Stranica 8 od 219

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 19:18
od Nemanja987
@NexT
Mislim da poređenje sa a6, bmw5 i e klasom nije baš najtačnije. Pre bih ga poredio sa a8, 7, s klasom.
Naravno pričam o dimenzijama, ne luksuzu.
Teslu sam video u Beču i odmah pored je bio parkiran novi a6. Razlika u dimenzijama je primetna.

Inače automobil uživo izgleda fantastično. Skladne linije, nizak, ogromni točkovi. Jedino je preširok za eu standarde.

2017. godine će izaći model3, mislim da će Tesla tada biti redovna pojava čak i u ovoj našoj srbijici.

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 19:22
od Dzoni_m
Koga zanima rasturanje baterije, evo kao i sasija

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 19:25
od NexT
Paaa, mislim da gresis.
Tesla je od E duza oko 10cm, a kraca preko 20 od S-a... Tako da bih ga ipak, pogotovo kad se uzme u obzir enterijer poredio onako kako sam napisao...
Ne mogu da zamislim nekoga ko zeli da kupi S, i pocne da se zajebava sa raznim detaljima u enterijeru da izabere Teslu.

edit: Sunce ti, kol'ka baterija za mobilni :kezo:

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:06
od Floyd
Tesla zvanično pripada istom segmentu kao S klasa ili serija 7.
Dzoni_m napisao:Koga zanima rasturanje baterije, evo kao i sasija
Slika

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:09
od NexT
To mozda u Amerikama :kezo:

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:18
od Geza
Nemanja987 napisao:2017. godine će izaći model3
http://www.teslamotors.com/modelx

https://www.youtube.com/watch?v=A3cmMlRPf6U

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:39
od Dzoni_m
X je za ovu godinu. To je S platforma, isti elektromotori. Samo je uvecan. Model III jos uvek nije predstavljen i njegova cena bi trebala da bude oko 35 000 USD. Sad da li ce biti C segment ili tako nesto jos uvek se ne zna. Zna se samo da dosta zavisi od GigaFactory (fabrika baterija) koju Tesla pravi u Nevadi.
Meni se Musk-ov biznis plan cini realnim.

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:44
od Neo
Ovde paljenje na kablove dobija novi smisao :kezo:

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:49
od Laki021
Ne zaboravite jednu stvar. Telsa 700ks ima sa pri max brzini, nema menjac pa na manjim brzinama ima osetno manje snage. Npr na 130kmh ima "samo" 350ks, te zato tu ne moze da parira automobilima sa snimka.

Da li ima negde kako se ponasa na krivudavom putu? Jako je teska, no masa je skoncentrisana jako nisko pa nema nuzno previse negativan efekat. Zivo me zanimaju neka vremena sa staze i sl.

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:51
od NexT
Nurburgring 37min.
Na pola kruga je morala da se puni, pa da nastavi. Inace je dosta brza :kezo: :mrgreen:

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:52
od Nemanja987
@NexT
Po enterijeru, odnosno veličini istog itekako pripada višem segmentu. Po spoljnim dimenzijama je između.

@Geza
Ovo je x, model 3 ili E još nije predstavljen, biće dimenzija serije 3/c klase.

U svakom slučaju, Tesla Motors je jako zanimljiva kompanija, kako zbog cele te ev priče, tako i zbog sistema (direktne) prodaje koji je prihvaćen na nož u SAD jer diraju vrlo profitablinu granu ovlašćenih prodavaca i servisera. Ovi troše milione na lobiranje za takozvane anti-tesla zakone.
Zanimljiva priča, pratim ih jedno četiri, pet godina.

@Laki
Znao sam da ćeš se polako primiti :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:52
od McGruja
Kako baterija isporucuje snagu?
Vezano za to 130km/h = 350ks, Vmax = 700ks

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:53
od Laki021
Mozda su hteli bolje vreme, laksi auto pa krenuli sa pola rezervoara :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:53
od Dzoni_m
@Neo, Hm a jel bi verovao da su u jednoj seriji imali problem sa baterijom od 12V (akumulator) i da je procedura bila upravo: "paljenje" na kablove :D

Laki, imas na tube Bjorn Nylander na Nurburingu ali decko ne zna stazu i vozio je polako, tako da to nista ne znaci. Jos ima i vazdusno oslanjanje, verujem da je OK.

@Gruja, baterija radi isto salje struju koliko kontroler zahteva, problem je sto auto nema menjac. Bukvalno elektro-motor krece od 0 rpm i vrti se na Vmax maxRPM koliko moze. Snagu razvija linearno. Tako da 130KM/h odgovara nekim obrtajima gde isporucuje 350ks (uzimam Lakijeve podatke ne znam izvor). Sad elektro-motor ima obrtnog momenta na izvoz a to je zabavno :) a upravo zbog tog obrtnog momenta menjac nema smisla, em ne bi voznja bila tako glatka em tesko da bi koji menjac izdrzao 800 i kusur Nm

Re: Tesla automobili

Poslato: 29 Jan 2015, 20:54
od Laki021
McGruja napisao:Kako baterija isporucuje snagu?
Vezano za to 130km/h = 350ks, Vmax = 700ks
Nema veze baterija, motor ima konstantan moment, sto vise obrtaja, veca snaga, nema menjaca pa je broj obrtaja direktno povezan sa brzinom kretanja.