 
 Zelim Teslu S p85d. Al ono, bas. Da mi stave novi S i njega jedan pored drugog, uzeo bih blender bez blama

 
 


 
 
Moze, pegla model s 500km po punjenju.methane.master napisao:Ne moš' s njim do NI i nazad.
Vrhunski gedzetNexT napisao:Zelim Teslu S p85d. Al ono, bas. Da mi stave novi S i njega jedan pored drugog, uzeo bih blender bez blama

I ja sam za P85DFloyd napisao:Vrhunski gedzetNexT napisao:Zelim Teslu S p85d. Al ono, bas. Da mi stave novi S i njega jedan pored drugog, uzeo bih blender bez blama
Cena eksploatacije je smesna za takav auto ali to punjenje je hebeno za ozbiljnu upotrebu.
 Vec danima gledam klipove i auto je u zapadnoj evropi potpuno spreman da bude prvi auto u kuci. Ko zeli da vozi 700KS svaki dan bez opterecenja i jevtino, vrh. Ima na Tube kanal onog Norvezanina Bjørn Nyland-a (doduse obican P85). Covek ne staje, obrnuo vec preko 100 000 km za godinu dana. Isao na Nordkop sa Teslom. Jebiga, kada nema supercharger-a jeste problem ali opet tamo nisu retke ni industrijske uticnice od 400V i 32A.  Uz dualcharger to je oko 110 km po satu punjenja. Prava stvar ce biti adapter za CHAdeMO DC punjace jer ih ima dosta.
  Vec danima gledam klipove i auto je u zapadnoj evropi potpuno spreman da bude prvi auto u kuci. Ko zeli da vozi 700KS svaki dan bez opterecenja i jevtino, vrh. Ima na Tube kanal onog Norvezanina Bjørn Nyland-a (doduse obican P85). Covek ne staje, obrnuo vec preko 100 000 km za godinu dana. Isao na Nordkop sa Teslom. Jebiga, kada nema supercharger-a jeste problem ali opet tamo nisu retke ni industrijske uticnice od 400V i 32A.  Uz dualcharger to je oko 110 km po satu punjenja. Prava stvar ce biti adapter za CHAdeMO DC punjace jer ih ima dosta. 




 Zna se zbog čega je veštački izazvano....
 Zna se zbog čega je veštački izazvano....