VW Golf VII
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Odavno je poznato da proizvođači, u dogovoru sa uvoznicima, prave i posebne pakete opereme za određeno tržište ili pak se napravi akcija da se dobije određena dodatna oprema bez doplate. Samo treba malo sačekati sa ponudom. Inače je uvek prisutan "problem" da ljudi različito posmatraju pakete opreme, pa se zbog toga procenjuje ciljna grupa kupaca i njihove potrebe. Svakako da je bolje što sada Golf ima klima uređaj u svim paketima opreme, nego da su stavili alu felne u sve pakete, a klima da bude doplata za najniži nivo opreme.
Posetite www.garaza.rs !
Re: VW Golf VII
Risto napisao:Znam ja sta sve dolazi u toj "klot" opremi, i koliko god da je osnovna oprema bogata ona bi po mom ukusu morala biti dopunjena sa par dodataka (to je slucaj kod svih proizvodjaca, od Hyundai preko Honde do Mercedesa) tako da je to i dalje KLOT
Risto napisao:Slazem se da je osnovna oprema bolja od osnovne opreme konkurenata, tu je po meni VW napravio ogroman korak naprijed

Ako i ti sam znas sta hoces da kazes, svaka ti cas.
Poslednja izmena od Dusan u 07 Feb 2013, 12:52, izmenjeno 1 put ukupno.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
TSI motori koji sada idu G7,od 856 i 105 nisu isti kao motori koje su ranije pakovali u skodu,G6 i seata.nanovo su odrdajeni i sva slaba mesta su rekonstruisana.
Neka uros kaze na koliko mu se vrti fabia na 140 i kolika je potrosnja ( mada kod fabije je to prosto nemoguce uzeti u obzir imajuci u vidu da je aerodinamicna ko pegla).
Neka uros kaze na koliko mu se vrti fabia na 140 i kolika je potrosnja ( mada kod fabije je to prosto nemoguce uzeti u obzir imajuci u vidu da je aerodinamicna ko pegla).

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Realno 86KS sa turbinom nije malo i to ide sasvim lepo, za prosecne vozace.
A sto se tice Hellboya, slazem se pa glupo je spustati se na KS pogotovu kad se navikne na vise, nije to to kakav god da je auto u pitanju. Tako da ne vidim logiku uporedjivanja sa njegovom Octaviom od pre 10 godina.
Sa druge strane, motor je ssto se tice osnovne verzije i osnovnog motora u ponudi u konkurenciji pa cak i ispred odredjenih konkurenata sa jacim motorima na papiru, tako da mi je to OK. Da je ostao 1.4 atmosferac sa 80KS to bi vec bilo preterivanje od strane VWa.
A sto se tice Hellboya, slazem se pa glupo je spustati se na KS pogotovu kad se navikne na vise, nije to to kakav god da je auto u pitanju. Tako da ne vidim logiku uporedjivanja sa njegovom Octaviom od pre 10 godina.
Sa druge strane, motor je ssto se tice osnovne verzije i osnovnog motora u ponudi u konkurenciji pa cak i ispred odredjenih konkurenata sa jacim motorima na papiru, tako da mi je to OK. Da je ostao 1.4 atmosferac sa 80KS to bi vec bilo preterivanje od strane VWa.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Cena osnovnog modela G7 prolazi i prihvatljiva je ali 1.6 tdi od 19 000 e daleko je od toga!
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
1.2 tsi u G6 je bio solidan po nekim tetovima so se tice voznje..ovaj u G7 uzimajuci u obzir i da je auto laksi za 100 kg a motor modifikovan pruza efikasniju voznju ..kako je to u praxi voleo bii da probam . Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min..turbina od 1800..
milosdoktorabs
razumem tvoje odusveljne jer sam isto tako bio odusljen testiranjem G6 ..koliko je auto rafiniran,precizno i kvalitetno uradjen ,zv.izolacija i nacin na koji upija rupe ..verujem da je G7 jos ubedljiviji ..mada bi taj motor morao da probam ..inace 1.4 atmo je bio sramota u G6 ..1.6 tdi po mom ukusu sasvim dovoljan testirao sam oba od autokomerca..rado cu zakazati za 1.2 tsi ako su vec moguce
milosdoktorabs
razumem tvoje odusveljne jer sam isto tako bio odusljen testiranjem G6 ..koliko je auto rafiniran,precizno i kvalitetno uradjen ,zv.izolacija i nacin na koji upija rupe ..verujem da je G7 jos ubedljiviji ..mada bi taj motor morao da probam ..inace 1.4 atmo je bio sramota u G6 ..1.6 tdi po mom ukusu sasvim dovoljan testirao sam oba od autokomerca..rado cu zakazati za 1.2 tsi ako su vec moguce
Poslednja izmena od mirko alvirko u 07 Feb 2013, 14:46, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Najveci problem tog motora ce da bude kad sednu 3-4 osobe, ukljuci se klima i krene na put.. Tu ce svih 86ks da pokazu svoje mane
Brzine idu u H-a !!!




- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: VW Golf VII
Scuderia napisao:19''
Scuderia ne priznaje automobil bez barem 19"!!!

http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: VW Golf VII
Apsolutno ..mada ovo izgleda kao dobro pogodjena mera ..ja sam u starom G 1imao 52 ks i 4 stepeni menjac u Dizel m..verovatno da je G2 sa sl.motorom bio vec druga prica zbog vece tezine.. moj auto se vozio jako lepo u svim brzinama ..po ovim teastovima sto citam u dosta olaksanom G7 ovaj motor je sasim iznad nekih ocekivanja korisnika sto su probaliDay Walker napisao:Najveci problem tog motora ce da bude kad sednu 3-4 osobe, ukljuci se klima i krene na put.. Tu ce svih 86ks da pokazu svoje mane
Re: VW Golf VII
bane valjevo napisao:Scuderia ne priznaje automobil bez barem 19"!!!

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: VW Golf VII


mirko hoces li molim te malo rasiriti ovu recenicu, malo mi je nejasna?mirko alvirko napisao:Maksimalni obrtni moment od 160 Nm raspoloživ je u rasponu od 1500 do 3.500 o/min..turbina od 1800..

gledajuci ovaj spisak opreme, prvo, kao i kod svih drugih sto me nervira, je silan trud da to sto dobijes predstave kao nesto svemirsko, jbt kao da dobijes spejs satl a ne auto c segmenta u osnovnoj opremi, koliko god ona bila...zamisli, dobijes prednji pogon, elektromehanicko upravljanje itd...
realno, spisak stvarno bitnih stvari koje ga razlikuju od opreme nekog drugog proizvodjaca se moze svesti na jednocifren broj, sto nikako nije lose, ali je samo realan spisak onoga sto stvarno dobijas a vredi necemu...
ima stvarno zanimljivih stvari, neke se nalaze po prvi put u osnovnoj opremi u klasi, ali i fale neke bitne, recimo nisam video tempomat koji bi mi bio ispred 95 posto ovog pisanija...
gotovo sam siguran da cu otici na jednu test voznju...
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
Gde po meni G7 odskace od konkurencije i sta mu je plus
TRENDLINE OPREMA:
Tonirano toplotno izolujuca stakla
Varijabilni pod prtljažnika
Centralni naslon za ruke, napred
Obruc volana obložen kožom
Rucica menjaca obložena kožom
Bezbednost:
ESP, ukljucujuci ABS i ASR -mada je danas manje vise kod svih standard ESP
Vazdušni jastuci za vozaca i suvozaca - Vazdušni jastuk za kolena vozaca -
Sistem vazdušnih zavesaza putnike na prednjim i zadnjim sedištima,ukljucujuci bocne vazdušne jastuke, napred
Detekcija Zamora
Elektronska kontrola zakljucavanja diferencijala
Elektropodizaci stakala, napred i nazad
Elektropodesivi spoljni retrovizori - Mogucnost grejanja spoljnih retrovizora
Elektronski imobilizator
Indikator probušene gume
Start/Stop sistem sa rekuperacijom
prednjim sedištima nisu vezani
Elektricna parkirna kocnica - "Auto Hold" funkcija parkirne kocnice
Svetla za maglu, napred
Static i dinamicko osvetljenje skretanja
Climatronic automatski klima uredjaj
Vrata pozadi sa elektricnim podizacima
Composition Colour infotainment uredaj
Ekran 5" osetljiv na dodir
Radio CD MP3 uredaj
Citac SD kartice
AUX - IN
8 zvucnika, napred i nazad
Doplata za tempomat je 15500 din sa radom
TRENDLINE OPREMA:
Tonirano toplotno izolujuca stakla
Varijabilni pod prtljažnika
Centralni naslon za ruke, napred
Obruc volana obložen kožom
Rucica menjaca obložena kožom
Bezbednost:
ESP, ukljucujuci ABS i ASR -mada je danas manje vise kod svih standard ESP
Vazdušni jastuci za vozaca i suvozaca - Vazdušni jastuk za kolena vozaca -
Sistem vazdušnih zavesaza putnike na prednjim i zadnjim sedištima,ukljucujuci bocne vazdušne jastuke, napred
Detekcija Zamora
Elektronska kontrola zakljucavanja diferencijala
Elektropodizaci stakala, napred i nazad
Elektropodesivi spoljni retrovizori - Mogucnost grejanja spoljnih retrovizora
Elektronski imobilizator
Indikator probušene gume
Start/Stop sistem sa rekuperacijom
prednjim sedištima nisu vezani
Elektricna parkirna kocnica - "Auto Hold" funkcija parkirne kocnice
Svetla za maglu, napred
Static i dinamicko osvetljenje skretanja
Climatronic automatski klima uredjaj
Vrata pozadi sa elektricnim podizacima
Composition Colour infotainment uredaj
Ekran 5" osetljiv na dodir
Radio CD MP3 uredaj
Citac SD kartice
AUX - IN
8 zvucnika, napred i nazad
Doplata za tempomat je 15500 din sa radom

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Citam ovo sto si naveo i svega par stavki ne poseduje po neki automobil iz konkurencije...
Brzine idu u H-a !!!



