Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Nažalost u pravu si... Kod nas se nikada ne zna koliko js stvarno prešao polovnjak.
Mada, kad bih kupovao auto sa 250,000 isto godište benzin ili dizel, pre bih uzeo dizela nego benzinca. Naravno, ako bih uopšte kupovao neki auto sa toliko km
Mada, kad bih kupovao auto sa 250,000 isto godište benzin ili dizel, pre bih uzeo dizela nego benzinca. Naravno, ako bih uopšte kupovao neki auto sa toliko km
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ne slažem se sa ovim da je 2.7 baš toliko s****. Taj motor je nekako najsličniji starom 2.5 (koji code ima u svom Audiju), jednostavno nije pravljen za neke vrh performanse nego da bude mazga. U proseku u Nemačkoj 2.7 prelaze stotinak hiljada više od 3.0, to valjda nešto govori.Scuderia napisao:2.7 je po meni teski promasaj u Srbiji. Skupa registracija, performanse tu negde sa 2.0, odrzavanje, troskovi, potrosnja blize ovom 3.0, a razlika izmedju 2.7 i 3.0 je nebo i zemlja po performansama. Onda bolje 3.0 uzeti.
Имам једно потпитање...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Code, a sto ne uzmes 2.0 TDI od 140 konja?
Mozes da ga nadjes mladjeg ili sa boljom opremom, ili sa jako malom km...
Pred NG je komsija doterao takav A8 iz 2008. god, sa 103.000 na satu, kupljen u Porscheu u Nemackoj. Auto ima sasvim ok opremu, kozu, siber, auto klimu, ESP itd... Nema xenone i navigaciju u boji. Izasao ga je sa sve registracijom oko 14.500e, i dosao je sa dva seta tockova.
Mozes da ga nadjes mladjeg ili sa boljom opremom, ili sa jako malom km...
Pred NG je komsija doterao takav A8 iz 2008. god, sa 103.000 na satu, kupljen u Porscheu u Nemackoj. Auto ima sasvim ok opremu, kozu, siber, auto klimu, ESP itd... Nema xenone i navigaciju u boji. Izasao ga je sa sve registracijom oko 14.500e, i dosao je sa dva seta tockova.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
A6 ili A4 si mislio?
Elem,slazem se da je 140ks sasvim dobar kompromis,dosta jeftiniji i moze i nesto od opreme da ima lepo za normalne pare...
Elem,slazem se da je 140ks sasvim dobar kompromis,dosta jeftiniji i moze i nesto od opreme da ima lepo za normalne pare...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
od 140ks u a4 je sasvim solidan izbor, i moze lepo da ide, vozio sam ga u sloveniji na autoputu do 220, i bas linerno razvlaci brzinu,. nema onog BUM osecaja kao kod starih PD motora
. A sad ne znam da li bi isto tako bio ubitacan za a6, jer je tezi auto, ali i ako se ide na njega, ja bih ga chipnuo, da se malo umanji razlika u tezini.

- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Mislio si na A6?NexT napisao:Code, a sto ne uzmes 2.0 TDI od 140 konja?
Mozes da ga nadjes mladjeg ili sa boljom opremom, ili sa jako malom km...
Pred NG je komsija doterao takav A8 iz 2008. god, sa 103.000 na satu, kupljen u Porscheu u Nemackoj. Auto ima sasvim ok opremu, kozu, siber, auto klimu, ESP itd... Nema xenone i navigaciju u boji. Izasao ga je sa sve registracijom oko 14.500e, i dosao je sa dva seta tockova.
Nije problem, ja i nišanim A6 2.0 TDI 140KS 2007 ili 2008 godište.
Ovo sa benzincem je ispalo usput kao neka kolateralna šteta, jer mi je nuđen a znaju da jurim drugi A6...
Nije mi hića, u ponedeljak idem u Grčku, posle početkom juna u Crnu Goru pa u Avgustu u GR opet... Ima vremena, nešto će se naći...
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
da, da, A6...
Nije sportista, ali ide sasvim lepo... Po meni je pravi motor za taj auto 3.0 TDI, i sve je to lepo, ali davati 150.000 za registraciju + mnogo skuplje odrzavanje, zarad nekoliko dana u godini kad ce ti zaista trebati tih 220 konja je po meni glupo... Za normalnu voznju je sasvim ok voziti auto sa 140 konja, a menjac je odlican, tako da jako lepo ide... Pogotovo sto, koliko sam shvatio u 80% slucajeva sam putujes?
Nije sportista, ali ide sasvim lepo... Po meni je pravi motor za taj auto 3.0 TDI, i sve je to lepo, ali davati 150.000 za registraciju + mnogo skuplje odrzavanje, zarad nekoliko dana u godini kad ce ti zaista trebati tih 220 konja je po meni glupo... Za normalnu voznju je sasvim ok voziti auto sa 140 konja, a menjac je odlican, tako da jako lepo ide... Pogotovo sto, koliko sam shvatio u 80% slucajeva sam putujes?
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
1000eur je rega, a ni ne trosi nesto previse taj 3.0TDI. Najveca razlika u odnosu na 2.0 je registracija, cak mu je i nabavna cena tu negde sa 2.0, pa cak i manja, a u 99% slucajeva su napucaniji opremom od 2.0TDI.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Najveca razlika je u tome sto je pocev od redovnog servisa V6 je*eno skuplji za odrzavanje.
Znam kolika je razlika izmedju 220 i 320 CDI u E klasi za odrzavanje... Jos i 3.0 TDI najcesce ima Quattro + je automatik i tuku jako velike kilometraze...
A, 2.0 TDi trosi znacajno manje od 3.0 u gradu...
Znam kolika je razlika izmedju 220 i 320 CDI u E klasi za odrzavanje... Jos i 3.0 TDI najcesce ima Quattro + je automatik i tuku jako velike kilometraze...
A, 2.0 TDi trosi znacajno manje od 3.0 u gradu...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ma znam, samo ako je sve ovo duplo skuplje, rega je 3x skuplja, najveci trosak i pored ostalih 

- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Kad sam rešio da menjam auto, najpre sam hteo da kupim A6 3.0 quattro. Nije mi problem i da plaćam registraciju 134,000 (pitao u agenciji za neki 2007.g. koji sam nanišanio) nego mi je glupo da to plaćam a nisam siguran da mi baš treba. Ovaj "starkelja" od 155 konja ide odlično za moje potrebe.
Onda sam se odlučio za A6 2.0 TDI od 141KS (ovaj 1 sam ja konjina) i to sad ganjam dok ne izganjam sa opremom koju hoću i kilometražom i godište. Pokušavam u spisak želja da ubacim i šiber ali izgleda da za A6 2.0 nisu ni pravili šibere
Nigde nisam našao kao deo opreme a jurim 2007-2008 godinu-
Jeste razlika u konjaži povelika 3.0 - 2.0 ali meni ne treba za puteve koje vozim ta razlika. Meni je potreban auto koji će mi omogućiti da bezbedno pretičem i uzbrdo. Auto koji će biti udoban i velik pa kad nakon 1200km izađem, samo odem da se istuširam pa na dugu večeru sa drugarima. Auto mora biti bezbedan i da lepo leži u krivinama. Jbt, opisah ovog mog "starkelju"
Tako da kupovina 3.0 bi bilo zaista nepotrebno bacanje para, ali stvarno nepotrebno.
Putujem uglavnom sam i na dosta duge relacije. Najčešće je to oko 1000km ali često i 1600km BG-Sparta na primer. I ovaj šestak od 2.5L je zadovoljavao sve moje potrebe. Na autoputu uključim tempomat na 140, potrošnja padne na 6.7 i samo prede. Šta će mi više?
Srećom, nemam problema da isfinanciram gorivo ili delove ili servise ali ne vidim razloga da isti taj put prevezem u 3.0 ili Q7 za daleko veće pare. Više volim da tu razliku u prama potrošim na zezanje na nekom drobrom mestu. Evo uskoro planiram opet na Hvar i Brač, ako do tada stignem da kupim 2.0 TDI ok, a ako ne i ovaj će mi jako dobro poslužiti.
Tako da sam zahvaljujući ćaskanju ovde, doneo konačnu, neopozivu i defintivnu odluku.
A6 2.0 TDI 2007-2008 crne boje sa šiberom (ako budem imao sreće). Pri čemu je registracija duplo manja od mog sadašnjeg auta (64K prema 34K), što da bacim?
Onda sam se odlučio za A6 2.0 TDI od 141KS (ovaj 1 sam ja konjina) i to sad ganjam dok ne izganjam sa opremom koju hoću i kilometražom i godište. Pokušavam u spisak želja da ubacim i šiber ali izgleda da za A6 2.0 nisu ni pravili šibere

Jeste razlika u konjaži povelika 3.0 - 2.0 ali meni ne treba za puteve koje vozim ta razlika. Meni je potreban auto koji će mi omogućiti da bezbedno pretičem i uzbrdo. Auto koji će biti udoban i velik pa kad nakon 1200km izađem, samo odem da se istuširam pa na dugu večeru sa drugarima. Auto mora biti bezbedan i da lepo leži u krivinama. Jbt, opisah ovog mog "starkelju"

Tako da kupovina 3.0 bi bilo zaista nepotrebno bacanje para, ali stvarno nepotrebno.
Putujem uglavnom sam i na dosta duge relacije. Najčešće je to oko 1000km ali često i 1600km BG-Sparta na primer. I ovaj šestak od 2.5L je zadovoljavao sve moje potrebe. Na autoputu uključim tempomat na 140, potrošnja padne na 6.7 i samo prede. Šta će mi više?
Srećom, nemam problema da isfinanciram gorivo ili delove ili servise ali ne vidim razloga da isti taj put prevezem u 3.0 ili Q7 za daleko veće pare. Više volim da tu razliku u prama potrošim na zezanje na nekom drobrom mestu. Evo uskoro planiram opet na Hvar i Brač, ako do tada stignem da kupim 2.0 TDI ok, a ako ne i ovaj će mi jako dobro poslužiti.
Tako da sam zahvaljujući ćaskanju ovde, doneo konačnu, neopozivu i defintivnu odluku.
A6 2.0 TDI 2007-2008 crne boje sa šiberom (ako budem imao sreće). Pri čemu je registracija duplo manja od mog sadašnjeg auta (64K prema 34K), što da bacim?
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Racionalno razmisljanje 
Jos kad bi mogao da nadjes restilizovani 2.0 CR 170ks...

Jos kad bi mogao da nadjes restilizovani 2.0 CR 170ks...
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Imam jedan A6 2.0 TDI godište 2007, 142K km - izašlo bi me do pred kuću (sem registracije) 15K €
Direktno ide iz nemačke preko nekih poznanika. Kao ima servisnu itd, (blabla truć, "original" servisna košta oko 20€ da se lepo ispečatira) ali nečemu treba verovati, pogotovo što neki od njih imaju veze sa ljudima ovde a preko mene od kojih im neki poslovi zavise... Zamršeno ali bitno je da otprilike to tražim.
Od opreme počev od xenona pa do parking senzora ima sve, sem kože (koju mrzim uostalom)
E sad, poslaše mi neke slike i vidim da je automatik ???
Da li uopšte ovaj tip 2.0 TDI te godine ima automatik menjač???
Ili su poslali pogrešnu sliku ili zaboravuili da napomenu, ako takvo što uopšte postoji?
Direktno ide iz nemačke preko nekih poznanika. Kao ima servisnu itd, (blabla truć, "original" servisna košta oko 20€ da se lepo ispečatira) ali nečemu treba verovati, pogotovo što neki od njih imaju veze sa ljudima ovde a preko mene od kojih im neki poslovi zavise... Zamršeno ali bitno je da otprilike to tražim.
Od opreme počev od xenona pa do parking senzora ima sve, sem kože (koju mrzim uostalom)
E sad, poslaše mi neke slike i vidim da je automatik ???
Da li uopšte ovaj tip 2.0 TDI te godine ima automatik menjač???
Ili su poslali pogrešnu sliku ili zaboravuili da napomenu, ako takvo što uopšte postoji?
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Po svemu sudeci postoji automatik, evo vidi link. Mislim da je tu isao Multitronik CVT menjac.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money