Hvala, krenuo ka tome još prošle godine, došlo mi iz dupeta u glavu, da prostite..
Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Ma ti si veliki gotivac i dobar lik, posten si, to je najvaznije, problem je kada to podrivaju ljudi kojima si ukazao poverenje da vode neke stvari a nisi u mogucnosti da se stavis u kozu musterije da vidis kako je njoj u odnosu sa tim ljudima... Je l bese Goran na prijemu, tako se zove? E na njega mislim na primer.
Voleo bih da servis ne bude prosecan i da se ne zadovoljavas time vec da bude iznadprosecan, fenomenalan, kakav je verovatno i bio u nekom momentu.
Ono sto si napravio od posla sa delovima je cudesno i cesto te u nekim pricama sa drugarima spominjem kao role model coveka sa fenomenalnim biznisom kakav bih i sam voleo da imam.
Sve najbolje zelim u buducnosti!
Voleo bih da servis ne bude prosecan i da se ne zadovoljavas time vec da bude iznadprosecan, fenomenalan, kakav je verovatno i bio u nekom momentu.
Ono sto si napravio od posla sa delovima je cudesno i cesto te u nekim pricama sa drugarima spominjem kao role model coveka sa fenomenalnim biznisom kakav bih i sam voleo da imam.
Sve najbolje zelim u buducnosti!
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Žao mi je što si na prvom mestu zdravlje izgubio, a na drugom što se neke stvari godinama vuku i ponavljaju.
Ako je cilj da Trio Servis bude Lav Auto (jer s Macurom nisam imao iskustva), mislim da treba da batališ tu priču i okreneš se Isuzuu, Hondi, pojma nemam kome.
Onoliko koliko te ja poznajem, da se razumemo, nemoj zameriti.
Ako je cilj da Trio Servis bude Lav Auto (jer s Macurom nisam imao iskustva), mislim da treba da batališ tu priču i okreneš se Isuzuu, Hondi, pojma nemam kome.
Onoliko koliko te ja poznajem, da se razumemo, nemoj zameriti.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10654
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Obrisani post je bio maliciozan i prosto mu nije mesto u ovakvoj temi, pogotovo ne posle prve negativne recenzije nakon dugog idilicnog perioda. Pedja je, kako smo i navikli ovde, bio fer i njegovo pisanje ne sme biti povod da prica krene u ruznom pravcu. Dakle, iskustva, bilo pozitivna ili negativna, za forum su dobrodosla. Za Trio sta je dobro, u to ne ulazim. S obzirom da je obrisan post u kome je pomenut drugi servis, nije bilo potrebe za nastavkom price. Ovako ispada da se koristi prilika da se konkurencija omalovazi. Taj servis, iako je bila cista provokacija, pomenut je sifrovano (evo, ja prvi nisam znao o cemu se radi), post je obrisan, i sada ipak citamo negativne stvari o njima. Ako i ima nesto o njima da se kaze, neka to bude od strane musterije, ne od konkurencije. I u nekoj drugoj temi, podrazumeva se. Nema sevisa u koji nisu dolazili klijenti nezadovoljni prethodnim servisom. Dolaze i tebi, i nekom drugom od tebe. To je normalno.
- Uroš S.
- Postovi: 10934
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line 2020 | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
To Mekdonalds znači da u svakom kutku sveta ja dobijem isti burger bez izuzetka. Ako je triput usluga top, a četvrti put nije, onda pljeskovac.
Zaposleni moraju i još kako mogu da se motivišu da 'grizu' kao da je njihovo. To radi poslodavac. Ako zaposleni ne grizu najčešće će biti da je do poslodavca.
Na primer, da im se da bude njihovo.
Par %, uradi se trijaža ko to zaslužuje, zašto, napravi se ozbiljan ugovor (plato se iskusan advokat) šta može da radi s tim udelom, šta su uslovi da zadrži a šta je uslov da dobije još, i čas posla ima da grizu i da ti zarađuju i sebi i tebi više para nego što si ti zaradio.
Ovo je uobičajeno u svetu bar stotinak godina, a kod nas vlasnici ne daju. Zato ništa ne traje duže od jedne generacije, a kao što vidimo i u jednoj deceniji može ide gore dole.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Zaposleni moraju i još kako mogu da se motivišu da 'grizu' kao da je njihovo. To radi poslodavac. Ako zaposleni ne grizu najčešće će biti da je do poslodavca.
Na primer, da im se da bude njihovo.
Par %, uradi se trijaža ko to zaslužuje, zašto, napravi se ozbiljan ugovor (plato se iskusan advokat) šta može da radi s tim udelom, šta su uslovi da zadrži a šta je uslov da dobije još, i čas posla ima da grizu i da ti zarađuju i sebi i tebi više para nego što si ti zaradio.
Ovo je uobičajeno u svetu bar stotinak godina, a kod nas vlasnici ne daju. Zato ništa ne traje duže od jedne generacije, a kao što vidimo i u jednoj deceniji može ide gore dole.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
U dve rečenice je sve objašnjeno: Digao je promet sa 0.5 na 3 mio. za par godina. I prešaltao se na biznis klijentelu. Svaka čast i srećno!
Što se tiče zdravlja,klasnična priča svakoga preduzetnika- troši svoje zdravlje da zaradi pare,pa posle bude obrnuto tj. troši pare da povrati zdravlje. Jebiga, takav je život.
Što se tiče zdravlja,klasnična priča svakoga preduzetnika- troši svoje zdravlje da zaradi pare,pa posle bude obrnuto tj. troši pare da povrati zdravlje. Jebiga, takav je život.
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Lav auto i Macura, zaobilazim u širokom luku, upravo zbog načina kako rade, poslovne etike.
Gledaju da uzmu što više para pa intervenciju proglašavaju za svoj ekstremni težak posao zlata vredan.
O Mc tek ne bih, franšize, poznate po tome da se hraniš kod njih baš kada si gladan, obično najgori do prosečni kvalitet hrane koji se može dobiti na nekoj lokaciji. Uz prateći Koka Kola otrov.
Jedino dobro je što uvek znaš na čemu si, uvek isti nivo usluge i hrane, nećeš se otrovati ma gde da se nalazi i za par sati će se popuniti želja za hranom.
Lično mišljenje ako mogu da biram, izbegavam firme gde klijenta vide kao pokretni profit. Nebitno koja branša.
Gledaju da uzmu što više para pa intervenciju proglašavaju za svoj ekstremni težak posao zlata vredan.
O Mc tek ne bih, franšize, poznate po tome da se hraniš kod njih baš kada si gladan, obično najgori do prosečni kvalitet hrane koji se može dobiti na nekoj lokaciji. Uz prateći Koka Kola otrov.
Jedino dobro je što uvek znaš na čemu si, uvek isti nivo usluge i hrane, nećeš se otrovati ma gde da se nalazi i za par sati će se popuniti želja za hranom.
Lično mišljenje ako mogu da biram, izbegavam firme gde klijenta vide kao pokretni profit. Nebitno koja branša.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Na tržištu ima mesta za sve i to je lepota biznisa, kako za one koji pružaju uslugu, tako i za one koji je traže. Zato svako bira po sebi i to je skroz ok.
Najgori je monopolizam,
Najgori je monopolizam,
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Kamo srece da svi servisi imaju ovakvu temu.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30997
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Jedna od stvari zbog kojih te izuzetno cenim je to što si uvek otvoren i rad za saradnju sa svima. Nikad lošu reč nisam čuo od tebe za bilo koga u branši, bilo servis bilo prodaja.
Što bi se reklo, gde čeljad nisu besna ni kuća nije tesna.
Otvoreno iznosiš informacije o poslovanju što obično ljudi kriju. Sve to u cilju da mi bolje razumemo koliko je zahtevno voditi celu priču, pored porodice i svega ostalog.
Može sve to i drugačije. Ti si odabrao ovaj, teži put. Zato te i veoma poštujem.
Za bolest nisam znao, te mi je žao što to čujem. Čuvaj se.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Što bi se reklo, gde čeljad nisu besna ni kuća nije tesna.
Otvoreno iznosiš informacije o poslovanju što obično ljudi kriju. Sve to u cilju da mi bolje razumemo koliko je zahtevno voditi celu priču, pored porodice i svega ostalog.
Može sve to i drugačije. Ti si odabrao ovaj, teži put. Zato te i veoma poštujem.
Za bolest nisam znao, te mi je žao što to čujem. Čuvaj se.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
znači vama je bitno da se vlasnik ISUZU vozila oseća zadovoljnim,? Onda ne bi trebalo raditi druga vozila dok se ne otvori drugi servis jer ovako sakupljate nezadovoljne korisnike.TRIO_driver je napisao: ↑24 Jan 2021, 21:42Sa druge strane, vremenom su se menjali i ciljevi i profil kupca kome težimo, a ja sam shvatio kroz vreme da prosto nema šanse da svakom ugodim, već da treba da ugodim onom kupcu koji je naša ciljna grupa, i ako se on oseća zadovoljnim, mi smo na pravom putu.
Sa druge strane ne razumem baš najbolje kako je ovo moguće, da li se više pažnje i drugačije postupa sa vlasnicima ISUZUa nego ostalih vozila?
I mislim da bi trebalo da promenite praksu obavezne zamene okvira tablica svakom vozilu koje uđe u servis. Dovoljno je jedno pitanje vlasniku da li da zamenite okvire.
To je bila i moja primedba između još nekih, koje su napisane u onoj drugoj temi.
što se tiče zdravlja, sve najbolje. Smanji stres koliko je to danas moguće.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Povećali su promet ŠEST PUTA za 7 godina poslovanja, i opet vas par ladno imate herca da im pridikujete i delite poslovne savete? Što se ono kaže, Srbija indeed
Umesto držanja slova uzmite svesku u ruke pa pitajte za savet.
Umesto držanja slova uzmite svesku u ruke pa pitajte za savet.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Ciljna grupa se odnosi na klijente servisa, koji ne voze Isuzu. Bili to krajnji korisnici, flotni, azijatskog ili evropskog brenda..
Kao što rekoh, usled rasta i bolje fokusiranosti (da bi smo smanjili ovakve probleme kojih ima, i to ne krijem), razdvojiće se biznisi na dva - jedan samo Isuzu, a drugi sve ostalo.
Jedino što će im biti zajedničko u ovoj fazi rada pa nadalje jeste isti vlasnik i infrastruktura, inače će ići svojim putem na tržištu nezavisno jedni od drugih.
Naša priča je jako specifična, i firmi poput nas skoro da nema na tržištu - ni premali, ni preveliki, uvek nešto između..
Na papiru ja sve znam šta treba uraditi, ali vreme, novac, ljudi (sposobni ljudi koji znaju posao, od poverenja, i koji mogu da isprate - stvaraju se godinama), nepredviđene tržišne i životne okolnosti, sve to ne ide kad pucneš prstom, mnogo tu ima problema i rada.
U tom procesu ćemo nešto izgubiti, nešto dobiti, ali prosto tako je..
Nezadovoljan postojeći klijent će postati bivši i biti antireklama na neki način, umesto da se borimo za nove, bolje je postojeće zadržati (trebalo bi da je to jeftnije).
Međutim, iskustvo mi je pokazalo da dođu jedni, odu drugi, neki se vrate, neki prodaju auto, neki kupe, negde šetaju između majstora u krug, sve je moguće.
Meni je bitno da ima posla i da su kapaciteti uposleni.
Ja lično svojim prijateljima sve završim, pogotovo ako je to neka egzotika koja me drži, ali u ostalih 99% to rade moji zaposleni, čiji je to posao i za šta dobijaju platu.
A moje je da nađem način (možda na način kako je gore navedeno) kako da oni svoj posao rade kako treba.
Kod nas je smena generacija već urađena, idemo ka 30 godina firme, tako da glavni sudija na tržištu zvani klijenti presuđuje rastemo, stojimo ili padamo, i to je to.
Kao što rekoh, usled rasta i bolje fokusiranosti (da bi smo smanjili ovakve probleme kojih ima, i to ne krijem), razdvojiće se biznisi na dva - jedan samo Isuzu, a drugi sve ostalo.
Jedino što će im biti zajedničko u ovoj fazi rada pa nadalje jeste isti vlasnik i infrastruktura, inače će ići svojim putem na tržištu nezavisno jedni od drugih.
Naša priča je jako specifična, i firmi poput nas skoro da nema na tržištu - ni premali, ni preveliki, uvek nešto između..
Na papiru ja sve znam šta treba uraditi, ali vreme, novac, ljudi (sposobni ljudi koji znaju posao, od poverenja, i koji mogu da isprate - stvaraju se godinama), nepredviđene tržišne i životne okolnosti, sve to ne ide kad pucneš prstom, mnogo tu ima problema i rada.
U tom procesu ćemo nešto izgubiti, nešto dobiti, ali prosto tako je..
Nezadovoljan postojeći klijent će postati bivši i biti antireklama na neki način, umesto da se borimo za nove, bolje je postojeće zadržati (trebalo bi da je to jeftnije).
Međutim, iskustvo mi je pokazalo da dođu jedni, odu drugi, neki se vrate, neki prodaju auto, neki kupe, negde šetaju između majstora u krug, sve je moguće.
Meni je bitno da ima posla i da su kapaciteti uposleni.
Ja lično svojim prijateljima sve završim, pogotovo ako je to neka egzotika koja me drži, ali u ostalih 99% to rade moji zaposleni, čiji je to posao i za šta dobijaju platu.
A moje je da nađem način (možda na način kako je gore navedeno) kako da oni svoj posao rade kako treba.
Kod nas je smena generacija već urađena, idemo ka 30 godina firme, tako da glavni sudija na tržištu zvani klijenti presuđuje rastemo, stojimo ili padamo, i to je to.
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
+1Vladapetr je napisao:Povećali su promet ŠEST PUTA za 7 godina poslovanja, i opet vas par ladno imate herca da im pridikujete i delite poslovne savete? Što se ono kaže, Srbija indeed
Umesto držanja slova uzmite svesku u ruke pa pitajte za savet.
Svi sve znaju bolje, a rade u tudjem sistemu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Vaši utisci o TRIO motors i TRIO servis
Ako se na mene odnosilo, ja radim u svom sistemu
Takvo povećanje prometa je za divljenje i nije lako uspeti u tome. Isto kao što nije lako i održati promet na tom nivou ili ga još povećati. Firma ima dugu tradiciju i radi uspešno, ne vidim ništa loše u iznetom zapažanju sa strane korisnika usluga. Takav je i naslov teme
Takvo povećanje prometa je za divljenje i nije lako uspeti u tome. Isto kao što nije lako i održati promet na tom nivou ili ga još povećati. Firma ima dugu tradiciju i radi uspešno, ne vidim ništa loše u iznetom zapažanju sa strane korisnika usluga. Takav je i naslov teme