Poslovno-porodični oko 25k €
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Ne bih rekao da će gorivo još dugo biti ovako jeftino.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Misliš da će benzin da poskupi ili dizel?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
I jedno i drugo.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
neće nafta do kraja iduće godine preko 60 usd za barel 

Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Kako stvari stoje verovatno ce ipak biti superb.
Novo pitanje je da li vredi uzeti 190 KS? Koliko to vise trosi? DSG?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Novo pitanje je da li vredi uzeti 190 KS? Koliko to vise trosi? DSG?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
ja bih rekao da je dsg must have. Pre bih njega doplatio nego jaci motor.
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
I dsg i 190ks
190ks ne trosi vise od slabijeg, u normalnoj upotrebi ces manje gasa davati, pa mozda na kraju i manje trosi.
Dsg malo povecava potrosnju.
Sent from my SM-G935F

Dsg malo povecava potrosnju.
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
U 190 KS se sipa AdBlue, i ne trosi ga zanemarivo ako se vec kalkulise potrosnja.
Ja bih svakako 190 KS, mada 150 KS u novom ide kao 170 KS u starom, pa ako si bio zadovoljan OK je i ta slabija varijanta.
Edit: Sad vidim da je prosli bio 140 KS. Tako da ono, 150 KS u novom ce biti dobar upgrade.
Ja bih svakako 190 KS, mada 150 KS u novom ide kao 170 KS u starom, pa ako si bio zadovoljan OK je i ta slabija varijanta.
Edit: Sad vidim da je prosli bio 140 KS. Tako da ono, 150 KS u novom ce biti dobar upgrade.
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Ne razumem ovo za AdBlue
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Imas mali rezervoar gde sipas adblue aditiv.
Sent from my SM-G935F
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Ekologija... mora da se dodaje neka urea šta li je već. A koliko sam video nije baš ni jeftina.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Koliko kosta to cudo? Izgleda da trosi 1 l / 1000 km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Ipak sam opet bacio pogled na Mondea. Majku mu, ne izgleda lose. Super oprema (LED svetla, adaptivni tempomat, automatski menjac,...) sa 150 KS za 26.000 €. Unutrasnjost lepo deluje, kvalitetno. Dosta manji tunel, 5. vrata.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Racunaj da je losiji menjac od dsga.
Sent from my SM-G935F
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 9051
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Poslovno-porodični oko 25k €
Zar nije bolje imati AdBlue tečnost, nego da se radi DPF regeneracija bez toga? Bez toga mora da se ubrizgava dodatno gorivo kad krene ciklus regeneracije, koje može da završi u ulju i da te otera u servis? Plus te smara da držiš motor u određenom režimu? Stekao sam utisak da je sa AdBlue lakša regeneracija i manja šansa da će dpf da te zeza. Da li grešim?