OMP napisao: 25 Mar 2021, 19:20
razlika u grejanju motora je neprimetna, vozio sam 3 jtd-a i uvek sam blokirao egr....ako ga blokiras na samom egr-u gde je vrlo prosto i pristupacno a to mozes i sam uraditi onda ti nece biti problem pred tehnicki da slines polocicu ako mislis da ce zbog toga zezati blokiranje na egr-u je bukvalno posao od 10ak min na jtd.
mana blokade na samom egr-u je sto vremenom moze da procuri hladnjak egr-a (to mozda nece i nikad da se desi ali se desavalo i to je relativna stvar) zato je bolja opcija blokirati na samoj izduvnoj grani sto isto nije neki mnogo tezi posao ali tu znaju da zezaju srafovi koji cesto zapeknu pa moze biti jeba, ja sam na dva jtd-a uspeo na grani na trecem nisam pa samo na egr-u ali u svakom slucaju 90% vozaca jtd-a koji su blokirali egr blokirali su ga gore na samom egr-u
Brzo se zagreje, u pravu si. Očistio MAP na grani, pređem 5000km a on opet mastan haos. Stavio pločicu, prešao opet 5000 a on kao sunce. Ostalih 40000km prešao bez problema, hebeni EGR i vraćanje gasova (147 JTD 8v, blokiran samo gore, dole ne).
Sada na Jtdm već je sve odradio prethodni vlasnik, EGR/DPF off, klapne...samo gas.
ove plocice su odlicne, ja sam ih sam pravio od prohroma 2mm, nikako ne stavljati tanke limove i sl. varijante poput limenki sto majstori hoce da stave kao najlaksu opciju jer je to kratkog veka....sad vidim da je tvoj motor na stilu mjet tako da mora i softverski jbg, moji su bili klasika jtd 8v pa nije moralo
Sipaj pola litra dvotaktola na pun rezervoar i izadji malo na autoput da "produvaš"auto.Prolazis tehnički bez problema
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Nemam ja problema sto se tice samih izduvnih gasova, cifre su dobre, dimi u granicama normale za 21 god star dizel motor. Bicu u problemu ukoliko se trazi da katalizator i dpf filter budu fizicki prisutni na autu. U problemu ne sto se tice finansija, vec sto ne znam da li je uopste moguce osposobiti auto i GDE da to sredim.
Ali svakako planiram da izmenjam sve filtere+aditiv i da vidimo sta kazu brojevi i gospoda na tehnickom. Inace mesec dana pre novog zakona radim tehnicki.
@OMP
Mislim da je postojao. Samo nismo obracali paznju na to do sada
ne moze se sama ocistiti, mora da se skine i cisti, sad si samo sprecio dodatno prljanje....majstor je trebalo da pogleda kakvo je stanje grane kad je skidao egr, ne moze detaljno da se vidi ali moze da da neke naznake dal je alarmantno ili nije
@A170T te stare kockaste a klase katastrofalno smrde u saobraćaju većinom. Ja ne znam šta nije u redu sa tim motorima, ali ako to prolazi tehnički, sve će proći.
Danas sam imao prvi peh sa cliom. Kada sam podigao haubu da sipam tecnost za stakla, primetim da je nivo antifriza u posudi dobrano ispod oznacenog minimuma i da se na vrhu posude stvorio kondenz. Za taj kondenz nisam siguran da li je bio tu i ranije, ali mi ovaj nivo tecnosti ne deluje kako treba. Ulje je na nekih 3/4 sipke, auto je presao samo 10k. Nema pokazivac temperature pa mi i to otezava stvar. Da li imate ideju sta bi moglo da me snadje?
Posto sam u grananciji zakazcu servis vec u ponedeljak, ali posto svi znamo kakva su iskustva sa ovlascenim servisima, znacilo bi mi vase misiljenje i savet.
Izgleda da je kod novijih normalno da srknu malo antifriza. Ja se iznenadio kad su Darku na novom Fordu dolivali, a ja sam na citroenu tek negde oko 40ak hiljada primetio da se malo spustio nivo. Rekli su mi da je to normalno. U svakom slucaju, za prvih 10hiljada mi je bas mnogo da se spusti ispod minimuma, trazi od njih da ti provere da li se vidi da negde ne pusta, imaju oni uputstva gde da traze, da ne bude samo doliju i kazu da je to sve OK.
OMP napisao: 27 Mar 2021, 21:09
ne moze se sama ocistiti, mora da se skine i cisti, sad si samo sprecio dodatno prljanje....majstor je trebalo da pogleda kakvo je stanje grane kad je skidao egr, ne moze detaljno da se vidi ali moze da da neke naznake dal je alarmantno ili nije
Razumem. Kako god, necu to raditi do velikog servisa.
Posle blokiranja egra, auto vuce odlicno, nema zadrsku, cak je i nestalo neko podrthtavanje u drugoj brzini. Kad ga stisnem ne vidim dim iza.
nidza napisao:@A170T te stare kockaste a klase katastrofalno smrde u saobraćaju većinom. Ja ne znam šta nije u redu sa tim motorima, ali ako to prolazi tehnički, sve će proći.
Imao sam i ja problema sa dimljenjem i smradom ali davno. Ispostavilo se neki vakum nije bio u funkciji, sto je deaktiviralo turbinu i jos neke gluposti. Kada je to sredjeno pri normalnoj voznji vise nema dima, ima naravno kada se otera u obrtaje ali nista abnormalno.
lami napisao:Izgleda da je kod novijih normalno da srknu malo antifriza. Ja se iznenadio kad su Darku na novom Fordu dolivali, a ja sam na citroenu tek negde oko 40ak hiljada primetio da se malo spustio nivo. Rekli su mi da je to normalno. U svakom slucaju, za prvih 10hiljada mi je bas mnogo da se spusti ispod minimuma, trazi od njih da ti provere da li se vidi da negde ne pusta, imaju oni uputstva gde da traze, da ne bude samo doliju i kazu da je to sve OK.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Hvala, gledao sam ali mi ne deluje da negde curi. Svakako cu im ostaviti auto da provere. I ja sam cuo da hoce da se spusti nivo antifriza i ulja na novom autu, pogotovu u periodu razrade. Pitanje je i koliko je inicijalno bilo u posudi.
Oni su pre predaje vozila odradili neki nutli servis i rekli da dodjem tek za god dana ili 30k km, sto mislim da je mnogo, trebalo je uraditi neku preventivnu proveru u medjuvremenu.