Stranica 8 od 9

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 08:43
od milosg
Na 50 bez kočenja i klime i moj xc90 ne troši mnogo 😂

Realnost je da su ove brojke gore bullshit za realnu upotrebu, posebno zimi.

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 08:56
od kami
Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 09:26
od Day Walker
Uskoroćemo da vidimo domet Enyaq-a RS.
Nadam se da do Kraljeva mogu dobaciti :kezo:

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 09:32
od kami
Ako ga voziš 200, dobacićeš.
Ako ga voziš po ograničenju, možda možeš i da se vratiš

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 09:47
od ljuba
pedalaš napisao: 05 Dec 2023, 23:00 Bio bih iskreno zahvalan da mi neko objasni ovo WLTP deklarisanje dometa za električne automobile.
Primera radi, gore navedena Skoda-Enyaq-85x, za koju piše da verzija za 2024. ima domet od 538 km.
To vozilo ima bateriju od bruto 82 kWh (zato u nazivu i ima 85 :) ), a ona nudi iskoristivih 77 kWh.
Da bi sa 77 kWh prešli 538 km trebalo bi da sa ovim vozilom (koje prazno ima 2.200 kg) imate prosečnu potrošnju od 14,31 kWh/100 km.
To je čista budalaština. Objektivno nemoguće.
Pitaj bilo koju devojku da li bi na svoju profilnu sliku stavila "prosecnu" sliku :)

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 11:20
od pedalaš
kami napisao: 06 Dec 2023, 08:56 Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Ako nije tajna, koji ti to EV po gradu na +20 stepeni troši 11 kWh? Pitam iz najbolje namere. :)
Prešao sam sa malenim električnim Minijem (koji ima samo 1.365 kg ) par stotina km i kod njega šanse nije bilo po gradu za tih 11. Samo uz izuzetno cinculiranje na +20 (i bez ikakve upotrebe klime) je po gradu mogao da drži oko 12-12,5 kWh/100 km. A najčešće je držo na oko 13 kWh po gradu u tim idealnim vremenskim uslovima. Pri čemu uopšte nisam trkač. Čim je zahladilo, otišlo na 14,5-15.
A ova Škoda prazna ima 2.200 kg. Ta po gradu verovatno „pije“ bar 14-15 u idealnim vremenskim uslovima, a bar 17-18 kada je hladno. Mogu tek da zamislim kako na auto putu troši zbog svoje čeone površine. A kada je hladno ta će „po ograničenju“ (brzine) da bez problema predje iznad 25-26 kWh
Mislim da nije ni čudo da mnogi ljudi imaju averziju ka EV-u kada skoro svi prosto kao da se trude da im plasiraju očigledne bajke. Potcenjivanje zdravog razuma potencijalnih je često veoma kontraproduktivno.
Ne pišem ovo iznad samo na dušu Škode. Svih. Zato sam i pitao da mi neko objasni WLTP za električare. Gde je tu kvaka?
Znam gde je laž i prevara sa Plug-In-om i WLTP-om i kojom (legalnom) magijom (prevarom) se za njih deklarišu smešno male prosečne potrošnje ( od 1-1,5 litar u proseku za mešoviti ciklus ).
Ali, gde je kvaka sa (legalnom) prevarom oko WLTP deklaracija za EV ?

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 11:31
od nidza
Slika

https://www.auto-data.net/en/mini-hatch ... onic-46743

Combined fuel consumption (WLTP) 5.9-6.6 l/100 km

Podjednako nerealno kao i 5.9-6.6l za Cooper S.

Na testu je sigurno vozač koji daje sve od sebe da ima što nižu potrošnju u okvirima testa, a to niko nikad neće da radi u stvarnosti.

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 17:31
od kami
Bmw i3, egolf. Voznja NBGD bulevarima sa klimom off i voznjom po p.s. i bez korišćenja kočnica, kočenje isključivo motorom, moze da se spusti toliko. Neka moja svakodnevnica je 13-13.5, leti oko 15kWh kad jenbas toplo, ovih dana 20kWh. i3 mi je trošio od BG do Vršca i nazad uz vožnju do 80kmh ispod 10kWh, ali to realno nije voznja, više moje testiranje. E, ista takva su ova testiranja.



Evo Enyaqa u akciji.



Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Slika

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 06 Dec 2023, 19:28
od ljuba
https://www.autoreview.nl/autotests/id/ ... -onze-test

Sent from my SM-S906B using Tapatalk


Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 17 Feb 2024, 21:15
od Geza

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 23 Maj 2024, 23:05
od Geza
Slika

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 11 Jun 2024, 23:21
od Geza

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 05 Okt 2024, 23:53
od pedja
Videh jednog danas na AP. Baš je čudan/ružan otpozadi.

TapaT


Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 11 Jan 2025, 21:22
od Geza
FL

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika





Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Poslato: 01 Apr 2025, 21:32
od trojanac
Škoda Auto unapređuje svoju strategiju elektrifikacije uvođenjem nove Enyaq porodice, ažurirajući jednu od najuspešnijih serija potpuno električnih modela u Evropi. Naime, i Škoda Enyaq i Škoda Enyaq Coupé sada imaju novi dizajnerski pravac brenda Modern Solid, naglašavajući njihovu vizuelnu privlačnost. Ažurirani Enyaq može se pohvaliti proširenim dometom, delom zahvaljujući optimizovanoj aerodinamici, uz održive materijale i opsežnu standardnu opremu. Pored toga, nova Enyaq porodica uvodi poboljšane digitalne mogućnosti i naprednije sisteme pomoći. Dvosmerno punjenje je nova karakteristika koja omogućava bateriji da služi kao dodatna jedinica za skladištenje energije kod kuće. Cene za novi Enyaq počinju od oko 44.000 evra.

Slika

https://www.garaza.rs/nova-skoda-enyaq- ... jn-pravca/