Stranica 8 od 219
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 19:18
				od Nemanja987
				@NexT
Mislim da poređenje sa a6, bmw5 i e klasom nije baš najtačnije. Pre bih ga poredio sa a8, 7, s klasom.
Naravno pričam o dimenzijama, ne luksuzu.
Teslu sam video u Beču i odmah pored je bio parkiran novi a6. Razlika u dimenzijama je primetna.
Inače automobil uživo izgleda fantastično. Skladne linije, nizak, ogromni točkovi. Jedino je preširok za eu standarde.
2017. godine će izaći model3, mislim da će Tesla tada biti redovna pojava čak i u ovoj našoj srbijici.
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 19:22
				od Dzoni_m
				Koga zanima rasturanje baterije, 
evo kao i 
sasija 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 19:25
				od NexT
				Paaa, mislim da gresis.
Tesla je od E duza oko 10cm, a kraca preko 20 od S-a... Tako da bih ga ipak, pogotovo kad se uzme u obzir enterijer poredio onako kako sam napisao...
Ne mogu da zamislim nekoga ko zeli da kupi S, i pocne da se zajebava sa raznim detaljima u enterijeru da izabere Teslu.
edit: Sunce ti, kol'ka baterija za mobilni  

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:06
				od Floyd
				Tesla zvanično pripada istom segmentu kao S klasa ili serija 7.
Dzoni_m napisao:Koga zanima rasturanje baterije, 
evo kao i 
sasija 

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:09
				od NexT
				To mozda u Amerikama  

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:18
				od Geza
				Nemanja987 napisao:2017. godine će izaći model3
http://www.teslamotors.com/modelx
https://www.youtube.com/watch?v=A3cmMlRPf6U
 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:39
				od Dzoni_m
				X je za ovu godinu. To je S platforma, isti elektromotori. Samo je uvecan. Model III jos uvek nije predstavljen i njegova cena bi trebala da bude oko 35 000 USD. Sad da li ce biti C segment ili tako nesto jos uvek se ne zna. Zna se samo da dosta zavisi od GigaFactory (fabrika baterija) koju Tesla pravi u Nevadi. 
Meni se Musk-ov biznis plan cini realnim.
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:44
				od Neo
				Ovde paljenje na kablove dobija novi smisao 

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:49
				od Laki021
				Ne zaboravite jednu stvar. Telsa 700ks ima sa pri max brzini, nema menjac pa na manjim brzinama ima osetno manje snage. Npr na 130kmh ima "samo" 350ks, te zato tu ne moze da parira automobilima sa snimka.
Da li ima negde kako se ponasa na krivudavom putu? Jako je teska, no masa je skoncentrisana jako nisko pa nema nuzno previse negativan efekat. Zivo me zanimaju neka vremena sa staze i sl.
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:51
				od NexT
				Nurburgring 37min.
Na pola kruga je morala da se puni, pa da nastavi. Inace je dosta brza  
  
 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:52
				od Nemanja987
				@NexT
Po enterijeru, odnosno veličini istog itekako pripada višem segmentu. Po spoljnim dimenzijama je između.
@Geza
Ovo je x, model 3 ili E još nije predstavljen, biće dimenzija serije 3/c klase.
U svakom slučaju, Tesla Motors je jako zanimljiva kompanija, kako zbog cele te ev priče, tako i zbog sistema (direktne) prodaje koji je prihvaćen na nož u SAD jer diraju vrlo profitablinu granu ovlašćenih prodavaca i servisera. Ovi troše milione na lobiranje za takozvane anti-tesla zakone. 
Zanimljiva priča, pratim ih jedno četiri, pet godina.
@Laki
Znao sam da ćeš se polako primiti  

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:52
				od McGruja
				Kako baterija isporucuje snagu?
Vezano za to 130km/h = 350ks, Vmax = 700ks
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:53
				od Laki021
				Mozda su hteli bolje vreme, laksi auto pa krenuli sa pola rezervoara 

 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:53
				od Dzoni_m
				@Neo, Hm a jel bi verovao da su u jednoj seriji imali problem sa baterijom od 12V (akumulator) i da je procedura bila upravo: "paljenje" na kablove  
Laki, imas na tube Bjorn Nylander na Nurburingu ali decko ne zna stazu i vozio je polako, tako da to nista ne znaci. Jos ima i vazdusno oslanjanje, verujem da je OK.
@Gruja, baterija radi isto salje struju koliko kontroler zahteva, problem je sto auto nema menjac. Bukvalno elektro-motor krece od 0 rpm i vrti se na Vmax maxRPM koliko moze. Snagu razvija linearno. Tako da 130KM/h odgovara nekim obrtajima gde isporucuje 350ks (uzimam Lakijeve podatke ne znam izvor). Sad elektro-motor ima obrtnog momenta na izvoz a to je zabavno 

 a upravo zbog tog obrtnog momenta menjac nema smisla, em ne bi voznja bila tako glatka em tesko da bi koji menjac izdrzao 800 i kusur Nm
 
			 
			
					
				Re: Tesla automobili
				Poslato: 29 Jan 2015, 20:54
				od Laki021
				McGruja napisao:Kako baterija isporucuje snagu?
Vezano za to 130km/h = 350ks, Vmax = 700ks
Nema veze baterija, motor ima konstantan moment, sto vise obrtaja, veca snaga, nema menjaca pa je broj obrtaja direktno povezan sa brzinom kretanja.