Vožnja kamiona u Kanadi - opšta diskusija
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Sto se tice uslova znam ljude koji ih ispunjavaju odmah. I sam bih pristao, bez problema. Prica je, u teoriji skroz korektna, i nemam nekih posebnih zamerki.
E sad, deo oko placanja se meni nikako ne svidja. Nista ne prejudiciram ili tvrdim, ali 3,5-4,5k eura da neko plati za nesto unapred(ne kazem da nece biti ljudi-naivnih ili ne, zavisi iz kojeg ugla posmatras) sto je manje ili vise imaginarno....
Ok radio sam preko, i znam koliko sta moze da kosta, ako se ide legalno i regularno.
Ja bih recimo rado potpisao ugovor da idem, gorenavedeni uslovi mi ne predstavljaju problem, ali da se recimo suma koja je potrebno za polaganje naplacuje iz zarade. Pa makar i 20-30% na godinu dana, nema problema. SVe zavisi naravno kolika je zarada. Ako je dobra, mozda bih mogao da pristanem na 50% odbitka.
P.S: dosta nasih ljudi obicno sve uzima zdravo za gotovo: smestaj=minimum 3* itd itd...niko nece realno da prihvati stvari.
P.S.S: reeetko koji vozac slepera u internacionalnom transportu ima dobru zaradu... najveci deo ljudi izadje izmedju 500-1000e mesecno(u najboljem)...realno do 500e ostane cisto(zarada)...sverc-komerc ne racunam
E sad, deo oko placanja se meni nikako ne svidja. Nista ne prejudiciram ili tvrdim, ali 3,5-4,5k eura da neko plati za nesto unapred(ne kazem da nece biti ljudi-naivnih ili ne, zavisi iz kojeg ugla posmatras) sto je manje ili vise imaginarno....
Ok radio sam preko, i znam koliko sta moze da kosta, ako se ide legalno i regularno.
Ja bih recimo rado potpisao ugovor da idem, gorenavedeni uslovi mi ne predstavljaju problem, ali da se recimo suma koja je potrebno za polaganje naplacuje iz zarade. Pa makar i 20-30% na godinu dana, nema problema. SVe zavisi naravno kolika je zarada. Ako je dobra, mozda bih mogao da pristanem na 50% odbitka.
P.S: dosta nasih ljudi obicno sve uzima zdravo za gotovo: smestaj=minimum 3* itd itd...niko nece realno da prihvati stvari.
P.S.S: reeetko koji vozac slepera u internacionalnom transportu ima dobru zaradu... najveci deo ljudi izadje izmedju 500-1000e mesecno(u najboljem)...realno do 500e ostane cisto(zarada)...sverc-komerc ne racunam
Poslednja izmena od superboss u 20 Nov 2012, 15:16, izmenjeno 1 put ukupno.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Drugar je radio za tuborg i zaradjivao je oko 2.000 - 2.500 eura, a mesecno je kuci bio ne vise od 5 dana .
EDIT: pored piva, prevozio je i promo materijal i svasta nesto za scenu za koncerte koje je tuborg sponzorisao u regionu...
EDIT: pored piva, prevozio je i promo materijal i svasta nesto za scenu za koncerte koje je tuborg sponzorisao u regionu...
-
- Postovi: 72
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:10
- Lokacija: MoonZe
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
@superboss:
I ja bih voleo da je to moguće, samo mi reci na koji način da eventualni vozač garantuje investiciju od 2000+ CAN$ za školu vožnje ?! Niko neće uložiti u čoveka toliku kintu bez nekakve garancije. Veruj mi da sam intenzivno razmišljao o toj varijanti i nisam našao odgovor...
Elem, Imajte na umu da ovde govorimo o prosečnom slučaju, kad čovek čim krene da radi uspeva da uštedi cca 500 ojra, dok za godinu dana uspeva da ostavi sa strane min 1000 ojra (ili više, zavisi kako radi) bez odricanja od bilo čega za njega lično. Ima sve što mu treba. A ako odluči da ponovi krug od dve godine ne kreće iz početka, već nastavlja gde je stao dok tako želi...
I ja bih voleo da je to moguće, samo mi reci na koji način da eventualni vozač garantuje investiciju od 2000+ CAN$ za školu vožnje ?! Niko neće uložiti u čoveka toliku kintu bez nekakve garancije. Veruj mi da sam intenzivno razmišljao o toj varijanti i nisam našao odgovor...
Elem, Imajte na umu da ovde govorimo o prosečnom slučaju, kad čovek čim krene da radi uspeva da uštedi cca 500 ojra, dok za godinu dana uspeva da ostavi sa strane min 1000 ojra (ili više, zavisi kako radi) bez odricanja od bilo čega za njega lično. Ima sve što mu treba. A ako odluči da ponovi krug od dve godine ne kreće iz početka, već nastavlja gde je stao dok tako želi...
Poslednja izmena od prolupator u 20 Nov 2012, 15:24, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Za vozace kamiona u SRB prilicno ozbiljna svota. Doduse, mnogo je tu promenljivih koje ne znamo: da li je radio bas za njih, ili je samostalni autoprevoznih angazovan da vozi za tuborg, ili neka treca varijanta...
Ja sam radio preko, i kao porodican covek mogu samo da primetim: ako Vam ostane manje od 1000e da mozete da pustite kuci, ne isplati se.
E sad, meni bi Canada bila interesantna iz jos jednor razloga-dugorocno da svi predjemo tamo....ali dok se to ne desi, realno je za ocekivati jedan solidan kereci zivot.
Ne kazem ja da si ti napisao nesto nerealno. Da je ovo normalna zemlja kao sto nije, sve to izgleda super...medjutim 3-4k eura predstavlja ozbiljnu investiciju za narod sa standardom kao nas. Jedino to vidim kao potencijalni problem.
Ja sam radio preko, i kao porodican covek mogu samo da primetim: ako Vam ostane manje od 1000e da mozete da pustite kuci, ne isplati se.
E sad, meni bi Canada bila interesantna iz jos jednor razloga-dugorocno da svi predjemo tamo....ali dok se to ne desi, realno je za ocekivati jedan solidan kereci zivot.
Ne kazem ja da si ti napisao nesto nerealno. Da je ovo normalna zemlja kao sto nije, sve to izgleda super...medjutim 3-4k eura predstavlja ozbiljnu investiciju za narod sa standardom kao nas. Jedino to vidim kao potencijalni problem.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
-
- Postovi: 72
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:10
- Lokacija: MoonZe
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Istina...superboss napisao:medjutim 3-4k eura predstavlja ozbiljnu investiciju za narod sa standardom kao nas. Jedino to vidim kao potencijalni problem.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Koliko znam radio je direktno za njih...
@prolupator
Iskustvo par drugara sa kojima sam bio u USA 2008. god je sledece :
momci su ciljano zapalili iz San Diega u Cikago da voze kamion. Bili su bez predhodnog iskustva, dakle morali su da polazu tamo o svom trosku i cekali su posao po par meseci. Kad su krenuli da voze bili su u paru sa dosta iskusnim vozacima kako bi sto pre usli u stos... U tom periodu ''vezbanja'' su imali smesnu kintu, a to je trajalo sigurno nekih 5-6 meseci... Sve ovo su radili jer su bili svesni da kada dobiju status pravog vozaca da ce imati odlicne pare.
Voze se veliki kamioni njuskasi sa spavacim kabinama iza kabine za voznju. Jedino kad staju je na pumpama da natoce gorivo napune rezervoare za vodu i izbace fekalije iz kamiona .U americi ne postoji limit za duzinu voznje u cugu po jednom vozacu, tako da se sve svodi na dogovor vozaca, ja vozim 10 ti 10 sati... Najbitnije je da se ispostuje vremenski rok koliko ko vozi je nebitno... Ture su tako organizovane da se gleda da kamion se nikada ne vozi prazan ili sto krace da se vozi prazan. KAd se desi da mora da se ceka duze na istovar-utovar, ne mora da se kunta u kabini, frirma placa smestaj.
Mnogo je psiholoski tesko, budi svestan , da neko treba da se bukvalno odrekne par godina svog zivota i da jednio sto te ljude odrzava u zivotu je pomisao da ce nakon 2-3-4 godine imati 100-150.000 USD ( mozda i vise) na racunu.
@prolupator
Iskustvo par drugara sa kojima sam bio u USA 2008. god je sledece :
momci su ciljano zapalili iz San Diega u Cikago da voze kamion. Bili su bez predhodnog iskustva, dakle morali su da polazu tamo o svom trosku i cekali su posao po par meseci. Kad su krenuli da voze bili su u paru sa dosta iskusnim vozacima kako bi sto pre usli u stos... U tom periodu ''vezbanja'' su imali smesnu kintu, a to je trajalo sigurno nekih 5-6 meseci... Sve ovo su radili jer su bili svesni da kada dobiju status pravog vozaca da ce imati odlicne pare.
Voze se veliki kamioni njuskasi sa spavacim kabinama iza kabine za voznju. Jedino kad staju je na pumpama da natoce gorivo napune rezervoare za vodu i izbace fekalije iz kamiona .U americi ne postoji limit za duzinu voznje u cugu po jednom vozacu, tako da se sve svodi na dogovor vozaca, ja vozim 10 ti 10 sati... Najbitnije je da se ispostuje vremenski rok koliko ko vozi je nebitno... Ture su tako organizovane da se gleda da kamion se nikada ne vozi prazan ili sto krace da se vozi prazan. KAd se desi da mora da se ceka duze na istovar-utovar, ne mora da se kunta u kabini, frirma placa smestaj.
Mnogo je psiholoski tesko, budi svestan , da neko treba da se bukvalno odrekne par godina svog zivota i da jednio sto te ljude odrzava u zivotu je pomisao da ce nakon 2-3-4 godine imati 100-150.000 USD ( mozda i vise) na racunu.
- TheWickerMan
- Postovi: 11119
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Koliko god nekom neraealno delovalo , ovakvo je stanje ... momdrugaru ostaje čisto oko 6k $ mesečno,svaki drugi vikend po dva dana je "kući" u Čikagu ... ali zato su pare odličneigorche20 napisao: Mnogo je psiholoski tesko, budi svestan , da neko treba da se bukvalno odrekne par godina svog zivota i da jednio sto te ljude odrzava u zivotu je pomisao da ce nakon 2-3-4 godine imati 100-150.000 USD ( mozda i vise) na racunu.

Re: Vožnja kamiona u Kanadi
I ostali vozači su retko kad kući, ali taj posao od 2000-2500 evra za vožnju kamiona je za većinu šofera iz Srbije san.igorche20 napisao:Drugar je radio za tuborg i zaradjivao je oko 2.000 - 2.500 eura, a mesecno je kuci bio ne vise od 5 dana .
EDIT: pored piva, prevozio je i promo materijal i svasta nesto za scenu za koncerte koje je tuborg sponzorisao u regionu...
Verujem da je taj posao koji je tvoj drug imao izuzetno teško dobiti.
Znam npr. i da ukrajinski šoferi zarade oko 700e mesečno, a nikad nisu kući.
Da mi neko obeća takav posao, odmah ću se posrati na sadašnji posao i baciti na pribavljanje dozvole, imam gde da naučim da vozim. Za 3-4 godine ću rešiti većinu problema koje imam i naći neki posao u mom mestu, da budem kući.
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Na taj posao otici jedino ako se moze minimum 10000eura zaraditi cisto za mesec dana,ali ja ni tad...hebo osovinu i takav zivot
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
@nikaragva
Ja mislio da je oko 2.000 prosek, tj 500 eura gore/dole za vozace koji voze inostranstvo...
Ja mislio da je oko 2.000 prosek, tj 500 eura gore/dole za vozace koji voze inostranstvo...
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Koliko sam upucen sad je u srbiji oko 1000-1200 e plata za medjuanrodnu spediciju....
kuci nikad, jedan dan u deset dana, mozda
kuci nikad, jedan dan u deset dana, mozda
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
@nikaragva
preporucio bih ti da se istestiras na jedno 10-tak zimskih ruta svakodnevnih na relaciji primera Subotica-Herceg Novi,i to na mestu suvozača i jedini posao bi ti bio da ne zaspes u voznji...nemas pojma koliko je to naporno za organizam,misli da bi se na trecoj turi posrao na taj lebac i vratio na svoj sadasnji posao
preporucio bih ti da se istestiras na jedno 10-tak zimskih ruta svakodnevnih na relaciji primera Subotica-Herceg Novi,i to na mestu suvozača i jedini posao bi ti bio da ne zaspes u voznji...nemas pojma koliko je to naporno za organizam,misli da bi se na trecoj turi posrao na taj lebac i vratio na svoj sadasnji posao
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Ma kakvi. Zavisi naravno i od ture. Kada je bila kriza mnogi su dampovali cene prevoza, pogotovo oni sa puno kamiona, pa ni vozači automatatski nisu mogli dobiti neke sume. Ali kao što sam rekao 200-250e po turi. Eto možda nekad 300, ali jbg govorimo o proseku. I to 4 ture mesečno možeš realno da odradiš, sve preko toga je silovanje, a često fizički neizvodljivo.igorche20 napisao:@nikaragva
Ja mislio da je oko 2.000 prosek, tj 500 eura gore/dole za vozace koji voze inostranstvo...
Vozio sam autom ture u cugu od 1000 i kusur kilometara, sa dva stajanja od par minuta. Doduše nije bila zima.daka napisao:@nikaragva
preporucio bih ti da se istestiras na jedno 10-tak zimskih ruta svakodnevnih na relaciji primera Subotica-Herceg Novi,i to na mestu suvozača i jedini posao bi ti bio da ne zaspes u voznji...nemas pojma koliko je to naporno za organizam,misli da bi se na trecoj turi posrao na taj lebac i vratio na svoj sadasnji posao!!
Mada kod nas, a i u EU postoji zakon protiv toga u kamionima. Ako te milicija uhvati negde u nemackoj i proveri na traci da nisi zaustavljao kamion prošlih 10 sati, jebo si ježa u leđa.
A i ne treba nikad potceniti čovekovu želju za novcem

- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Vozio sam i ja ,ali jednom godisnje kad idem na more,ali to je jednom godisnje i onda mi treba pola dana da dodjem sebi posle te nocne voznje.Isto tako mi treba pola dana kad imam napornu nocnu smenu na poslu ,a nisam na osovini vec se bavim organizacijom saobracaja i direktan ucesnik tj pripadam izvrsnoj sluzbi.Udaljen sam od mesta stanovanja 50 km i kad se treba posle 12 sati sluzbe ujtru vratiti a magla da ne vidis prst pred okom....sam sebe hebem u glavu sto nisam bio malo vredniji kad sam bio mladji pa zavrsio bar višu saobracajnu i šiljio kitu za iste ili slične pare u kancelariji 

Re: Vožnja kamiona u Kanadi
Vidis sta ti je stvar percepcije....tebi je 50km puno.(ok kontam umoran si itd, ali realno je smesno)
"Napolju" ako je manje od dva sata na i dva sata sa, to je super!
"Napolju" ako je manje od dva sata na i dva sata sa, to je super!
Prećera ga. Veruj mi ima mnogo gorih poslova. Jeste naporno, i u SRB i okruženju loše plaćeno, ali makar je pošteno.daka napisao:Na taj posao otici jedino ako se moze minimum 10000eura zaraditi cisto za mesec dana,ali ja ni tad...hebo osovinu i takav zivot!!!
What i do for the livin'? I live for the livin'.