Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Kako je Volvo zavrsio svoje?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Verovatno misli da je odradio šta je trebao, mada je moguće i da napolju ovakav auto više ne može da prođe tehnički. 

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
https://www.youtube.com/watch?v=ebZPwOZTyvo
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Nusam, a i da jesam, svejedno bi bilokragujevac napisao:Volvo je završio svoje, ali bogami ni busu nije baš svejedno.
Šta je ovo bilo? Nadam se da nisi bio u autu.

Ma klasičan sudar, ništa strašno. Slike su sa FB novina
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3492
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
Može da prodje tehnički ako se uradi kako treba, ali da bi se ovako zgužvan auto uradio kako treba (u CH ili D) su troškovi toliko veliki da najverovatnije prelaze vrednost auta.Saša napisao:Verovatno misli da je odradio šta je trebao, mada je moguće i da napolju ovakav auto više ne može da prođe tehnički.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Ne brže od života!
Da li sam ja corav, neiskusan ili mi telefon ne valja, ali ja ne vidim neku zguzvanost za otpis auta?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ni ja...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Gruja1595
- Postovi: 919
- Pridružio se: 26 Maj 2015, 07:22
- Garaža: BMW F30 320eD
- Lokacija: Kragujevac
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Tamo kosta mnogo, docice to u Srbiju, za par stotina evra nece ni vlasnik moci da ga preoozna 
Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
https://www.bademantili.rs - prodaja bade mantila
- kragujevac
- Postovi: 3492
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
Spolja se tako nešto i ne vidi. Problem je (po mojoj proceni) što je i zadnji kraj patosa u prtljažnom prostoru sigurno zgužvan, a da bi se on ispravio treba jako puno posla. Masa koja ga je otpozadi "sabila" nije ni slučajno za potcenjivanje. Pri tom, ako se sagleda i to kako je bus prošao, ovo nije bio ni malo naivan udarac. PO mojoj (doduše nestručnoj) proceni je geomatrija ovog auta dovoljno pomerena da se u A, CH ili D proglasi za "totalnu" štetu.HKS napisao:Da li sam ja corav, neiskusan ili mi telefon ne valja, ali ja ne vidim neku zguzvanost za otpis auta?
Naravno, u Srbiji, Bosni, Madjarskoj, Češkoj itd. će ovaj auto najverovatnije doživeti svoju "drugu mladost", ali u A,CH i D je završio.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- grujicd
- Postovi: 9066
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ni ja ne vidim toliku štetu. Zadnja vrata jesu stradala cela, ali po braniku i svetlima koji jesu oštećeni ali ne i deformisani procenjujem da šteta ne ide dalje od toga.
- kragujevac
- Postovi: 3492
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
Branik je naravno elegantno savitljiva, ali ipak surova plastika a ispod njega je poliuretanska pena, ispod pene je metalna ploča na kojoj su montirani amortizeri (obično dva, mada me ne bi čudilo da volvo ima i više) koji pri kontaktu koliko-toliko odbiju udarac, a ostala energija se preko nimalo naivno debele metalne ploče ravnomerno prenese na čelik poda prtljažnog prostora (i pri tom ga obično zgužva kao harmoniku).
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- grujicd
- Postovi: 9066
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Moguće je to što kažeš, ali je moguće i da je gro sile prenet na nivou vrata a ne na nivou branika. Zavisi i gde su kod busa čvrsti delovi a gde samo oplata.
- kragujevac
- Postovi: 3492
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
Naravno, sve su ovo samo pretpostavke na daljinu.
Ukoliko su peta vrata preuzela najveću energiju udarca, bilo bi interesantno probati otvoriti zadnja vrata (i levo i desno), vrlo verovatno da ne bi mogla da se otvore. Onda je lako moguće da se energija udara prenela na srednji stub karoserije, a to je onda u principu u najmanju ruku isto sr.....
Bio sam suvozač pre dosta godina kada nas je otpozadi pokupio auto (doduše sa svojih 70-80Kmh), zadnja vrata i levo i desno su bila kao zavarena za karoseriju, nije bilo ni teoretske šanse da se otvore. Spolja se na autu (Ford Scorpio) nije videlo skoro ništa, samo nekoliko ogrebotina na zadnjem braniku (ali bukvalno). Nije čak ni pukao. A karoserija tehnički gledano savijena kao banana. Golim okom nevidljivo.
Srećom smo bili samo nas dvojica u autu.
Ukoliko su peta vrata preuzela najveću energiju udarca, bilo bi interesantno probati otvoriti zadnja vrata (i levo i desno), vrlo verovatno da ne bi mogla da se otvore. Onda je lako moguće da se energija udara prenela na srednji stub karoserije, a to je onda u principu u najmanju ruku isto sr.....
Bio sam suvozač pre dosta godina kada nas je otpozadi pokupio auto (doduše sa svojih 70-80Kmh), zadnja vrata i levo i desno su bila kao zavarena za karoseriju, nije bilo ni teoretske šanse da se otvore. Spolja se na autu (Ford Scorpio) nije videlo skoro ništa, samo nekoliko ogrebotina na zadnjem braniku (ali bukvalno). Nije čak ni pukao. A karoserija tehnički gledano savijena kao banana. Golim okom nevidljivo.
Srećom smo bili samo nas dvojica u autu.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Bas je zanimljivo raditi forenziku na osnovu jedne slike. 

- kragujevac
- Postovi: 3492
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
Nije forenzika, samo logične pretpostavke.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac