Stranica 8 od 262

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 06:57
od snork
Филиповић napisao:Саша, мени се чини да је дуал серво чист маркетинг, волан без укљученог сити серва је тврђи него код било ког другог аута (ајд да не кажем да га нема...)
Na mojoj Zastavi 10, bez uključenog city-ja je isti osećaj kao i na drugim automobilima sa električnim, a lakše se okreće nego kod automobila sa hidrauličnim servo volanom. Kada se uključi city servo, ide veoma lako, može bukvalno da se okreće jednim prstom. Da nije na Puntu Classic volan podešen tvrđe nego na Z10? Možda je druga letva u pitanju? Kod nas je dva i po kruga od jednog do drugog krajnjeg položaja.

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 08:48
od Saša
To već ne znam, nisam vozio Z10, a možda je čisto i subjektivan osećaj u pitanju. Meni se čini da je možda za nijansu tvrđe nego što bi trebalo, a city je opet toliko lak i mekan da mi je maltene neprijatno, nemam dobar osećaj na relaciji volan-točkovi i za mene je to upotrebljivo samo pri parkiranju. Na drugu stranu, znam dosta ljudi koji drže city stalno uključenim i oduševljeni su sa tom opcijom. Dobra stvar je i što se ta opcija automatski isključuje pri brzinama većim od 40 km/h, tako da se zaista i može držati stalno uključenom. A možda je sve u stvari samo stvar navike... :)

Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 08:52
od Sloba
Kod mene je bilo tako kako većina pominje. Bez city serva asistencija je bila kao na većini automobila, dok se sa uključenim city servom volan ponašao kao da ga je napravio Logitech, a ne Fiat.

Inače, zar se city servo ne isključuje na 70 km/h? Tako je bar pre bilo, tj. pisalo. Teško je u praksi utvrditi pošto lampica city serva na tabli sija uvek, sve dok se servo ne isključi tasterom, a sam osećaj na volanu pri toj brzini ne može da otkrije da li servo postoji ili ne.

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 12:18
od Saša
Nisam kući pa mi nije pri ruci ona servisna knjiga, ali sam uveren da je to ipak 40 km/h. Proveriću večeras.

Edit: sad sam išao da se malo provozam zbog ovoga i da utvrdim, ali kao što si i rekao - teško je to odrediti. Volan je pri brzinama preko 40-50 km i sa isključenim city vrlo lak pa je teško proceniti, a na manjim se baš primeti da je volan lakši. Na 60-70 i više nema šanse da utvrdiš bilo šta, a nije baš ni bezbedno švrludati po putu. :) Lampica city svetli celo vreme.

Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:02
od Paja
Meni je "običan" servo taman. City ne palim nikad.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:02
od Bax
Moze jedno pitanje, kad je ugasen Punto, bez kontakta, i povce se polubica svetala ka sebi, kao za ablendovanje, na displeju se pojave neki parameti koji mogu da se podesavaju, da li ko zna sta je to?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:06
od Paja
Ono čudo da ostanu upaljeni farovi da vidiš da stigneš kući. Al sam objasnio :kezo:

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:13
od Saša
"Follow me" opcija. Svaki pritisak polugice produžava trajanje svetala za 20 sekundi... :)

Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:17
od Bax
Hvala :)

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 13:40
od Филиповић
Saša napisao:
Филиповић napisao:Саша, мени се чини да је дуал серво чист маркетинг, волан без укљученог сити серва је тврђи него код било ког другог аута (ајд да не кажем да га нема...)


Ima serva, kako nema, probaj da okrećeš točkove kada je motor ugašen pa da vidiš kako i koliko pomaže. No za fabričko podešavanje serva se slažem, za nijansu je tvrđe nego kod drugih automobila, a city opcija je za moj ukus opet premekana, imam utisak kao da se letva volana otkačila od točkova, ne osećam ih uopšte. Mogli su malo mekše trimovati servo i izbaciti city bez problema. No, bilo kako bilo za parkiranje je ta opcija odlična, a ne sumnjam da su njome najviše oduševljene žene. :)


Tapatalk
Ееее, о томе вам причам!!!!
Мени се сити серво више не понаша тако!
Некад сам и ја могао малићем да га окрећем, а сад је нешто тврђи. И даље је добар, али није као пре.
Гуме су ми врло добре, потрошене равномерно, прешле само 13-14 хиљада, у вожњи нема вибрација, све је како треба...само је сити тврђи и волан се не враћа баш до краја.
Ајд да сачекам 20ак дана, можда летњи точкови треба да "легну"...

Бакс, чини ми се да опција "фолоу ми" (српски енглески :D ) траје 30 секунди, а да свако повлачење додаје још 30 до максималних 2 минута.

И мени се чини да се сити серво гаси на 60км/х (по упутству). :)

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 28 Apr 2013, 14:05
od Saša
Proveri dole spone i trap da se nije pokarabasilo nešto, letvu volana takođe. Najbolje da odeš do nekog servisa pa da sve pretresu i prikače ga eventualno na dijagnostiku da ne izbacuje neku grešku volana.

Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 29 Apr 2013, 13:00
od Филиповић
Видећу да га отерам у Кг на сервис после празника, лаик као ја може само да блене у ауто. :D

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 29 Apr 2013, 14:06
od samo polako
snork napisao: Da nije na Puntu Classic volan podešen tvrđe nego na Z10? Možda je druga letva u pitanju? Kod nas je dva i po kruga od jednog do drugog krajnjeg položaja.
Na VG forumu je bila rasprava upravo o letvi i jedan od učesnika (mislim da se zove deki ili tako nešto) je tvrdio da su različite, to je saznao na izvesnom auto otpadu u ...Šapcu recimo... prilikom kupovine iste za svoje potrebe.

samo nismo uspeli da se složimo na kom je modelu Puntova letva a na kom je nešto drugo u pitanju.

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 29 Apr 2013, 14:16
od Sh@rance
Taj Deki vozi klotaru bez serva verovatno mu je letva drugačija nego na automobilima sa servom.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Maj 2013, 22:11
od snork
Naravno da su različite: bez serva - 4 kruga od jednog krajnjeg položaja do drugog, sa servom - 2,5.