Autodijagnostika ELM 327
Autodijagnostika ELM 327
Nabavio sam autodijagnostiku ELM 327 bluetooth. Jos je nisam isprobao, vjerujte da se nesto bojim da je prikljucim na auto. Interesuje me da li neko ima iskustva sa navedenom dijagnostikom i kako se pokazala. Hvala na odgovoru.
Re: Autodijagnostika ELM 327
Zaboravio sam staviti sliku autodijagnostike.
- Prikačeni fajlovi
-
- ELM 327.JPG (40.82 KiB) Pogledano 9348 puta
Re: Autodijagnostika ELM 327
Naojobicniji citac, ako se dobro secam. Moras da instaliras i aplikaciju na telefonu. Mislim da me je nesto zezalo, da nije hteo da se poveze iz prve. U svakom slucaju, parametre i greske ces moci da ocitas, neke. Za ozbiljnije stvari mora prava dojagnostika.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Autodijagnostika ELM 327
JA imam istu takvu, posluzice za citanje motornih greski, i ocitavanje raznih parametara iz motora, takodje moze i da brise greske.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Autodijagnostika ELM 327
Hvala na odgovoru
- mitar1982
- Postovi: 329
- Pridružio se: 11 Maj 2019, 14:45
- Garaža: Opel Insignia Sports Tourer SW 2.0 CDTI EDITION 110 hp
- Lokacija: NO
Re: Autodijagnostika ELM 327
Skroz ok, ja je koristim uz Torque aplikaciju i Vectru C. Može da očita dosta parametara i obriše greške. Malo smara povezivanje zbog kucanja PIN-a, i čudne bluetooth adrese.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
Re: Autodijagnostika ELM 327
i ja je imam par godina, jedino sto ne cita vozila starija od 2003
Re: Autodijagnostika ELM 327
Kako ne, čita i 2001. benzince a kod nekih kola čita i iz 90tih.
To je samo konverter protokola, od njega ne zavisi šta može da pročita već od softvera tj aplikacije.
A može da čita i druge ECU osim motornog, recimo kod Dacie Renoa i Lade može da se podešava osvetljenje, brisači programiraju....uz softver za ta vozila.
Fiat i Opel, neki modeli, isto može i drugo da očita osim motornog.
Bitno je samo adekvatan protokol za komunikaciju u softveru odabrati za dati model i godište auta.
ELM327 osim CAN BUS čita i K odnosno L signale.
Ovaj na slici je izgleda 2.1, on je malo ograničeniji.
Bolji je 1.5 ELM verzija.
To je samo konverter protokola, od njega ne zavisi šta može da pročita već od softvera tj aplikacije.
A može da čita i druge ECU osim motornog, recimo kod Dacie Renoa i Lade može da se podešava osvetljenje, brisači programiraju....uz softver za ta vozila.
Fiat i Opel, neki modeli, isto može i drugo da očita osim motornog.
Bitno je samo adekvatan protokol za komunikaciju u softveru odabrati za dati model i godište auta.
ELM327 osim CAN BUS čita i K odnosno L signale.
Ovaj na slici je izgleda 2.1, on je malo ograničeniji.
Bolji je 1.5 ELM verzija.
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Autodijagnostika ELM 327
Identičnu sam i ja skoro kupio sa namerom da prvenstveno na Picassu očitavam parametre oko dpf regeneracije.
Sa Torque pro aplikacijom što sam dobio link za preuzimanje nisam uopšte zadovoljan.Jako malo podataka očitava.
Uz veliku pomoć @markoue uspeo sam instalirati aplikaciju FAP (namenjena PSA grupaciji) koja daje baš dosta podataka i između svega i podatke o dpf regeneracijama,stanju dpf aditiva i slično.
Uz više desetina pokušaja nisam uspeo povezati Picassa (2014),C3 (2006) kao ni od druga Pug 308 (2015).
Sa Torque pro smo uspeli da povežemo sva tri auta,ali to što očitavamo i nije baš nešto u odnosu na to što bi trebalo da se prikaže sa FAP aplikacijom.
Da napomenem da sam isto instalirao aplikaciju Car scanner i sa njom smo se takođe povezali na sva 3 gore navedena auta.Pošto je to skinuto sa Google Play-a pošto je besplatna,ni ona ne obiluje sa mnogo podataka,ali je svakako bolja od Torque pro aplikacije.
Poslato sa Huawei P40 lite pomoću Tapatoka
Sa Torque pro aplikacijom što sam dobio link za preuzimanje nisam uopšte zadovoljan.Jako malo podataka očitava.
Uz veliku pomoć @markoue uspeo sam instalirati aplikaciju FAP (namenjena PSA grupaciji) koja daje baš dosta podataka i između svega i podatke o dpf regeneracijama,stanju dpf aditiva i slično.
Uz više desetina pokušaja nisam uspeo povezati Picassa (2014),C3 (2006) kao ni od druga Pug 308 (2015).
Sa Torque pro smo uspeli da povežemo sva tri auta,ali to što očitavamo i nije baš nešto u odnosu na to što bi trebalo da se prikaže sa FAP aplikacijom.
Da napomenem da sam isto instalirao aplikaciju Car scanner i sa njom smo se takođe povezali na sva 3 gore navedena auta.Pošto je to skinuto sa Google Play-a pošto je besplatna,ni ona ne obiluje sa mnogo podataka,ali je svakako bolja od Torque pro aplikacije.
Poslato sa Huawei P40 lite pomoću Tapatoka
Re: Autodijagnostika ELM 327
FAP aplikacija ne radi sa klon ELM327, piše u uputstvu od aplikacije.
Koristi posebne modemske komande koje nisu generički podržane.
Torque pro je aplikacija po nameni više kao board computer nego dijagnostički skaner.
Ima drugih aplikacija koje očitavaju trimove goriva, lambda sondu i svašta što pokazuje sagorevanje a time i postavljanje dijagnoze, a koje rade uz klon ELM327 po standardnim protokolima.
Koristi posebne modemske komande koje nisu generički podržane.
Torque pro je aplikacija po nameni više kao board computer nego dijagnostički skaner.
Ima drugih aplikacija koje očitavaju trimove goriva, lambda sondu i svašta što pokazuje sagorevanje a time i postavljanje dijagnoze, a koje rade uz klon ELM327 po standardnim protokolima.
Re: Autodijagnostika ELM 327
probao sam na vise benzinaca i dizela starijih od 2003, mahom 2001-2003 i nije htelo, evo i sad na pezo 307 hdi 2003 nece da cita a na 2004 isti auto i motor hoce, uzimao sam i od drugara njegov elm da probam reko mozda ovaj moj nece ali i sa njegovim ista prica ali nije ni bitno svakako mi vise i ne treba za ta starija kola
Re: Autodijagnostika ELM 327
Nije svaki klon ELM327 isti, a ni ispravan.
Moj čita Fiata 2000., čita Opela 2001. čita 307 HDi 2003., čita sve do sada aute koji su probani.
Kod nekih više parametara, kod nekih manje. Negde hoće trimove goriva, negde neće.
Kod svih očitava greške u najavi, trajne greške, i briše ih.
Koristim najčešće inCardoc aplikaciju za obradu podataka.
Stari, novi auto nema skoro uticaja, bitno je da se koristi adekvatni protokol za dato vozilo uz odgovarajuću brzinu konekcije.
Od 1995, je OBD2 standardizovan, modeli posle toga prodavani trebalo bi da budu u okviru standarda, mada ima budževina od strane fabrika pa im auti nisu u zadatim pravilioma očitavanja.
Moj čita Fiata 2000., čita Opela 2001. čita 307 HDi 2003., čita sve do sada aute koji su probani.
Kod nekih više parametara, kod nekih manje. Negde hoće trimove goriva, negde neće.
Kod svih očitava greške u najavi, trajne greške, i briše ih.
Koristim najčešće inCardoc aplikaciju za obradu podataka.
Stari, novi auto nema skoro uticaja, bitno je da se koristi adekvatni protokol za dato vozilo uz odgovarajuću brzinu konekcije.
Od 1995, je OBD2 standardizovan, modeli posle toga prodavani trebalo bi da budu u okviru standarda, mada ima budževina od strane fabrika pa im auti nisu u zadatim pravilioma očitavanja.
Re: Autodijagnostika ELM 327
ovaj moj ne samo da ne cita nego ne moze ni da se poveze sa starijim vozilima od 2003, kupljen pre 5-6 godina mozda i malo vise ne znam ali nebitno
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Autodijagnostika ELM 327
Meni elm v1.5 nije hteo da čita bmw 2004. Tj ni da se poveže. Isti uređaj radi na nekoliko raznih drugih mlađih automobila.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Autodijagnostika ELM 327
Izgleda da baš i nije nešto pouzdan taj Elm327 ili ima tu različitih verzija samog bluetooth uređaja.
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока