Od pre dve godine koristimo Dunav pomoc na putu. U Turskoj, i to u donjem delu Turske je doslo do problema na autu (voznja pun gas uz neka brdista pred cilj, a bez pauze) i pocele su neke trzavice na 50km pre destinacije. Napravimo kratku pauzu i pozovemo kontakt centar za vise informacija. Posto smo objasnili problem, lokaciju itd. preporuce nam da se cujemo preko Viber aplikacije cini mi se zbog troskova (da ne duzim oko tih detalja) i da ce nas uskoro kontaktirati sa vise informacija. U medjuvremenu smo sacekali malo samo da se auto prohladi i polagano nastavili ka cilju uz manje trzavice (bobina je bila problem).
Pozvali su nas za jedno 20-tak minuta kada smo rekli da ako budemo imali problem i dalje pozvati sa vise informacija i da se polako krecemo ka destinaciji.
Nastavili smo sa voznjom i stigli na destinaciju, raspakovali se i evo njih ponovo zovu da vide sta se desava i sta bi trebalo da preduzmu. Kazem im da cu ih pozvati sutra dok malo snimim situaciju na terenu putem neta sto se tice servisa i razmislim.
Mislim da su kasnije jos jednom pozvali ali se nisam javio, ne mogu tacno da se setim sto se tog poziva tice. Naravno nisam razmisljao o tome prvo vece, vec smo nastavili sa odmorom i ostavio sam za sutra da razmislim o problemu. Kad sutradan evo njih opet zovu da pitaju kako mogu da pomognu.
Znam da im je to posao, ali iskreno izuzetno sam se prijatno iznenadio cinjenicom da je tamo neko negde ubelezio da imaju situaciju sa korisnikom i da su toliko puta pozvali da pitaju sta se desava i kako mogu da pomognu.
Inace, kvar sam resio u lokalnom servisu, po ceni po kojoj bih i u Srbiji isto platio, bez da iskoristim pomoc na putu, jer sam se posle zapitao sta ako nam zatreba u drugom smeru posto smo imali jos dosta km za tadasnju rutu.
