih motora nije pogodna za plin tako da ko zeli manju potrosu bolje ipak da razmisli i nekom malolitraznijiem dizelu.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
1.6 benzin u fokusu je neki bas minimum za taj auto, ne znam kolko je 1.4 losiji.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Vrlo prosto, za 10.000 km ću potrošiti oko 800 litara benzina, ako je plin za oko (trenutno) 60 dinara jeftiniji od BMB 95 to ti dodje 48000 dinara uštede (oko 400 eur). Znači za godinu i po otplatiš investiciju, ostaje mi još 8.5 godina za korišćenje. Kakvih 50.0000 km? otkud ti to? Na TNG-u sa prešao preko 250.000 km, ne vidim problem sa njim.nikaragva napisao: 12 Jan 2021, 10:53 Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?
Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Sada će tema da ode u offtopic a to nisam želeo, znači Ford Focus 1.6 bio mogao biti dobar kandidat, bar za sada.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Nece, Fordovi 16v nisu za plin. To su kola za koja se najvise u praksi pokazalo, da bas razlupas motor sa plinom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Ako te interesuje Fiat Bravo 1.4b 90ks 6G sa 100.000km, prva registracija 20.12.20210. biće uskoro na prodaju.
To je službeno vozilo mog oca, pa pošto ima nov, ne treba mu više ovaj.
To je službeno vozilo mog oca, pa pošto ima nov, ne treba mu više ovaj.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Ti si u tvojoj racunici stavio da ti auto trosi plina isto koliko i benzina. Ne znam koliko je to izvodljivo.
Takodje, nisi uracunao sto ce redovno odrzavanje da bude malo skuplje, isto ces imati, ako budes zadrzao auto neko vreme, reatest plina. Tako da je na tu kilometrazu velika zezancija, mala korist, ukoliko je uopste i ima, ali svakom svoje, ako volis tako, zasto bi objasnjavao bilo kome, samo gledaj da nadjes auto koji lepo podnosi plin.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Takodje, nisi uracunao sto ce redovno odrzavanje da bude malo skuplje, isto ces imati, ako budes zadrzao auto neko vreme, reatest plina. Tako da je na tu kilometrazu velika zezancija, mala korist, ukoliko je uopste i ima, ali svakom svoje, ako volis tako, zasto bi objasnjavao bilo kome, samo gledaj da nadjes auto koji lepo podnosi plin.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Poslednja izmena od lami u 12 Jan 2021, 13:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
OK, hvala na informaciji, ovo mi je baš korisno, da znam koje kombinacije nisu dobre pa da se ne zalećem u nešto što se pokazalo kao loše.Bax napisao: 12 Jan 2021, 12:52 Nece, Fordovi 16v nisu za plin. To su kola za koja se najvise u praksi pokazalo, da bas razlupas motor sa plinom.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Ne znam kako si došao do računice od 800 litara. Za to kilometražu ja recimo trebam oko 530 litara benzina. Ali dobro to je individualno.Blackeyed napisao: 12 Jan 2021, 12:48Vrlo prosto, za 10.000 km ću potrošiti oko 800 litara benzina, ako je plin za oko (trenutno) 60 dinara jeftiniji od BMB 95 to ti dodje 48000 dinara uštede (oko 400 eur). Znači za godinu i po otplatiš investiciju, ostaje mi još 8.5 godina za korišćenje. Kakvih 50.0000 km? otkud ti to? Na TNG-u sa prešao preko 250.000 km, ne vidim problem sa njim.nikaragva napisao: 12 Jan 2021, 10:53 Kako ti se isplati plin za 10.000km godišnje?
Po meni je maltretiranje sa plinom isplativo tek za kilometraže od 50.000km i više.
Sada će tema da ode u offtopic a to nisam želeo, znači Ford Focus 1.6 bio mogao biti dobar kandidat, bar za sada.
Sam trošak ugradnje plina je potpuno nebitan spram ostalog maltreta (od propisa) kasnije.
Ali dobro da ne idemo u offtopic.
Ima na forumu u drugim temama prilično precizna računica za plin i benzin, a 10.000km je po njoj svakako daleko od isplativosti.
Re: Do 4500, ne starije od 2010, kupljeno u Srbiji
Sekvent troši skoro isto plina i benzina, reatest plina ti je 50 e, servis gasnog uređaja ti je 20-tak eura na 2 godine. Nije stvar šta ja volim već šta mogu da priuštim. Naravno, ovo sve ima smisla ako ja auto planiram da zadržim bar 5 godina (a planiram). Ne bih dalje na ovu temu, poenta je da nađem auto koji podnosi plin a zadovoljava gornje kriterijume....lami napisao: 12 Jan 2021, 13:03 Ti si u tvojoj racunici stavio da ti auto trosi plina isto koliko i benzina. Ne znam koliko je to izvodljivo.
Takodje, nisi uracunao sto ce redovno odrzavanje da bude malo skuplje, isto ces imati, ako budes zadrzao auto neko vreme, reatest plina. Tako da je na tu kilometrazu velika zezancija, mala korist, ukoliko je uopste i ima, ali svakom svoje, ako volis tako, zasto bi objasnjavao bilo kome, samo gledaj da nadjes auto koji lepo podnosi plin.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока