Stranica 70 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 22:04
od stefanan
Sta kazemo ? Dobra kupovina

Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 22:21
od maniaxxx
posebno tamo gde je registracija vezana na snagu ( u Slo npr)
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 22:30
od Xepoj87
Vise od 200% snage, samo od cipa?
Sent from my Sony
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 22:33
od stefanan
To je valjda 1.6 motor koji ide i u 116i i 118i, ne znam tačno koju snagu ima u tim verzijama
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 23:00
od dragvorl
136 i 170, to je Prince motor, radjen sa PSA.
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 23:06
od ljubitelj
Ivan napisao:@ljubitelj rekao bih da si vrlo slabo upucen u problematiku chiptuninga turbodizela, kao i merenja dobijenih performansi, pa teoretises na "suvo"
Mozes drasticno menjati maksimalan obrtni momenat, a da ne promenis maksimalnu snagu.
trazeno vise pritiska nego sto turbo moze fizicki da napravi ili nije dobra mapa goriva gde se vidi kako ecu pokusava da stabilizuje.
Ja citam ono sto pises, a iz toga se jasno vidi da ti nedostaje malo teorije kako funkcionise turbo motor i uopste toplotna masina.
Ono sto si bio prvo napisao a sto sam citirao pokazuje da uopste nisi upucen u temu cipovanja na nivou tehnike. Sada si to korigovao i sada je tacna konstatacija.
Ali odmah u nastavku opet si omasio, problem nije da li turbo moze da napravi vise pritiska vec da li moze da progura vecu masu vazduha.
Pritisak turbine ne znaci sam za sebe i ne govori o sposobnosti motora za max snagu. Postoji dijagram turbine gde je osnova protok, flow, koji se gleda i uklapa u zeljeno za dati motor.
Kod cipovanja turbo motora ne pravi se dobra mapa goriva vec dobra mapa sagorevanja. ECU odrzava odnos masa kiseonika i mase goriva u okvriu optimalne za sagorevanje.
Dobro si primeio neke posledice u radu turbo motora ali si napisanim pokazao da si neupucen odakle nesto potice.
Ono sto mogu da primetim da se bavis posledicama zaobilazeci uzrok nekog ponasanja motora.
Malo teorije pre donosenja zakljucaka ne bi ti skodilo, prijateljski:)
Osnova svega je teorija, iz nje proizilazi sve. Tjuning bez teorije je obicno tumaranje u lavirintu.
Kada hoces maksimizaciju KS onda ne dizes pritisak (citati obrtaje kompresora) nego postavljas vece radno kolo kompresora uz zadrzavanje istih obrtaja i pritiska.
Ili prostije ubacis veci kompresor a cesto je turbina izduva vec dovoljno sposobna. Popularno zvano hibrid.
I dobijes bez dileme povecanje perfomansi bez pratecih pojava koje se vide na dijagramima koje si postavio.
To kaze teorija i potvrdjuje praksa.
Re: Chip-tuning
Poslato: 19 Okt 2015, 23:31
od Ivan
Da si ti meni ziv i zdrav ja vozim hibrida vec drugu godinu, necemo sada da licitiramo kome fali teorije, a kome prakse
Za ozbiljniju polemiku na temu sam uvek otvoren, po mogucnosti uzivo uz pivo, a moze i na pp
Послато са GT-N7100
Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 01:14
od Ivan75
Vidim ja da ću ja vas dvojicu lepo da vodim na pivce da raščivijamo kako ću da sredim 2.0TDI kad ga kupim

:D:D
Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 10:30
od Mladen7
maniaxxx napisao:Šta kažeta na čip za BMW 114i, sa 100 konja na preko 200 konja? To bi onda trebalo da se radi genaralna svakih 15000 km?

viewtopic.php?p=456959#p456959
Ja sam vozio ovaj, može promenom mape lako na 140-150ks. Mislim da je za drastično povećanje snage potrebno raditi i bregaste itd, tj stage 1 , onda je i pouzdanost vrlo diskutabilna pretpostavljam. Samo sa nekom dobrom mapom pun pogodak, i sasvim ok jer auto ima izuzetnu dinamiku i mogućnost da iskoristi snagu.
Uglavnom auto mi se baš svideo

Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 10:39
od ljubitelj
Ivan napisao:Da si ti meni ziv i zdrav ja vozim hibrida vec drugu godinu, necemo sada da licitiramo kome fali teorije, a kome prakse
Za ozbiljniju polemiku na temu sam uvek otvoren, po mogucnosti uzivo uz pivo, a moze i na pp
Послато са GT-N7100
Saglasan, nazalost pivo bih morao da preskocim ali naci ce se nesto zamesnki.
Tebi fali teorije a meni prakse

Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 10:42
od NexT
Zum Zum

Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 11:31
od Ji 4Tze
je l ovo imaju 4wd valjke?
Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 11:53
od !GOR
Da, od skoro.
Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 13:03
od veljabandit
Bili su prvi 4wd u Srbiji koliko znam....
Re: Chip-tuning
Poslato: 20 Okt 2015, 13:07
od veljabandit
Mladen7 napisao:maniaxxx napisao:Šta kažeta na čip za BMW 114i, sa 100 konja na preko 200 konja? To bi onda trebalo da se radi genaralna svakih 15000 km?

viewtopic.php?p=456959#p456959
Ja sam vozio ovaj, može promenom mape lako na 140-150ks. Mislim da je za drastično povećanje snage potrebno raditi i bregaste itd, tj stage 1 , onda je i pouzdanost vrlo diskutabilna pretpostavljam. Samo sa nekom dobrom mapom pun pogodak, i sasvim ok jer auto ima izuzetnu dinamiku i mogućnost da iskoristi snagu.
Uglavnom auto mi se baš svideo

Promena mape i jeste stage 1... bregaste su druga dimenzija

Eto moj auto ce uskoro biti otprilike stage 2....usus, izduv, decat downpipe, intercooler, remap.... za sada samo prve tri stvari odradjene a do kraja nedelje i ostatak
