Potcenjuješ svoju ulogu u njegovoj proceni gde se ti nalaziš, s obzirom da se približavaš 50% brže nego što bi trebalo.lami napisao: 20 Maj 2021, 09:52 Da ogranicenja postoje sa razlogom se slazem, ali
1. pogledaj gde covek pretice malo vozilo kao sto je sleper, minimalnu preglednost ima
2. Da sam bio blize 50-100 metara, a vozio propisanih 80, isti bi rezultat bio jer prosto nije imao pregled, a pretice kamion
3. U trenutku kad me je video, imao je dovoljno vremena da zakoci i vrati se u svoju traku, ali nije hteo.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Pokušavam da ti predstavim i drugi ugao gledanja na problem, iz njegove perspektive: ako si prešao 300 metara brzinom 120km/h, što je 33,3m/s, znači poslednjih 9 sekundi koliko je taj vozač imao od procenjivanja preglednosti, tvoje brzine, početka, toka i kraja preticanja - realno rekao bih?
Da si išao 80km/h, umesto 120km/h, on bi završio preticanje 100m ispred tebe.
Da si išao 100km/h, umesto 120km/h, on bi završio preticanje 60m ispred tebe.
Mislim da je razumno ne voziti brže od 100km/h na putevima ove kategorije.