Terenci
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Opet poredimo neuporedivo. Jedan je za njivu, drugi je za igranku. 110 je rasni terenac, a Audi je čist SUV.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Audi i Murano su Crossoveri, a ne terenci ili SUV-ovi, ako cemo bas da poredimo 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- ficha007
- Postovi: 216
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pajo, pa ja to spram naziva teme: Moda ili potreba.Paja napisao:Opet poredimo neuporedivo. Jedan je za njivu, drugi je za igranku. 110 je rasni terenac, a Audi je čist SUV.

Jedan je za Strahinjića bana, i velike ivičnjake koji se tamo nalaze, a drugi da se koristi tamo negde na Pešteru, Staroj planini, Kučaju, Homolju.
Meni je ovo drugo ipak draže i "duši bliže".
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ne, jedan je za grad i putovanje, a drugi za voznju po selu i gradinama, kao i igranje po blatu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
U prirodnom okruzenju al sa putnickim gumama


- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Šta si se ti bacio na terence? 

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Potreba jbg 
Stajem na pumpu, auto sav u blatu, a pored uglancani ML sa niskoprofilnim gumama. I pomislim dobar ti taj putnicki automobil, kolko li trosi 5-6 litara
Ovaj kida 15 lagane voznje po ibarskoj.

Stajem na pumpu, auto sav u blatu, a pored uglancani ML sa niskoprofilnim gumama. I pomislim dobar ti taj putnicki automobil, kolko li trosi 5-6 litara

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ml ni jedan ne trosi 5,6l 
Dobro, ni na Ibarskoj ne trosi 15 ako je dizel
Ali po gradu veoma lagano tuce 15 3.0 dizel, a benzinac, zna se, 15 je super potrosnja

Dobro, ni na Ibarskoj ne trosi 15 ako je dizel

Ali po gradu veoma lagano tuce 15 3.0 dizel, a benzinac, zna se, 15 je super potrosnja

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Uf, uf, jel tvoj Pajero? Dobra motorizacija, samo mu veće gume i vitlo fale.ftj napisao:U prirodnom okruzenju al sa putnickim gumama
@ficha007
Ja bih pre ovakvog, Defender 90.
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... fender_90/
https://www.youtube.com/watch?v=JOKIeaqtPzY
Najbolji terenac inače. Šteta što nisu napravili dizel verziju, čini mi se da postoji dizel ali tek u novijim verzijama, kada su Englezi kupili pravo da ih proizvode.
Poslednja izmena od HKS u 23 Nov 2014, 23:23, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Kolko dobro izgleda na sliciftj napisao:U prirodnom okruzenju al sa putnickim gumama

Navikao sam da ih vidjam razne sluzbene u raspad stanju. Ima jedan crni u MUP-u koji je bukvalno kao nov. Vozi ga neki glavonja, i cuva ga ko oci u glavi. Kad je trebao da zaduzi novi rekao je da nece to sranje

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Nisam ljubitelj dzipova ali ako se ogradim na SUV kategoriju, ipak ne bih rekao da se radi o modi i sminki vec o izuzetno svestranim automobilima za kojima ima realne potrebe.
Evo pisem iz licnog ugla. Meni najvise prija kategorija limuzina, medjutim pod broj jedan prtljazni prostor u limuzinama ne moze da zadovolji moje potrebe.
Cak i ako uzmem za primer najvece limuzine na trzistu opet imam problem sa prtljaznim prostorom kada sa porodicom krenem na duzi put ili zimovanje. A uz to napominjem da karavane ne mogu ocima da vidim.
Upravo to je prva prednost SUV klase, takva vozila nude stvarno fantastican prtljazni prostor i resen problem.
Druga prednost je klirens i blazi off road sistemi koje poseduju. Sto je sasvim dovoljno da vozac nema problem da se popne na neki ivicnjak, da ne razmislja oce li zakaciti prednji branik, kako ce preci preko neke rupe ili preko nekog manjeg odrona... pa ako ima potrebe da se nekada skrene sa asvaltnog puta npr. do vikendice, da se spusti do reke... pa zimi u otezanim uslovima gde 4x4 pogon i visoki klirens itekako igraju veliku ulogu.
Treca prednost se vec odnosi na stvar ukusa i navike sto se tice polozaja sedenja, nacina ulaska/izlaska u/iz auta, ponude prostora u enterijeru...
Pa ukusa sto se tice eksterijera gde se odredjenim ljudima jednostavno svidja ta koncepcija.
Cetvrta prednost je sto i pored toga sto sve navedeno moze pruziti i bilo koji klasicni/pravi dzip, vlasnik od takvog auta ocekuje performanse limuzine, a tu je SUV kategorija neprikoslovena i pokusava upravo da balansira izmedju prednosti i mana limuzina i dzipova.
Sve u svemu kada se sagleda SUV itekako ima svoje mesto ne samo u smislu mode vec prakticne upotrebe.
Evo pisem iz licnog ugla. Meni najvise prija kategorija limuzina, medjutim pod broj jedan prtljazni prostor u limuzinama ne moze da zadovolji moje potrebe.
Cak i ako uzmem za primer najvece limuzine na trzistu opet imam problem sa prtljaznim prostorom kada sa porodicom krenem na duzi put ili zimovanje. A uz to napominjem da karavane ne mogu ocima da vidim.
Upravo to je prva prednost SUV klase, takva vozila nude stvarno fantastican prtljazni prostor i resen problem.
Druga prednost je klirens i blazi off road sistemi koje poseduju. Sto je sasvim dovoljno da vozac nema problem da se popne na neki ivicnjak, da ne razmislja oce li zakaciti prednji branik, kako ce preci preko neke rupe ili preko nekog manjeg odrona... pa ako ima potrebe da se nekada skrene sa asvaltnog puta npr. do vikendice, da se spusti do reke... pa zimi u otezanim uslovima gde 4x4 pogon i visoki klirens itekako igraju veliku ulogu.
Treca prednost se vec odnosi na stvar ukusa i navike sto se tice polozaja sedenja, nacina ulaska/izlaska u/iz auta, ponude prostora u enterijeru...
Pa ukusa sto se tice eksterijera gde se odredjenim ljudima jednostavno svidja ta koncepcija.
Cetvrta prednost je sto i pored toga sto sve navedeno moze pruziti i bilo koji klasicni/pravi dzip, vlasnik od takvog auta ocekuje performanse limuzine, a tu je SUV kategorija neprikoslovena i pokusava upravo da balansira izmedju prednosti i mana limuzina i dzipova.
Sve u svemu kada se sagleda SUV itekako ima svoje mesto ne samo u smislu mode vec prakticne upotrebe.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Nije moj al sam ga koristio za vikend. Presao 107,000 km pravih, kupljen nov u Srb, 2 vlasnika pre ovog poslednjeg, od toga ga je drugi sredio za offroad al nije presao ni 5,000 km. Fali mu vitlo i kuka pozadi ako bih cepidlacio. Imao je gume sa kramponima al sad se koristi uglavnom za putovanja pa su skinute. U ugazenom blatu uzbrdo sa ovim gumama se vrlo tesko izvlaci cak i kad se blokira diferencijal, verujem da bi sa pravim gumama bila bolja prica. Kroz travu, oranja i bilo sta sto nije totalno klizavo ide uzbrdo kao zmaj. Motor je 3.0 benzin bez plina i trosi previse a u sustini je solidno spor.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Filing je voziti se po blatu, nekako je zanimljivo, kao dete se osecas 
Ja sam se vozikao po Kosutnjaku i malo cak i narusio zelenis sume

Ja sam se vozikao po Kosutnjaku i malo cak i narusio zelenis sume

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Da da, ceo fazon je vrhunski i prilično se razlikuje od vožnje po snegu.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rHpeY-5cg8
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rnplFWUW1s
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rnplFWUW1s
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


