Pogledao sam auto. A kod majstora na pregled idemo kod Neše u Zemun.
Odgovara mi prostor unutra i veličina gepeka. Nas dvoje smo prosečne ili manje konstitucije i baš je udaban.
Dosta mekano ogibljenje, jedno od mekših u kojima sam se vozio. Sedišta mekana. Baš mi se sviđa. A najviše dobra preglednost.
A stub relativno mali a hauba ništa ne smeta. Iskreno, meni je pregledniji nego Qashqai (2014): od haube ništa nisam video pred sobom. Velika bočna ogledala. Pozadi preglednost očajna pa ima senzore za rikverc. To je tako kod Renault-ovih dizajna.
Dokumentacija je u skladu sa onim iz centralnog sistema Renault-a. Naravno, ni to ništa ne mora da znači. Laički, stanje deluje u skladu sa dokumentima.
Mehanički deluje fino meni kao laiku. Čak se ni plastika ne čuje. Menjač... ništa.
Nisam siguran da li ima airbag bočni za zadnja sedišta. To sam zaboravio da pogledam. Isofix ima naravno.
Sutra ću sve detaljno da pogledam i da vozim pravac sa ubrzanjima da vidim kako se ponaša na čistini, na velikim ubrzanjima i slilčno.
Malo je zagušljivo u autu, kao mešavina prašine i možda malo dima. Ne deluje kao buđ ili vlaga. Nije klasičan pušački auto da vidiš odmah da je od cigara. Auto je samo spolja pran. Mada je vazduh u Beogradu ovih dana strašno smrdljiv. Nadam se da će dubinsko pranje da ukloni taj smrad. A i proveriću sve kad budemo kod majstora.
Intercooler treba da se zameni, navodno lupljen je prilikom pada u rupu na ulici. To je oko 200-250€. Diskovi ili pakne treba da se nove stave uskoro. Naravno, servis sa menjanjem ulja u menjaču... I neka prednja šipka je ulubnjena. Navodno malo. To ne znam šta je. Da lije kod intercoolera ili zamenjenog branika. Videćemo kod majstora. Ima ulaganja od nekoliko stotina evra. Gume relativno nove. Ovo je izveštaj od pre par nedelja od jednog od zvaničnih servisa.
Zadnji branik je nov, još u Francuskoj mislim da je bio manji udarac odpozadi. Ne brine me to. Videće se na dizalici sve.
Polovan a skup auto. Složena mehanika, mogući kvarovi od par hiljada evra (bez preterivanja). Ali daluje očuvano, mlado i stanje za sad obećava. Budžet dozvoljava pa ćemo videti da li vredi. Sve je rizik naravno.
Kako vam se čini? 1.5 dCI, 110KS, EDC automatic. 12.2014. 140k km.
Javljam utiske sa servisa i da li je pao pazar.
